21 травня о 18:00Вебінар: Психологічний супровід педагогів, дітей та батьків в умовах віддаленого спілкування та навчання

Урок "Поштова служба"

Про матеріал
Урок 1. Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування. Електронна адреса поштової скриньки. Створення електронної скриньки. Мета:  навчальна: повторити правила поведінки в кабінеті інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій; сформувати поняття електронний лист, електронна скринька; сформувати уявлення про принципи функціонування електронної пошти, основні переваги; сформувати навички з реєстрації та обслуговування поштової скриньки.  розвивальна: розвивати логічне та абстрактне мислення, сприяти розвитку пізнавального інтересу;  виховна: виховувати уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.
Перегляд файлу

 

Урок 1. Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування. Електронна адреса поштової скриньки. Створення електронної скриньки.

Цілі:

  • навчальна: повторити правила поведінки в кабінеті інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій; сформувати поняття електронний лист, електронна скринька; сформувати уявлення про принципи функціонування електронної пошти, основні переваги; сформувати навички з реєстрації та обслуговування поштової скриньки.
  • розвивальна: розвивати логічне та абстрактне мислення, сприяти розвитку пізнавального інтересу;
  • виховна: виховувати уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: браузер.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання
  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку

Вправа «Віночок побажань»

Учні стоять у колі, тримаючись за руки. Починаючи з учителя, потрібно передати сусіду справа потиск руки та продовжити фразу: «Я бажаю тобі…». Коли цей сигнал надходить до вчителя з іншого боку, всі піднімають руки вгору і промовляють «Щоб наші побажання збулися!».

Повторення правил поведінки в кабінеті інформатики

Повторення техніка безпеки та правила поведінки в кабінеті інформатики та ІКТ.

ІІ. Мотивацій навчальної діяльності

Бесіда з елементами опитування за планом

1. Розвиток поштових послуг у світі.

2. Електронна пошта — переваги над звичайною.

3. Майбутнє поштових Сервісів.

ІІІ. Повідомлення теми, цілей, завдань уроку

IV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

Робота з підручником: § 1.1

V. Фізкультхвилинка

VI. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Практичне завдання.

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.

Підручник ст. 12-13

  1. Практична робота за комп’ютерами.
  2. Вправи для очей.

VIІ. Підсумки уроку

Рефлексія

Учням пропонується закінчити речення: «Для мене сьогодні важливим було...», «Сьогодні я дізнався про...», «Мені хотілося в майбутньому дізнатись про..., навчитись…».

VІІI. Домашнє завдання

Підручник § 1.1 ст. 6-14

ІХ Оцінювання роботи учнів

 

docx
Додано
14 квітня
Переглядів
57
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку