Урок "My favourite films. Мої улюблені фільми."

Про матеріал
Розробка уроку з англійської мови на тему: "My favourite films. Мої улюблені фільми.", який проводився у 4 класі.
Перегляд файлу

Theme: My favourite films. Мої улюблені фільми.

Objectives:

Освітня:  розширювати загальний світогляд учнів, засвоїти новий лексичний матеріал, ознайомити з правилами поведінки в кінотеатрі, обговорювати фільми, що подобаються, залучати  учнів до діалогу.

Практична: Занурити учнів в англомовне середовище. Практикувати учнів у створенні діалогів, читанні текстів, аудіюванні  слів та речень. Розвивати навички усного мовлення з використанням вивченої лексики. Залучати учнів до комунікаційних форм діяльності на уроці.

Розвиваюча: Розвивати в учнів мовлення, фонетичний слух, навички розуміння і виконання команд вчителя англійською мовою, тренувати учнів у читанні англомовного тексту, розвивати мислення, пам’ять, навички аудіювання, говоріння, розвивати творчий потенціал учнів, готовність до участі в іншомовному спілкуванні.

Виховна: Виховувати в учнів інтерес до вивчення англійської мови, виховувати культуру спілкування, культуру поведінки в громадських місцях, культуру проведення дозвілля.

Equipment: мультимедійна презентація, картки із реченнями, кросворд, ноутбук, відеоматеріал.

Procedure

Хід уроку

I. Організаційна частина  уроку.

1. Greeting. Привітання.

T: Stand up. Good afternoon, children. Sit down, please.

Ps: I’m fine, thank you.

T: How are you?

T: What’s the weather today?

2. Warming up. Мовна розминка.

T:  Do you like watch TV?

P1: Yes, I do. (No, I don’t.)

T: Who went to the cinema?

P2: I went to the cinema.

T: How do you like to see films better at the cinema or on TV?

P3: At the cinema.

P4: On TV.

II. Основна частина уроку.

1. Checking homework. Перевірка домашнього завдання.

I am going to the cinema now. (Хтось з дітей біля дошки утворює заперечне і запитальне речення і відповідь на нього, а інші за партами.)

2. Aim. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Everyone likes watch TV or to go to the cinema and to see films. You are lucky because the topic of our lesson is «My favourite films. Мої улюблені фільми».

Today we are talk about different types of films, to read and translate to dialogues.

3. Lexical exercises. Лексичні вправи.

1)  T: Look at the Presentation. There are different types of films. Let’s read them.

A comedy, a love story, a western, a musical, a cartoon, a thriller, an adventure film, a fantasy.

Task:  Complete sentences.

Cartoon, comedy, western, fantasy, adventure film, thriller, musical.

 

  1. A funny film is a ….
  2. A film about cowboys is called a…
  3. A film with songs is a …
  4. A film for children is a…
  5. A film which often makes an exciting story about crime and police is a….
  6. A film where you can live with characters in the travels is an ….
  7. A film with magic is a …

(Presentation)

1) A funny film is a comedy.

2) A film about cowboys is called a western.

3) A film with songs is a musical.

4) A film for children is a cartoon.

5) A film which often makes an exciting story about crime and police is a thriller.

6) A film where you can live with characters in the travels is an adventure.

7) A film with magic is a fantasy.

2) Pictures: What kind of film is it? (Slides)


Ps: 1. It’s a fantasy.

      2. It’s a thriller.

      3. It’s a comedy.

      4. It’s a cartoon.

      5. It’s a fantasy

      6. It’s an adventure.

      7. It’s a fantasy.

      8. It’s a cartoon.

      9. It’s a western.

     10. It’s a fantasy.


T: My favourite film is Home Alone. It’s a comedy. What is your favourite film? What kind of film is it? (Учні запитують один одного ланцюжком.)

4. Reading. Ex. 1, p. 60. Читання. Впр. 1, с. 60.

T: And now we are open your books on page 60. Exercise 1, reading the dialogue.

Come to me. (Двоє дітей читає діалог.)

Translate8. (Діти перекладають діалог.)

5. Physical activity. Фізкультхвилинка.

T: Stand up. Let’s have a rest. (Діти повторюють рухи за дівчинкою на відео.)

6. Speaking. Ex. 2, p. 61. Тренування  діалогічного мовлення.  Впр. 2, с. 61.

T: Look, then ask and answer in pairs.

III. Заключна частина уроку.

1. Summarizing. Підведення підсумків уроку.

T: Our lesson is going to the end. Let’s repeating to learn and do the crossword. Let’s work.


m

u

s

i

c

a

l

 

 

t

h

r

i

l

l

e

r

a

d

v

e

n

t

u

r

e

w

e

s

t

e

r

n

 

 

c

o

m

e

d

y

 

f

a

n

t

a

s

y

 

 

 

 

2. Homework.  Домашнє завдання.

T: Your homework  is  exercise 3 on page 62-63. Complete the rep below with the lines (a) – (e).

docx
Додано
21 березня 2022
Переглядів
904
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку