Урок . Розробка уроку для 1 класу

Про матеріал

Вчити дітей організовувати робоче місце,словесно обгрунтовувати вибір матеріалів, а з допомогою вчителя планувати послідовність трудових дій, розвивати спостережливість.

Перегляд файлу

 Тема : Добрий сніговичок.

Мета: Удосконалення навичок роботи з пластиліном. Розвивати творчу фантазію,образне мислення, уяву учнів. Виховувати почуття прекрасного.

Обладнання: Кольоровий пластилін, стеки, підкладні дощечки,малюнок сніговита, ілюстрація « Розваги дітей взимку»

Хід уроку :

І. Організація класу

ІІ. Перевірка готовності дітей  до уроку, підготовка місця.

ІІІ. Створення емоційного фону.

Полетіли в трійці коні – стрибунці,

У санях повезли дівчину вони.

Має біле личко дівчина чудова.

Рукавом змахнула у дерев обнови.

Все навкруг іскриться, все переливається,

Білокоса дівчина дітям усміхається.

Ви ж часу не гайте, швидко відгадайте.

Що за трійка мчалась? Як дівчина звалась? ( Зима  і зимові місяці)

ІV.Вивчення нового матеріалу.

  1. Оголошення теми та мети уроку.
  • Сьогодні на вас чекає зустріч з прекрасним, цікавим, дивовижним світом неживої природи. Про зиму – чарівницю, про її прекрасні картини природи піде розмова на уроці.
  1. Вступна бесіда
  • За вікном чарівна красуня – зима. Краса зимової природи надихає поетів, композиторів, художників. Яскраво і точно передають вони образи і зимового ранку, і засніженого саду, і поля.
  • Отже , будьте пильними і спостережливими, вирушайте у світ зимової краси і зимових див.
  • А чи можемо ми побачити, почути,відчути природу взимку? ( Діти висловлюють думки)
  1. Бесіда за ілюстрацією « Зимові розваги»
  2. Ігрова ситуація
  • От зараз я розповім історію одного доброго маленького Сніговичка . А було це так. Зліпили діти сніговита,поставили в глибині двора і забули. Одного разу він наважився звернутися до собаки,ввічливо привітався, назвав своє ім’я. Але і той не звернув уваги на нього. Засумував Сніговичок : « Незабаром пригріє сонечко, я розтану. Невже справжнього доброго друга так ніколи і не зустріну?»
  • А як би ви вчинили, коли б Сніговичок запропонував вам свою дружбу вам?
  • То ж давайте виліпимо друга Сніговичка добрим та веселим, таким яким би ви його уявляєте.
  1. Аналіз будови Сніговичка.
  2. Енергізатор ( вірш А. Костецького « Добрий Сніговик» - руханка)
  3. Робота з пластиліном. Планування трудових дій.
  4. Правила техніки безпеки  та культури праці.
  5. Самостійна робота.

V. Підсумок уроку

- Ну, а тепер запросимо всіх Сніговиків на ось цю лісову галявину, щоб їм не було самотньо ,щоб вони теж могли всі разом подружитись і повеселитись. ( Створення колективної композиції « Сніговички на лісовій галявині»)

Прибирання робочого місця. Особиста гігієна.

docx
Додано
12 липня 2018
Переглядів
880
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку