Урок французької мови в першому класі НУШ на тему Comment ça va? Підручник Ураєвої. Заняття №4. Урок розвитку діалогічного мовлення. Учні навчаться описувати свій настрій французькою мовою.
Підручник: Français
Тема: Ca va bien. Au revoir!
Мета: Наприкінці уроку учні:
-дізнаються про те, як описати настрій на французькій мові
- розвинуть навички діалогічного мовлення
-вивчать нову лексику по темі ( ça va? – ça va ! au revoir ! et toi ? )
-Закріплять знання по вивченим темам
Тип уроку: Комбінований урок
Форма проведення: урок-гра.
Наочність та обладнання: комп’ютер, роздруківки, плакат, смайлики.
|
|
План уроку |
|
№ з/п |
Етапи Уроку |
Методи та прийоми На що звернути увагу |
|
Організація початку уроку |
Salutation. P: Bonjour, les enfants! E: Bonjour! P: Je suis ravie de vous revoir. E: Merci.
Commencement. ( les questions avec les poupées) Comment ça va? ( ça va…) Comment t’appelles-tu? ( Je m’appelle…) (учні задають кожне питання один одному по колу) |
|
Мотивація навчальної діяльності
|
Maintenant, regardez le video avec les enfants français. ( відео Comment tu t’appelles ?)
Qui parle dans ce video? Хто зображений на відео?
Опрацювання Oui et Non |
|
Актуалізація опорних знань
|
На відео ви побачили французьких діток, які задають питання одне одному. Давайте теж спробуємо, а відповідати будемо французькою – Oui/Non
P:Tu es une fille? E: Oui/Non P: Tu es un garçon? E: Oui/Non
E1: Тебе звати Маша? E2: Oui/Non E1: Тебе звати Андрій? E2: Oui/Non
|
|
Первинне закріплення знань
|
P: Діти, то на якій мові ми щойно пробували розмовляти? E: На французькій . P: Давайте ще раз пригадаємо, що ми вже знаємо про цю мову і про країну Францію ? E: Ми вже знаємо... P: Правильно! Як спитати французькою: «Як тебе звати?» E: Comment t’appelles-tu? (Учні стають у коло. Учитель/Учителька розпо- чинає гру — вітається з учнем/ученицею, який/яка стоїть поруч, наприклад: « Bonjour, Taras ! » Цей учень/Ця учениця вітається зі своїм сусідом/своєю сусідкою, наприклад: « Bonjour, Oleg ! » І так далі.)
|
|
Фізкульт хвилинка |
Пісня « Bonjour !» |
|
Перевірка засвоєння знань.
|
Учні стають у коло. Один учень/Одна учениця повертається до всіх спиною, слухає, хто до нього/ неї говорить (слова « Salut, bonjour, ca va ? ») і за голосом намагається впізнати однокласника/одно- класницю, що говорив/говорила. Якщо відгадав пра- вильно, то наступним відвертається той, хто казав,
|
|
Фізкультхвилинка
|
Пісня - Un km à pieds! + Henri Dès |
|
Контроль і самоперевірка знань |
Р: Alors, comment est-ce qu’on dit Як тебе звати? Р: Ets, comment est-ce qu’on dit Як в тебе справи? (учні отримують смайлики – їх завдання намалювати обличчя усміхнене чи похмуре) Р: А зараз давайте приклеїмо смайлики з нашим настроєм на карту |
|
Підбиття підсумків уроку. |
(повторення вивчених за урок нових слів) Діти, що ми сьогодні робили на уроці Хто бажає зробити підсумок уроку? ( учні по черзі перелічують, що виконувалося на уроці)
|
|
Рефлексія |
P: Avez vous aimé la leçon d’aujourd’hui? E: Oui. P: Vous avez été très actifs aujourd’hui. Merci pour votre attention ! Au revoir! E: Merci! Au revoir! |