Урок "Поштова служба Інтернету. Електронна скринька й електронне листування."

Про матеріал
Тема заняття: Поштова служба Інтернету. Електронна скринька й електронне листування. Мета заняття:  навчальна: ознайомити учнів з основними поняттями, принципами функціонування електроної пошти й роботою з електроною скринькою та листуваням;  розвивальна: розвивати в учнів навички роботи з електроною поштою й електроним листуванням, інформаційну культуру учнів;  виховна: виховувати уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання. Тип уроку: комбінований, засвоєння нового матеріалу. Обладнання: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація, робочий зошит (Й.А. Ривкінд, Т.І. Лисенко)
Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ

 

Тема заняття: Поштова служба Інтернету. Електронна скринька й електронне листування.

 

Мета заняття:

  • навчальна: ознайомити учнів з основними поняттями, принципами функціонування електроної пошти й роботою з електроною скринькою та листуваням;
  • розвивальна: розвивати в учнів навички роботи з електроною поштою й електроним листуванням, інформаційну культуру учнів;
  • виховна: виховувати уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.

Тип уроку: комбінований, засвоєння нового матеріалу.

 

Обладнання: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація, робочий зошит (Й.А. Ривкінд, Т.І. Лисенко)

 

Програмне забезпечення: браузер, підключення до мережі Інтернет.

Наскрізні змістові лінії: екологічна безпека та сталий розвиток, здоров’я безпека, підприємливість і фінансова грамотність, громадянська відповідальність.

 

План заняття:

  1. Організаційний етап.
  2. Проведення вступного інструктажу.
  3. Актуалізація опорних знань з теми «Інтернет».
  4. Формулювання теми, мети й завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності.
  5. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу.
  6. Засвоєння нових знань, формування вмінь.
  7. Підбиття підсумків уроку.
  8. Домашнє завдання.
  9. Оцінювання учнів.

 

Хід уроку

 

  1. Організаційний етап.
  • привітання
  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку

 

  1. Проведення вступного інструктажу.

  1. Актуалізація опорних знань з теми «Інтернет».

 

 

 

 

 

 

 

1І

н

ф

о

р

м

а

ц

і

я

 

 

2к

л

і

є

Н

т

 

 

 

 

 

 

 

 

3а

л

г

о

р

и

Т

м

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4с

Е

р

в

е

р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5Р

е

д

а

к

т

о

р

 

 

 

 

6к

о

м

а

Н

д

а

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7п

а

Н

Е

л

ь

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8Т

е

к

с

т

 

 

 

 

 

 

 

  1. Знання, які ми отримуємо із зовнішнього світу або які передаються від одного об'єкта до іншого (наприклад, від одного комп'ютера до іншого.
  2. Комп’ютер у мережі, що використовує ресурси сервера.
  3. Послідовність команд.
  4. Комп’ютер у мережі, що надає послуги.
  5. Програма, призначення для створення та редагування даних.
  6. Повідомлення, що спонукає до виконання певної дії.
  7. Елемент графічного інтерфейсу, який використовується для запуску інших програм та керування вже запущеними.
  8. Інформація, яка міститься у текстовому редакторі.

 

  1. Формулювання теми, мети й завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності.

Отже, сьогодні, діти ми ознайомимося з поштовою службою Інтернету, дізнаємось, що таке електронна пошта й електронне листування.

 

Ну що таке, здавалось, лист?
Паперу аркуш, повний літер,
Написаний комусь колись,
Перелетів, неначе вітер,
За день, за два на сотні верст.
Його чекають, наче гостя,
Йому радіють, мов збулося,
Одне з простих земних чудес!

(В. Іващенко)

Відтоді, як зявилась писемність, люди не переставали писати одне одному листи. У них вони повідомляли про новини, про радість, смуток, висловлювали свої емоції та почуття. У ХХ столітті одним із винаходів стала електронна пошта. Тема, яку ми починаємо вчити має назву «Поштова служба Інтернету. Електронна скринька й електронне листування».

 

  1. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу.

План

  1. Поштова служба Інтернету.
  2. Електронна скринька й електронне листування.
  3. Електронна адреса поштової скриньки.
  4. Переваги і недоліки електронної пошти.

 

  1. Засвоєння нових знань, формування вмінь.

 

Робота з зошитом

Урок 1 ст. 4-6.

Робота за комп’ютером

Зареєструвати власну електронну скриньку на поштовому сервері.

 

  1. Підбиття підсумків уроку.

Методичний прийом «Лицарський турнір»

Діти обєднуються в міні групи, які ставлять одна одній запитання за темою уроку. Перемагає та група, яка дала найбільше правильних відповідей та склала найцікавіші питання суперникам.

  1. Домашнє завдання.
  1. Опрацювати матеріал  у підручнику $1.1
  2. Вправа 9 ст. 6 робочий зошит
  3. Підготувати 5 запитань та відповідей на них за темою уроку.

 

 

docx
Додано
16 січня 2019
Переглядів
1148
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку