Результати формувального оцінювання Відображаються в оцінних судженнях учителя / учнів / батьків, що характеризують процес навчання та досягнення учнів. Оцінні судження вчителя мають бути об’єктивними, конкретними, чіткими, лаконічними, доброзичливими, слугувати зразком для формулювання оцінних суджень учнями. В оцінному судженні відображають прогрес учнів та поради щодо подолання утруднень, за їхньої наявності, у досягненні очікуваних результатів навчання відповідно до програмових вимог.
Діагностичні роботиможуть бути усними, письмовими чи практичними. Проводяться як підсумкові наприкінці вивчення теми для перевірки групи умінь за певний період часу. Мають бути спрямовані на перевірку певних загальних результатів (свідоцтво досягнень) у вимірах конкретних умінь (освітні та навчальні програми). Мають містити практикоорієнтовані (компетентнісні) завдання. Результати оцінювання кожного конкретного уміння фіксуються в рівнях (на окремому бланку та зберігаються в учнівському портфоліо).
Як оцінювати діагностичні та тематичні роботи? У діагностичних роботах слід залишати коментарі, що пояснюють учневі/учениці його/її помилки та вказують на досягнення. Рівні оцінювання зазначаються у бланках оцінювання за кожним результатом навчання, який оцінювався в цій роботі. У щоденники та журнал ці рівні не вносяться. Бланк оцінювання результатів навчання з усіх предметів (інтегрованих курсів) обов'язково має бути у кожного учня. Це може бути один бланк для всіх предметів. Зберігатися він має в учнівському портфоліо. Окрім цього, у портфоліо зберігаються роботи, які вчитель вважає важливими для відстеження навчального поступу учня.