ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ
Тема заняття: Поштова служба Інтернету. Електронна скринька й електронне листування.
Мета заняття:
Тип уроку: комбінований, засвоєння нового матеріалу.
Обладнання: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація, робочий зошит (Й.А. Ривкінд, Т.І. Лисенко)
Програмне забезпечення: браузер, підключення до мережі Інтернет.
Наскрізні змістові лінії: екологічна безпека та сталий розвиток, здоров’я безпека, підприємливість і фінансова грамотність, громадянська відповідальність.
План заняття:
Хід уроку
|
|
|
|
|
|
1І |
н |
ф |
о |
р |
м |
а |
ц |
і |
я |
|
|
2к |
л |
і |
є |
Н |
т |
|
|
|
|
|
|
|
|
3а |
л |
г |
о |
р |
и |
Т |
м |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4с |
Е |
р |
в |
е |
р |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5Р |
е |
д |
а |
к |
т |
о |
р |
|
|
|
|
6к |
о |
м |
а |
Н |
д |
а |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7п |
а |
Н |
Е |
л |
ь |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8Т |
е |
к |
с |
т |
|
|
|
|
|
Отже, сьогодні, діти ми ознайомимося з поштовою службою Інтернету, дізнаємось, що таке електронна пошта й електронне листування.
Ну що таке, здавалось, лист?
Паперу аркуш, повний літер,
Написаний комусь колись,
Перелетів, неначе вітер,
За день, за два на сотні верст.
Його чекають, наче гостя,
Йому радіють, мов збулося,
Одне з простих земних чудес!
(В. Іващенко)
Відтоді, як з’явилась писемність, люди не переставали писати одне одному листи. У них вони повідомляли про новини, про радість, смуток, висловлювали свої емоції та почуття. У ХХ столітті одним із винаходів стала електронна пошта. Тема, яку ми починаємо вчити має назву «Поштова служба Інтернету. Електронна скринька й електронне листування».
План
Робота з зошитом
Урок 1 ст. 4-6.
Робота за комп’ютером
Зареєструвати власну електронну скриньку на поштовому сервері.
Методичний прийом «Лицарський турнір»
Діти об’єднуються в міні групи, які ставлять одна одній запитання за темою уроку. Перемагає та група, яка дала найбільше правильних відповідей та склала найцікавіші питання суперникам.