Оцінювання та фіксація результатів навчальних досягнень учнів початкових класів НУШ

Про матеріал
Красківська О.А. Оцінювання та фіксація результатів навчальних досягнень учнів початкових класів НУШ. Презентація матеріалів з формувального оцінювання
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Оцінювання та фіксація результатів навчальних досягнень учнів початкових класів. НУШКрасківська О. А.

Номер слайду 2

Наказ МОН України №1146 від 16 вересня 2020року«Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів третіх і четвертих класів Нової української школи»

Номер слайду 3

Для оцінювання учнів початкової школи використовуються два типи оцінки:вербальна (особистісні надбання) – оцінювальне судження; рівнева – оцінювальне судження із зазначенням рівня результату: початковий (П); середній (С); достатній (Д); високий (В)).

Номер слайду 4

Навчальні досягнення учнів 3-4 класів підлягають Формувальному оцінюванню. Підсумковому оцінюванню

Номер слайду 5

Формувальне оцінювання здійснюється через

Номер слайду 6

САМООЦІНЮВАННЯіСАМООЦІНЮВАННЯ

Номер слайду 7

Номер слайду 8

ВЗАЄМООЦІНЮВАННЯ

Номер слайду 9

Номер слайду 10

ПРИКЛАДИ ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ

Номер слайду 11

КРИТЕРІЇ ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯВИСОКИЙДОСТАТНІЙНИЗЬКИЙСЕРЕДНІЙ

Номер слайду 12

Результати формувального оцінювання Відображаються в оцінних судженнях учителя / учнів / батьків, що характеризують процес навчання та досягнення учнів. Оцінні судження вчителя мають бути об’єктивними, конкретними, чіткими, лаконічними, доброзичливими, слугувати зразком для формулювання оцінних суджень учнями. В оцінному судженні відображають прогрес учнів та поради щодо подолання утруднень, за їхньої наявності, у досягненні очікуваних результатів навчання відповідно до програмових вимог.

Номер слайду 13

Підсумкове оцінювання. Підсумкове оцінювання (тематичне і річне) у третіх та четвертих класах здійснюється за рівневою шкалою. Результати позначаються словами або відповідними літерами: «початковий (П)», «середній» (С), «достатній» (Д), «високий (В)».

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Діагностичні роботиможуть бути усними, письмовими чи практичними. Проводяться як підсумкові наприкінці вивчення теми для перевірки групи умінь за певний період часу. Мають бути спрямовані на перевірку певних загальних результатів (свідоцтво досягнень) у вимірах конкретних умінь (освітні та навчальні програми). Мають містити практикоорієнтовані (компетентнісні) завдання. Результати оцінювання кожного конкретного уміння фіксуються в рівнях (на окремому бланку та зберігаються в учнівському портфоліо).

Номер слайду 19

Як оцінювати діагностичні та тематичні роботи? У діагностичних роботах слід залишати коментарі, що пояснюють учневі/учениці його/її помилки та вказують на досягнення. Рівні оцінювання зазначаються у бланках оцінювання за кожним результатом навчання, який оцінювався в цій роботі. У щоденники та журнал ці рівні не вносяться. Бланк оцінювання результатів навчання з усіх предметів (інтегрованих курсів) обов'язково має бути у кожного учня. Це може бути один бланк для всіх предметів. Зберігатися він має в учнівському портфоліо. Окрім цього, у портфоліо зберігаються роботи, які вчитель вважає важливими для відстеження навчального поступу учня.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Пинів Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. YouTube Chanel
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
29 березня 2023
Переглядів
29104
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку