Урок . Розробка уроку для 1 класу

Про матеріал

Вчити дітей організовувати робоче місце,словесно обгрунтовувати вибір матеріалів, а з допомогою вчителя планувати послідовність трудових дій, розвивати спостережливість.

Перегляд файлу

 Тема : Добрий сніговичок.

Мета: Удосконалення навичок роботи з пластиліном. Розвивати творчу фантазію,образне мислення, уяву учнів. Виховувати почуття прекрасного.

Обладнання: Кольоровий пластилін, стеки, підкладні дощечки,малюнок сніговита, ілюстрація « Розваги дітей взимку»

Хід уроку :

І. Організація класу

ІІ. Перевірка готовності дітей  до уроку, підготовка місця.

ІІІ. Створення емоційного фону.

Полетіли в трійці коні – стрибунці,

У санях повезли дівчину вони.

Має біле личко дівчина чудова.

Рукавом змахнула у дерев обнови.

Все навкруг іскриться, все переливається,

Білокоса дівчина дітям усміхається.

Ви ж часу не гайте, швидко відгадайте.

Що за трійка мчалась? Як дівчина звалась? ( Зима  і зимові місяці)

ІV.Вивчення нового матеріалу.

  1. Оголошення теми та мети уроку.
  • Сьогодні на вас чекає зустріч з прекрасним, цікавим, дивовижним світом неживої природи. Про зиму – чарівницю, про її прекрасні картини природи піде розмова на уроці.
  1. Вступна бесіда
  • За вікном чарівна красуня – зима. Краса зимової природи надихає поетів, композиторів, художників. Яскраво і точно передають вони образи і зимового ранку, і засніженого саду, і поля.
  • Отже , будьте пильними і спостережливими, вирушайте у світ зимової краси і зимових див.
  • А чи можемо ми побачити, почути,відчути природу взимку? ( Діти висловлюють думки)
  1. Бесіда за ілюстрацією « Зимові розваги»
  2. Ігрова ситуація
  • От зараз я розповім історію одного доброго маленького Сніговичка . А було це так. Зліпили діти сніговита,поставили в глибині двора і забули. Одного разу він наважився звернутися до собаки,ввічливо привітався, назвав своє ім’я. Але і той не звернув уваги на нього. Засумував Сніговичок : « Незабаром пригріє сонечко, я розтану. Невже справжнього доброго друга так ніколи і не зустріну?»
  • А як би ви вчинили, коли б Сніговичок запропонував вам свою дружбу вам?
  • То ж давайте виліпимо друга Сніговичка добрим та веселим, таким яким би ви його уявляєте.
  1. Аналіз будови Сніговичка.
  2. Енергізатор ( вірш А. Костецького « Добрий Сніговик» - руханка)
  3. Робота з пластиліном. Планування трудових дій.
  4. Правила техніки безпеки  та культури праці.
  5. Самостійна робота.

V. Підсумок уроку

- Ну, а тепер запросимо всіх Сніговиків на ось цю лісову галявину, щоб їм не було самотньо ,щоб вони теж могли всі разом подружитись і повеселитись. ( Створення колективної композиції « Сніговички на лісовій галявині»)

Прибирання робочого місця. Особиста гігієна.

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Пов’язані теми
Технології, Розробки уроків
Додано
12 липня
Переглядів
48
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку