Урок щастя на тему : "Щасливі діти України"

Про матеріал
Урок щастя на тему : "Щасливі діти України" Мета: розширити розуміння поняття «щастя» через зв’язок з емоціями, допомогти учням збагнути сенс людського життя, визначити своє місце в ньому; розвивати вміння перемагати себе, щоб бути щасливим, вірити в свої сили, піклуватися про своє ментальне здоров’я, виховувати людяність, працьовитість, любов до людей, чесність, патріотизм.
Перегляд файлу

Урок щастя

"Щасливі діти України"

  1. Привітання вчителя, оголошення теми

(Слайд 1)

Вчитель: "Доброго дня, діти! Сьогодні ми будемо говорити про щастя, яке є у кожному з нас. Ми з вами створимо маленький світ щастя тут, у нашому класі на нашому уроці. Тема нашого уроку — 'Щасливі діти України'."

  1. Що таке щастя для кожного українця?

(Слайд 2) (На слайді натискати мишкою на скриньку)

Що таке щастя?

Діти, щастя для кожного українця — це, перш за все, відчуття рідного дому, мир та збереження наших традицій. Це коли ми можемо жити на своїй землі, дихати її повітрям і радіти кожному дню. Але сьогодні щастя для українців — це ще й перемога, завершення війни та повернення миру в наші домівки.

Коли закінчиться війна, коли ми знову будемо жити у спокої, без страху, — це буде справжнє щастя. Ми всі мріємо про цей день, коли зможемо святкувати мир і нашу перемогу. Для нас, українців, щастя — це мати можливість жити вільно на своїй рідній землі, разом із тими, кого ми любимо.

Перед вами 'Скринька щастя'. Кожен з вас сьогодні напише на папірці одне слово, яке приносить вам щастя. Потім ми складемо ці папірці в скриньку. Наприкінці вправи ми відкриємо скриньку і дізнаємося, що робить наш клас щасливим.

(Вчитель роздає дітям кольорові картки або папірці та ручки. Вчитель може допомогти тим, хто не знає, що написати, задаючи запитання: "Коли ви були востаннє щасливі?", "Що робить вас щасливими кожен день? Після того, як всі написали свої думки, діти по черзі підходять до вчителя і кладуть свої папірці в "Скриньку щастя". Вчитель відкриває скриньку і зачитує написане вголос. Кожен учень може пояснити, чому саме це робить його щасливим. )

Як бачите, щастя може бути в різних речах. Але найголовніше — щастя є у кожному з нас, і ми можемо ним поділитися з іншими.

  1. Вправа "Веселка щастя"

(Слайд 3)

(Діти на слайді складають слово, після чого вчитель натискає на кнопку СКЛАСТИ СЛОВО)

Діти, чи знаєте ви, що число 7 вважається щасливим у багатьох культурах. У нас є 7 днів у тижні, 7 нот у музиці, 7 кольорів веселки. Кожен із цих прикладів показує, що число 7 постійно присутнє в нашому житті, і воно символізує щастя, радість і гармонію. Це прості речі, які роблять наше життя яскравішим і щасливішим."?

Пропоную виконати вправу і знайти і скласти на нашій веселці 7 слів, які роблять нас щасливими.

(Вчитель ділить дітей на 7 груп, кожна з яких отримує картки з літерами. ДОДАТКИ. Після того як усі групи склали слова, вчитель збирає їхні картки, і разом з дітьми вони створюють "Веселку щастя", розміщуючи кольорові картки та речення на дошці або аркуші паперу у вигляді веселки. )

Тож, можна сказати, що число 7 має багато позитивного. Воно оточує нас і нагадує про те, що щастя — це не лише великі події, але й прості речі, які є навколо нас щодня."

  1. Вправа "Асоціації щастя"

(Слайд 10) (Натискати мишкою на бульбашки - варіанти )

Діти, коли ми щасливі, у нашій голові виникають різні образи, звуки, кольори, навіть запахи. Це називають асоціаціями. Наприклад, коли ви щасливі, ви можете уявити яскраве сонце, почути сміх друзів або згадати улюблену пісню. Асоціації можуть бути різними для кожного з нас, але всі вони пов’язані з приємними і радісними моментами.

Часом, лише подумавши про щось приємне, ми можемо стати щасливішими. Наприклад, згадка про морське узбережжя може викликати відчуття тепла та спокою, а запах квітів — радість. Сьогодні ми спробуємо разом створити асоціації щастя.

Зараз на слайді ви бачите слово «Сім’я», з чим воно у вас асоціюються?

(Після завершення завдання, вчитель пропонує кільком учням поділитися своїми асоціаціями з класом.)

Щастя може виглядати по-різному для кожного з нас, і це робить його унікальним. Важливо розуміти свої асоціації і шукати щастя в повсякденних речах.

  1. Вправа "Картки щастя"

(Слайд 17) (Натискати мишкою на картки )

Що робить нас щасливими?. Щастя часто не пов'язане з великими подіями — воно може бути в маленьких, але дуже важливих речах.

Ми проведемо цікаву вправу з картками щастя. На кожній картці написані різні дії, які можуть приносити радість. Наше завдання — розглянути ці картки і виконати те, що на них написано.

Важливо зрозуміти, що щастя може бути в простих речах: допомогти комусь, провести час з друзями, зайнятися улюбленою справою. Обговоримо, що саме приносить нам радість і як ці маленькі речі можуть робити наше життя яскравішим.

Отже, давайте почнемо і виконаємо дії, які можуть принести нам щастя!" (Додатки)

(Слайд 18) (Натискати мишкою на пульт)

Діти, ви любите дивитись мультики? Сьогодні ми поговоримо про добрі мультики та казки, які нам всім подобаються. У кожному з цих мультиків є багато позитивних моментів і захоплюючих пригод. Вони допомагають нам сміятися, вчитися чомусь новому та відчувати радість.

(Вгадавши назву, вчитель пропонує дітям, розповісти про позитивні моменти, які запам’ятались після перегляду цього мультика)

Добрі мультики і казки вчать нас важливим речам, таким як дружба, сміливість і доброта. Вони також допомагають нам відпочити і насолодитися хорошими історіями.

  1. Вправа "Пазли щастя"

(Слайд 26) (Натискати мишкою на кнопкут «Відповідь, а потім на кнопку «Скласти пазл»)

А зараз ми поговоримо про емоції щастя. Щастя може викликати різні емоції : радість, задоволення, спокій, гордість. Пропоную, зібрати пазл, давши правильні відповіді на запитання.

Питання:

  1. Яка емоція найчастіше супроводжує щастя? (Радість)
  2. Що ми робимо, коли почуваємося щасливими? (посміхаємось)
  3. Що відчуває людина, коли її оточують близькі та люблячі люди? (Любов)
  4. Що ми даруємо людям, щоб зробити їх щасливішими?(Добро)
  5. Яке місце завжди асоціюється з теплом та щастям?(Домівка)
  6. Який найпростіший спосіб виразити щастя через обличчя? (Усмішка)
  7. Який жест рук часто супроводжує відчуття радості? (Аплодисменти)
  8. Яке явище природи символізує мир і щастя? (Веселка)
  9. Що ви робите, коли зустрічаєте старого друга? (дієслово) (Вітаєшся)

(Після кожної відповіді, вчитель дає дітям частинку пазла. Зібравши всі частинки, діти складають пазл)

 

  1. Вправа "Музична хвилинка "

(Слайд 35) (Щоб програла пісня і відкрилась відповідь, натиснути мишкою на кнопку відтворенння і паузи)

Музика може бути дуже надихаючою і радісною. Вона нам допомогає відчути різні позитивні емоції і підняти настрій. Пропоную пограти в гру, в якій вам потрібно розгадати назву пісня, яка прихованч в ребусі. Після чого ми разом зможемо цю пісню заспівати!(Додатки)

  1. Вправа "Щасливі прислів’я"

(Слайд 40) (Натискати мишкою на завершеня частин прислів’я)

Сьогодні ми будемо працювати з прислів'ями про щастя. Прислів'я — це короткі, але мудрі вислови, які допомагають нам зрозуміти важливі істини життя. Вони часто говорять про те, як знайти щастя і як поводитися, щоб бути щасливим. Ваше завдання — зібрати ці частини разом, щоб утворити правильне прислів’я.

(Після завершення вправи вчитель просить кількох учнів поділитися, які прислів’я вони змогли скласти, і пояснює їх значення.Додатки)

  1. Правила щасливої людини.

(Слайд 41) (На слайді натискати мишкою на зошит)

Діти, щастя — це не просто випадковість, а результат певних звичок і правил, які ми можемо впроваджувати у своєму житті. Щасливі люди часто дотримуються певних принципів, які допомагають їм бути радісними і задоволеними. Давайте разом дізнаємося, які ж це правила."

Правила щасливої людини:

  1. Будь вдячним: Щасливі люди вміють цінувати те, що мають. Вони регулярно згадують про те, за що вони вдячні.
  2. Будь добрим до інших: Допомагати іншим, проявляти доброту та співчуття приносить радість не тільки іншим, але й самому собі.
  3. Займайся улюбленими справами: Важливо знаходити час для того, що приносить радість і задоволення.
  4. Будь оптимістом: Щасливі люди намагаються бачити позитивні сторони в кожній ситуації і не засмучуються через дрібниці.
  5. Дбай про здоров'я: Регулярні фізичні вправи, здорове харчування і достатній відпочинок важливі для загального благополуччя.
  6. Спілкуйся з близькими: Добрі стосунки з родиною і друзями підтримують нас у важкі часи і додають радості в житті.
  7. Став перед собою цілі: Мати мету і працювати над її досягненням дає відчуття досягнення і задоволення.

Дотримання цих простих правил може значно покращити якість життя і зробити нас щасливішими.

  1. Вправа "Рейтинг щастя"

(Слайд 42)

Сьогодні ми дізнаємося, що саме робить нас щасливими. Це може бути щось велике або маленьке. Наша вправа допоможе нам зрозуміти, що приносить нам найбільше радості.

Подумайте про речі або ситуації, які роблять їх щасливими або навпаки. Це можуть бути улюблені заняття, речі або моменти, які вони пережили. І запишіть їх на своїх аркушах. Де 5 жовтих зірочок означає, що ця річ приносить вам велике задоволення, а 5 сірих- навпаки.

(Діти записують ці речі на картці і оцінюють їх за важливістю для свого щастя, використовують шкалу з 1 до 5. Додатки)

Розуміння того, що робить нас щасливими, допомагає створювати більш радісне і задоволене життя. Важливо дбати про ці речі і намагатися включати їх у своє повсякденне життя.

  1. Вправа "Щасливе колесо"

(Слайд 43) (Натискати мишкою на кнопку запуск/зупинка)

Це колесо допоможе нам отримати позитивні емоції. Кожна секція колеса містить картку з джерелом щастя, завдання, які ми будемо виконувати! Хто бажає першим покрутити його?

(Вчитель крутить колесо)

В житті існує багато способів бути щасливими і  робити щасливими інших. І кожен з вас  може вибрати ті джерела, які найбільше підходять йому.

(Слайд 44) (Натискати мишкою на смайлики)

Ось і доходить кінця урок щастя. На завершення нашого уроку, давайте подивимося, як ми відчуваємо себе після всіх активностей. Чи сподобалось вам?  Чи відчули ви себе щасливішими?

Вчитель роздає дітям картки зі шкалою щастя. Кожен учень має замалювати рівень на шкалі, який найбільше відображає його відчуття після уроку.

(Слайд 45)

Я хочу, щоб ви пам’ятали, що щастя — це не тільки великі досягнення, але й маленькі, але важливі моменти радості у повсякденному житті.

Бажаю вам знаходити щастя в кожному дні: у спілкуванні з друзями, у виконанні улюблених занять, у добрих справах і в усмішках. Нехай ваше серце завжди буде відкрите для радості, а ваші дії — наповнені добротою і турботою. Будьте вдячні за те, що маєте, і не забувайте радіти кожному моменту.

Нехай ваше життя буде яскравим і наповненим щасливими моментами! Ви заслуговуєте на те, щоб бути щасливими. Сподіваюся, що ви будете завжди знаходити радість у своєму житті і дарувати її іншим.

Бажаю вам великого щастя і позитивних емоцій і мирного неба над головою!

 

docx
Додано
5 листопада
Переглядів
121
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку