Im Radio ist ein Küken}2 Und das Küken piept kleine Küken piept kleine Küken piept das kleine Küken piept}3 Im Radio ist eine Henne}2 Und sie macht Goack und das Küken piept das kleine Küken piept}4
Im Radio ist ein Gockel}2 Der macht Kickericki Und Die Henne Goack und Das Küken piept das kleine Küken piept}3
Im Radio ist eine Pute}2 Die macht Gugelugu Der Gockel Kickericki Und Die Henne Goack und Das Küken piept das kleine Küken piept}2
Im Radio ist eine Taube}2 und die macht Gurr Die Pute Gugelugu Der Gockel Kickericki Und die Henne Goack und das Küken piept das kleine Küken piept}3
Im Radio ist eine Katze}2 Die macht Miau Und die Taube Gurr Die Pute Gugelugu Der Gockel Kickericki Und Die Henne Goack und Das Küken piept daskleineKükenpiept}2 |
Im Radio ist ein Hund}2 Der macht Wau Wau Und die Katze Miau Und die Taube Gurr Die Pute Gugelugu Der Gockel Kickericki Und Die Henne Goack und Das Küken piept das kleine Küken piept}3
Im Radio ist ein Schaf}2 und es macht Määäh Und der Hund Wau Wau Und die Katze Miau Und die Taube Gurr Die Pute Gugelugu Der Gockel Kickericki Und Die Henne Goack und Das Küken piept das kleine Küken piept}2
Im Radio ist eine Ziege}2 Und die macht Bääh das Schaf macht Määh Und der Hund Wau Wau Und die Katze Miau Und die Taube Gurr Die Pute Gugelugu Der Gockel Kickericki Und Die Henne Goack und Das Küken piept das kleine Küken piept}3
|
Im Radio ist eine Kuh}2 und die macht Muh die Ziege Bääh das Schaf macht Määh Und der Hund Wau Wau Und die Katze Miau Und die Taube Gurr Die Pute Gugelugu Der Gockel Kickericki Und Die Henne Goack und Das Küken piept das kleine Küken piept}4
Im Radio ist ein Stier}2 Und der macht Bruuh Die Kuh macht Muuh die Ziege Bääh das Schaf macht Määh Und der Hund Wau Wau Und die Katze Miau Und die Taube Gurr Die Pute Gugelugu Der Gockel Kickericki Und Die Henne Goack und Das Küken piept das kleine Küken piept}3
Im Radio ist ein Träcker}2 Und der macht Brum {Der Träcker macht Bruumm }2 unddasKüken ...ouhouh
|
Aufgabe 1. Waspasstzusammen?
1. dasKüken |
a) Gugelugu |
2. dieHenne
|
b) Määäh |
3. derGockel
|
c) Bruumm |
4. diePute
|
d) Kickericki |
5. dieTaube
|
e) Muh |
6. dieKatze
|
f) Gurr |
7. derHund
|
g) Goack |
8. dasSchaf
|
h) Bruuh |
9. dieZiege |
i) WauWau |
10. dieKuh |
j) Piep
|
11. derStier |
k) Miau |
12. derTräcker
|
l) Bäääh |
Aufgabe 2. ErgänztdenLückentext!
Im Radio ist ein Stier}2
Und der macht ____________
Die ____________ macht Muuh
die Ziege _______________
das ______________ macht Määh
Und der ________________ Wau Wau
Und die Katze __________________
Und die Taube ________________
Die ______________ Gugelugu
Der Gockel _______________
Und Die ___________________ Goack
und Das __________________ piept
das kleine Küken _____________}3
Відповіді
Aufgabe 1
1. dasKüken |
j) Piep
|
2. dieHenne
|
g) Goack |
3. derGockel
|
d) Kickericki |
4. diePute
|
a) Gugelugu |
5. dieTaube
|
f) Gurr |
6. dieKatze
|
k) Miau |
7. derHund
|
i) WauWau |
8. dasSchaf
|
b) Määäh |
9. dieZiege |
l) Bääh
|
10. dieKuh |
e) Muh
|
11. derStier |
h) Bruuh
|
12. derTräcker
|
c) Bruumm |
Aufgabe 2
Im Radio ist ein Stier}2
Und der macht Bruuh
Die Kuh macht Muuh
die Ziege Bääh
das Schaf macht Määh
Und der Hund Wau Wau
Und die Katze Miau
Und die Taube Gurr
Die Pute Gugelugu
Der Gockel Kickericki
Und Die Henne Goack
und Das Küken piept
das kleine Küken piept}3
Додаток 1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Урок німецької мови
Вчитель: Гацько О. М.
Тема: Домашні тварини
Базовий підручник:С.І Сотнікова, Т.Ф. Білоусова Німецька мова (1-рік навчання), 5 клас: підр. Для закл. загальн. середн. освіти, Вид-во «Ранок» 2018.
Ціль: Створення умов для розвиткукомунікативнихнавичокучнів за допомогоюактивізації в мовівивченогоматеріалу.
Формувати у учнів ключові компетентності:
загальнокультурна: сприяти розвитку уваги, пам'яті, мовних здібностей, творчого потенціалу учнів; удосконалювати вміння самостійно ставити перед собою завдання і знаходити шляхи їх вирішення;
соціальна: допомогти усвідомити цінність спільної діяльності, екологічна грамотність : усвідомлення ролі навколишнього середовища для життя і здоров’я людини, відповідальне ставлення до тварин, дбайливе ставлення до природи.
Формувати у учнів предметні компетентності: розширювати словниковий запас учнів з теми; практикувати використання вивченого матеріалу при говорінні, читанні та аудіюванні;удосконалювати мовленнєві вміння і навички
Тип уроку:комбінований.
Формы роботи: фронтальна, парна, групова.
Методы: репродуктивні (Р), частково-пошукові (Ч-П), ілюстративні (І), мовні(М).
Устаткування:
Хід уроку
1. Введення в іншомовне середовище.
Привітання. Повідомлення теми та цілей уроку. Мотивація.
Основна частина
1.Підготовчий етап
1.1 Аудіювання,читання та запис в словник нової лексикиз використанням малюнків
2. Перегляд та прослуховування пісні в записі «DaskleіneKükenpiepst».
3. Робота з над лексичним матеріалом.
3.1.Розташування малюнків з зображеннями тварин у відповідності до їх появи в тексті.(Додаток 1).
3.2 Аудіювання, читання нових ЛО, запис їх в словники.
3.3 Виконання тестового завдання №1 (Додаток2).
3.4 Самоперевірка.
3.3 Виконання тестового завдання №2 (Додаток3).
3.4 Взаємоперевірка.
4 Музична фізкультхвилинка. Перевірка засвоєння лексичного матеріалу.
5. Розвиток навичок аудіювання.
5.1 Учні прослуховують загадку. Ставлять уточнюючі запитання. Відповідають.
Sieistklein. Sie hat 4 Beine. Sie kann weis, schwarz, braun, sein.
Antwort: ( die Katze).
Es ist klein. Es ist gelb. Es frisst Gras, Korn.
Antwort: ( das Küken)
Зразки запитань: Ist das ein Tier oder ein Vogel? Welche Farbe ist es? Was frisst es?Wie viel Beine hat es?
6.Розвиток навичок монологічного мовлення.
6.1 Складання загадок в групах. Озвучення їх. Відповіді.
7. Виставлення оцінок за картками оцінювання (Додаток 4).
8. Домашнє завдання. Вивчити нові слова, тренуватися виконувати пісню.
9.Підсумки.