Урок "Present Continuous. Countries and nationalities"

Про матеріал
Узагальнення знань за темою ""Present Continuous". Також повторюємо "Countries and nationalities" та "Sports and hobbies". Матеріал для учнів 4 класу за підручником H.Q. Mitchell, M. Malkogianni “Smart Junior 4”.
Перегляд файлу

 

КОНСПЕКТ УРОКУ «Countries and nationalities. Present Continuous». 4 КЛАС

Мета:

  • навчальна повторити раніше вивчені лексичні одинці за темою «Country and nationalities»  (Країни і національності), активізувати вивчений граматичний матеріал попередніх уроків; практикувати мовні засоби за підтемою «Sports and hobbies».
  • розвивальна: розвивати спонтанні відповіді на запитання та швидку реакцію; удосконалювати фонетику; усні комунікативні вміння з опорою на наочність, розвивати увагу та зорову пам’ять, спостережливість, розвиток навичок правильного читання, говоріння, аудіювання та письма.
  • виховна: виховувати вміння сконцентруватися, слухати інших , формувати доброзичливу атмосферу в класі, виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань, бажання вивчати іноземну мову, виховувати звичку до систематичної розумової праці.

Обладнання: флeшкартки за темами: «Країни», «Cпорт і хобі», відеододаток , аудіододаток, роздатковий матеріал, граматичні картки «Present Continuous».

 

Хід уроку

  1. Вітання

-Hello boys and girls! Nice to meet you!

-Привітаємо один одного нашою ранковою пісенькою «Hello!!! Song for kids!»

- Давайте нагадаємо один одному, що «Ми разом і ми – одна команда!» – «We are together and we are one team!».

 

  1. Основна частина. «Today we are going to a sport center».

Мотивація навчальної діяльності.

- Мої любі, сьогодні ми з вами побуваємо в «Спортивному центрі» (на дошці –  яскрава реклама «Sport Center»). Усі ви хочете бути красивими і здоровими. Що для цього потрібно? Правильно, займатися спортом. Але у цьому центрі будуть діти з різних країн світу. Ми з вами познайомимося з ними, з’ясуємо їх національність, а також узнаємо, яким видом спорту займається кожен з них.

 

Повторення лексичних одиниць.

-     Спочатку повторимо назви країн і національностей, погравши в гру «Match» (працює увесь клас). На дошці учні бачать картки з прапорами країн. Вчитель вказує на прапор, учні називають країну і одразу національність.

-   Тепер повторимо види спорту, які ви вже вивчили, погравши у гру «Magic box». У коробці лежать перегорнуті картки з зображенням окремого виду спорту. Вчитель підходе до кожного учня і пропонує витягти картку і її.

       

Повторення «Present Continuous”

 

  • Вам треба прочитати питання, перекласти його, а потім обрати і прочитати правильну відповідь. Але перед цим згадаємо 3 форми дієслова “to be” і важливість закінчення “ing” на кінці дієслова (схема утворювання речень у часі «Present Continuous” на дощці, або екрані).

        

          Фізхвилинка

-Діти щойно ви дуже добре попрацювали. Давайте перепочинемо під пісню – руханку «Cucumber Dance».

 

Розвиток навичок говоріння

  • Давайте зіграємо в інтерактивну гру «Random cards» - «Випадкові карти» (сайт «Wordwall» https://wordwall.net/resource/37328020/present-continuous-sports) і скажіть: “What are you doing now?” – «Що ви робите у даний момент?», згідно зображенню на малюнку у часі «Present Continuous”: «Look and say” (відповідає кожен учень по ланцюжку).

 

 

  • А тепер повернемося до відвідувачів «Спортивного центру»: визначим з якої вони країни і що вони зараз роблять. Look at the pictures of exercise 1 at page 14 in your Student`s book (H.Q. Mitchell, M. Malkogianni “Smart Junior 4”) and say: “Where are they from?” and “What are they doing?”.

 

 

Учні працюють в парах. Номер картинки, яку будуть обговорювати учні, вирішує жеребкування.

     Розвиток навичок письмa.

  • Завдяки один одному, ви отримали цікаву інформацію про спортсменів цього центру. А зараз напишіть у свої зошитах: звідки ви і чим займаєтесь зараз, обравши любий вид спорту, наприклад: I am from Ukraine. I`m Ukrainian. I`m playing chess now.

Потім учні читають інформацію про себе.

 

         Заключна частина.

-You are great! Ви розумнички! Дуже добре попрацювали сьогодні! Тепер ви можете сказати про свої дії, які робите саме зараз, назвати види спорту, країни і національності. І, головне, ви можете розповісти і написати про себе.

- Наш урок закінчується.  The lesson is over. See you the day after tomorrow. Good buy!                                                                       

 

 

 

docx
Додано
25 жовтня 2022
Переглядів
904
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку