КОНСПЕКТ УРОКУ «Countries and nationalities. Present Continuous». 4 КЛАС
Мета:
Обладнання: флeшкартки за темами: «Країни», «Cпорт і хобі», відеододаток , аудіододаток, роздатковий матеріал, граматичні картки «Present Continuous».
Хід уроку
-Hello boys and girls! Nice to meet you!
-Привітаємо один одного нашою ранковою пісенькою «Hello!!! Song for kids!»
- Давайте нагадаємо один одному, що «Ми разом і ми – одна команда!» – «We are together and we are one team!».
Мотивація навчальної діяльності.
- Мої любі, сьогодні ми з вами побуваємо в «Спортивному центрі» (на дошці – яскрава реклама «Sport Center»). Усі ви хочете бути красивими і здоровими. Що для цього потрібно? Правильно, займатися спортом. Але у цьому центрі будуть діти з різних країн світу. Ми з вами познайомимося з ними, з’ясуємо їх національність, а також узнаємо, яким видом спорту займається кожен з них.
Повторення лексичних одиниць.
- Спочатку повторимо назви країн і національностей, погравши в гру «Match» (працює увесь клас). На дошці учні бачать картки з прапорами країн. Вчитель вказує на прапор, учні називають країну і одразу національність.
- Тепер повторимо види спорту, які ви вже вивчили, погравши у гру «Magic box». У коробці лежать перегорнуті картки з зображенням окремого виду спорту. Вчитель підходе до кожного учня і пропонує витягти картку і її.
Повторення «Present Continuous”
Фізхвилинка
-Діти щойно ви дуже добре попрацювали. Давайте перепочинемо під пісню – руханку «Cucumber Dance».
Розвиток навичок говоріння
Учні працюють в парах. Номер картинки, яку будуть обговорювати учні, вирішує жеребкування.
Розвиток навичок письмa.
Потім учні читають інформацію про себе.
Заключна частина.
-You are great! Ви розумнички! Дуже добре попрацювали сьогодні! Тепер ви можете сказати про свої дії, які робите саме зараз, назвати види спорту, країни і національності. І, головне, ви можете розповісти і написати про себе.
- Наш урок закінчується. The lesson is over. See you the day after tomorrow. Good buy!