Урок "Поняття змінної та її значення"

Про матеріал
Конспект уроку для 7 класу з інформатики. Тема уроку "Поняття змінної та її значення"
Перегляд файлу

 

Клас 7

Урок 11

Тема:

Поняття змінної та її значення

Формування компетентностей:

предметна компетентність:

  • навчальна: сформувати поняття змінної та її значень; 
  • розвивальна:  розвивати пізнавальну активність, увагу, інформаційну культуру мовлення; логічне мислення; комунікативної компетентності, пізнавального інтересу, швидкості виконання дій на комп’ютері;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру, навичок самоконтролю та самоаналізу, здоров’язбережувальної компетентності, культури користувача ПК, уміння працювати в парах; позитивного ставлення до навчання;

ключові компетентності:

  •    спілкування державною мовою: формувати вміння висловлюватись та спілкуватися на тему сучасних інформаційних технологій із використанням відповідної термінології;
  •    основні компетентності у природничих науках і технологіях: формувати вміння застосовувати логічне, алгоритмічне, структурне та системне мислення для розв’язування життєвих проблемних ситуацій;
  •    уміння вчитися впродовж життя: формувати вміння організовувати свою діяльність із використанням програмних засобів для планування та структурування роботи;
  •    соціальна та громадянська компетентності: формувати вміння дотримуватися правил безпеки життєдіяльності під час роботи з ІТ-пристроями;

Очікувані результати:

 

Знаннєва складова

Пояснює поняття величини, змінної та операції присвоювання.

Діяльнісна складова

Використовує різні алгоритмічні структури та змінні для  розв’язання навчальних і життєвих задач.

Ціннісна складова

Усвідомлює роль програмування та моделювання для розв’язання навчальних і життєвих задач

Тип уроку: формування компетентностей

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, навчальна презентація.

 

Хід уроку

І. Організаційний етап

Перевірка присутніх в класі.

Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Що таке розгалуження і повторення (цикл)?
  2. Які існують форми розгалуження?
  3. Скільки умовних операторів можна вставити один в інший?
  4. У чому різниця між повною і неповною формами розгалуження?
  5. Для чого використовують умовні оператори?
  6. Для чого призначено категорію Змінні.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Сьогодні ми познайомимось із однієї із базових алгоритмічних структур – структурою повторення та навчимося застосовувати її при програмуванні плати.

IV.Вивчення нового матеріалу

Розглянемо дію розгалуженого алгоритму на прикладі «ялинкової гірлянди»:

Обладнанння:

- плата Arduino Uno;

- USB-кабель (Am-Bm);

- світлодіоди - 6 шт, по 2 кожного кольору;

- резистор на 220 Ом - 6 шт .;

- макетна плата;

- з'єднувальні дроти.

У цьому занятті ми напишемо код, який буде змушувати 6 світлодіодів, підключених до

парним цифровим пінам плати Arduino Uno (2, 4, 6, 8, 10, 12) загорятися хвилею, імітуючи ялинкову гірлянду або рекламний щит - спочатку все світлодіоди спалахують по черзі, потім гаснуть по черзі.

Рис. 1 Принципова схема проекту

Рис. 2 Схема підключення плати

 

Код програми

int BASE = 2; // the first one LED connected to the I / O pins int

NUM = 6; // LED's total void setup ()

{ for (int i = BASE; i <=BASE*NUM; i+=2)

{ pinMode (i, OUTPUT); // set the digital I / O pin as an output } }

 void loop () { for (int i = BASE; i <=BASE*NUM; i+=2)

{ digitalWrite (i, LOW); // set the digital I / O pin output is "low", that gradually turn off the lights delay (200); // delay }

for (int i = BASE; i <=BASE*NUM; i+=2) { digitalWrite (i, HIGH); // set the digital I / O pin output is "low", that gradually lights delay (200); // delay } }

 

 Фізкультхвилинка

Проведення комплексу вправ для зняття м'язового та зорового напруження.

 

V. Практична частина

Повторення правил роботи за комп'ютером.

1. Правила поведінки за комп’ютером.

2. Виконати завдання в Tinkercad за зразком.

3. Змінити код програми так, щоб 6 світлодіодів загорялися через 1 та створювали ефект миготіння. 

 

 

VI.   Засвоєння вивченого теоретичного матерiалу

 Рефлексія

 

Мені було цікаво…

Я не зрозумів….

У мене вийшло…

У мене не вийшло ….

 

VІІ. Підведення підсумків уроку

Виставлення оцінок.

VІІІ. Домашнє завдання

 

 

 

docx
Додано
11 жовтня 2020
Переглядів
492
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку