Урок НУШ. 1 клас. Французька мова. Comment ça va? Au revoir!

Про матеріал

Урок французької мови в першому класі НУШ на тему Comment ça va? Підручник Ураєвої. Заняття №4. Урок розвитку діалогічного мовлення. Учні навчаться описувати свій настрій французькою мовою.

Перегляд файлу

Дата: 20.09.2018р.                                                                        1 клас

Підручник: Français

 

Тема: Ca va bien. Au revoir!

 

Мета: Наприкінці уроку учні:

 

-дізнаються про те, як описати настрій на французькій мові

- розвинуть навички діалогічного мовлення

-вивчать нову лексику по темі ( ça va? – ça va ! au revoir ! et toi ? )

-Закріплять знання по вивченим темам

 

Тип уроку: Комбінований урок

 

Форма проведення: урок-гра.

Наочність та обладнання: комп’ютер, роздруківки, плакат, смайлики.

 

 

 

План уроку

 

 

з/п

            Етапи          

            Уроку

Методи та прийоми

На що звернути увагу

  1.  

Організація початку уроку

Salutation.

P: Bonjour, les enfants!  

E: Bonjour!

P: Je suis ravie de vous revoir.

E: Merci.

 

Commencement.  ( les questions avec les poupées)

Comment ça va?  ( ça va…)

Comment t’appelles-tu?  ( Je m’appelle…)

(учні задають кожне питання один одному  по колу)

  1.  

Мотивація навчальної діяльності

 

Maintenant, regardez le video avec les enfants français. ( відео Comment tu t’appelles ?)

 

Qui parle dans ce video?

Хто зображений на відео?

 

Опрацювання Oui et Non

  1.  

Актуалізація опорних знань

 

На відео ви побачили французьких діток, які задають питання одне одному. Давайте теж спробуємо, а відповідати будемо французькою – Oui/Non

 

 

P:Tu es une fille?

E: Oui/Non

P: Tu es un garçon?

E: Oui/Non

 

E1: Тебе звати Маша?

E2: Oui/Non

E1: Тебе звати Андрій?

E2: Oui/Non

 

  1.  

 

Первинне закріплення знань

 

 

P: Діти, то на якій мові ми щойно пробували розмовляти?

E: На французькій .

P: Давайте ще раз пригадаємо, що ми вже знаємо про цю мову і про країну Францію ?

E: Ми вже знаємо...

P: Правильно! Як спитати французькою: «Як тебе звати?»

E: Comment t’appelles-tu?

(Учні стають у коло. Учитель/Учителька розпо-

чинає гру — вітається з учнем/ученицею, який/яка

стоїть поруч, наприклад: « Bonjour, Taras ! » Цей

учень/Ця учениця вітається зі своїм сусідом/своєю

сусідкою, наприклад: « Bonjour, Oleg ! » І так далі.)

 

  1.  

Фізкульт хвилинка

Пісня « Bonjour !»

  1.  

Перевірка засвоєння знань.

 

 

  • Повторення вивчених фраз

Учні стають у коло. Один учень/Одна учениця

повертається до всіх спиною, слухає, хто до нього/

неї говорить (слова « Salut, bonjour, ca va ? ») і за

голосом намагається впізнати однокласника/одно-

класницю, що говорив/говорила. Якщо відгадав пра-

вильно, то наступним відвертається той, хто казав,

  • а якщо не відгадав, то слухає ще раз інших учнів.

 

  1.  

Фізкультхвилинка

 

 

Пісня  - Un km à pieds! + Henri Dès

  1.  

Контроль і самоперевірка знань

Р: Alors, comment est-ce quon dit  Як тебе звати?

Р: Ets, comment est-ce quon dit  Як в тебе справи? (учні отримують смайлики – їх завдання намалювати обличчя усміхнене чи похмуре)

Р: А зараз давайте приклеїмо смайлики з нашим настроєм на карту

  1.  

Підбиття підсумків уроку.

(повторення вивчених за урок нових слів)

Діти, що ми сьогодні робили на уроці

Хто бажає зробити підсумок уроку? 

( учні по черзі перелічують, що виконувалося на уроці)

 

 

  1.  

Рефлексія

P: Avez vous aimé la leçon d’aujourd’hui?

E: Oui.

P: Vous avez été très actifs aujourd’hui. Merci pour votre attention !

Au revoir!

E: Merci! Au revoir! 

 

 

docx
Додано
13 жовтня 2018
Переглядів
2687
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку