Розроблений цікавий останній урок у вигляді квесту для 4 класу "Прощавай четвертий клас"
Урок-квест «Прощавай четвертий клас»
Завданням уроку прощання з 4 класом; пройти маршрути з цікавими завданнями, виконати їх та отримати ключі, вкінці скласти ключі і розгадати слово-ключ Україна. (Щоб цікавіше було можна закрити клас і в класі зробити солодкий стіл(це буде скарб) ключ від класу дати директору. І коли діти розгадають пароль, це слово- пароль сказати директору і вона вручить дітям ключ до класу та дипломи про закінчення 4 класу.
Реквізити до уроку : карта маршруту, конверти з завданнями, сім сірникових коробочок з малюнком (кожне завдання має бути в конверті. Щоб його дістати, діти мають спершу розгадати загадку).) м’яч, картинки з буквами А4 , олівці, картинки з казковими героями шрек їжак, фліпчарт з намальованих силуетом людини, малюнки дітей, капсула часу.
На передодні уроку ви маєте добре продумати:
-де будуть ваші станції (мій пароль був Україна .Оскільки слово Україна має 7 літер , тому і станцій було 7. В кожній станції був захована підказка - коробочка з малюнком В мене їх було 7 (перша буква малюнка є підказка до ключа «Україна». Потрібно видрукувати сім картинок: учень, кран, рак, апельсин, їжак, нога, ананас;
-накреслити карту по якому діти будуть рушати та виконувати завдання;
- в якому місці можна сховати 7 коробочок з підказками до ключа.
Хід уроку
(Діти зустрічають вчителя на шкільному подвір’ї)
Дорогі діти , сьогодні ми проведемо наш останній урок в 4 класі. Але щоб він вам усім запам’ятався ми роведемо його як урок-квест. Буде дуже цікаво.
Ви вже всі побачили, що наш клас закритий (в класі є скарб-сюрприз солодкий стіл) , а ключ має наш директор. Тому, щоб вона віддала нам ключ до класу ми маємо пройти цікаві завдання та розгадати ключ-слово (ключ Україна). А допоможе нам в цьому карта з станціями-завданнями. Ми маємо по черзі пройти ці станції виконати цікаві захоплюючі завдання та зібрати підказки до ключа і розгадати слово.
Тож рушаємо!!
Отже, станція перша, щоб отримати цей конверт з завданням ви повинні розгадати загадку
Стоїть будинок:
Хто в нього увійде,
Той знання знайде.
(Школа)
Молодці! Отримуйте Конверт з завданням(діти відкривають конверт і читають завдання) «Хто з верху»
Розділимо вас на дві команди (дівчата та хлопці).
Літери: ПА, ОЙ, КС, ТР
1. У кожної людини є «Мій рідний?( КРАЙ)
2. Дорожній знак перед яким потрібно зупинитися?(СТОП)
3. Дім для кораблів? (ПОРТ)
4. Це пишуть всі у інтернеті(ПОСТ)
5. Річкова риба?(КАРП)
6. найбільше місто вСША- Нью-…?(ЙОРК)
7. Зелене місце у місті?(ПАРК)
Молодці,а тепер друга команда.
Літери: ДХ, АУ, МС, ОА
Молодці, тож тепер шукаємо підказку, вона схована десь тут.(діти шукають коробочку з підказкою, після того як знайдуть коробочки збираємо в кошик,) Вирушаємо далі.
2 станція. Загадка.
Дуже я потрібна всім —
І дорослим, і малим.
Всіх я розуму учу,
А сама завжди мовчу.
(Книга)
Конверт - конкурс «Хто я»
Вибираємо двох дітей(можна хлопчика і дівчинку)
Одна дитина відгадує хто це , а діти говорять так чи ні. Можна прикріпити картинку до плечей дитини.
(в мене був видрукований Шрек, Грінч та їжак) Якщо відгадають , то можна шукати другу коробочку.
3 станція . Загадка.
На базарі їх не купиш,
На дорозі не знайдеш,
І не зважиш на терезах,
І ціни не підбереш.
(Знання)
Конверт -Конкурс « відгадай по мелодії назву мультика»
(Я використовувала мелодії з мультиків - Фіксики, Шрек, Холодне серце, Грінч, Пепа, Рапунсель, Собачи патруль, Монстри на канікулах, Погані пташки)
(діти шукають коробочку з підказкою)
4 станція .Загадка.
В сумці зошит і буквар. Хто до школи йде?
(Школяр)
Конверт - Конкурс «Забий м’яч». Діти по черзі закидали м’яч (мали забити 15 м’ячів) Шукають коробочку.
5 станція . Загадка.
Він нам, як мама, дорогий,
Він хоче нас навчити.
Любити край чудовий свій
Це мудрий наш…
(Учитель)
Конверт- Конкурс «Як добре ти знаєш мене» (напередодні діти мають намалювати на окремих листках , що вони дуже люблять)
Отже, в цьому конкурсі ми дізнаємось наскільки добре ви вже знаєте однин одного. (вчитель по черзі витягує малюнок, а діти відгадують і називають ім’я власника малюнка).
(діти шукають коробочку з підказкою)
6 станція . Загадка .
Ось до класу всіх скликає
Голосистий цей дзвінок,
І ми радо поспішаєм
Не в садок, а на …
(Урок)
Конверт – Конкурс «Ідеальний учень»
(на фліпчарті намальований силует людини. Діти почерзі підходять і малюють частини тіла, одяг)
(діти шукають коробочку з підказкою)
7 станція. Загадка .
Вони бувають зимові, і літні,
Весняні і осінні –
Школярі всі з нетерпінням їх чекають
Скажіть, як же їх називають?
(Канікули)
Конверт – Конкурс «Капсула часу» (Ще в першому класі ми склали капсулу часу , тому в цьому завданні діти повинні написати свої найзаповітніші мрії та побажання собі на майбутнє)
Дорогі діти ще в 1класі на першому вашому уроці ми з вами зібрали капсулу часу. Вона зберігалась у мене 4роки.Тому сьогодні на нашому останньому уроці я хочу щоб ви доповнили її. Написали побажали собі на майбутнє та ким ви хочете стати і про що ви найбільше мрієте.
Ми покладемо ці записи в нашу капсулу і віддамо на зберігання директору школи, а в 12 класі цю капсулу ми обов’язково відкриємо.
А тепер шукаємо нашу останню підказку.
Оскільки, всі наші підказки знайдені ми можемо відгадати пароль(діти виймають всі картинки і відгадують слово УКРАЇНА).
Молодці, тепер можна іти до директора. (Діти кажуть директору пароль та віддають на зберігання капсулу часу, а директор може задати декілька питань та вручає дітям ключ та дипломи).
А тепер ми можемо відкрити наш клас та отримати наш скарб!!!