Урок Створення комп’ютерної моделі процесу взаємопов’язаного функціонування об’єктів.

Про матеріал
Конспект уроку інформатики 7 клас Створення комп’ютерної моделі процесу взаємопов’язаного функціонування об’єктів.
Перегляд файлу

Створення комп’ютерної моделі процесу взаємопов’язаного функціонування об’єктів.

МЕТА      

  • формувати компетентність з інформаційно-комунікаційних технологій; закріпити навички роботи у вивченому програмному середовищі, активувати діяльність безпосередньо самооцінкою своєї роботи; узагальнити знання з  програмування та алгоритмізації, основних інформаційних процесів: зберігання, подання і передача інформації,
  • розвивати  навички самостійної роботи в групах, розвивати вміння складати внутрішній план дій і виконувати його, розвиток мислення і творчої уяви;
  • виховувати прагнення до  активності, творчості, виховувати точність,  вміння відчути насолоду від індивідуальної чи колективної розумової праці.

ТИП уроку: комбінований

                                                           Хід уроку

І. Організаційний момент

  1.               Привітання
  2. Кожному з вас хочу побажати, щоб на цьому уроці ви були:
  3. «У» - усміхненими,
  4. «С» - спокійними,
  5. «П» - прогресивними, 
  6. «І» - ініціативними,
  7. «Х» - хоробрими.
  8.  Генрі Форд говорив: «Збиратися разом – це початок, Триматися разом – це прогрес, Працювати разом – це успіх». Іншими словами, я бажаю Вам УСПІХУ!

ІІ. Актуалізація опорних знань, умінь та навичок

  1. Фронтальне опитування
  • В якому середовищі програмування ми з вами працюємо?(Скретч)
  • З якою дитячою грою асоціюється середовище програмування скетч, та обґрунтуйте  свою відповідь?(конструктор Лего, в Скретчі теж є різнокольорові цеглинки з яких можна складати різні конструкції)
  • Для чого використовується блок «Рух»?(використовуючи їх, ви можете рухати спрайти по сцені)
  • Для чого використовується блок «Вигляд»?(змінюємо зображення спрайта або сцени за своїм уподобанням)
  • Для чого використовується блок «Звук»?(використовуються для відтворення звуків і музики)
  • Для чого використовується блок «Олівець»?(допомагають у малюванні за допомогою спрайта по поверхні сцени)
  • Для чого використовується блок «Оператори»?(дозволяють керувати спрайтом, використовуючи всі інші блоки)
  • Для чого використовується блок «Сенсори»?(можна завжди дізнатись про положення спрайтів та стан середовища)
  • Для чого використовується блок «Арифметика»?(допомагають у виконанні обчислень)
  • Для чого використовується блок «Змінні»?(можна створити змінну та список)

 

  1. Інтерактивна вправа «Слабка ланка»
  •                   Уявіть  що ви - одне ціле, ланцюг який тримається за рахунок ваших знань, вам потрібно цей ланцюг не розірвати, зберегти кожну ланку.
  •                   Ви по черзі називаєте терміни з вивченого розміру , але, перший учень називає своє визначення, кожен наступний учень називає попередні визначення і те, яке ще не називали. Хто не дасть хоча б одне визначення вважається «слабкою ланкою»
  •                   Проект
  •                   Скрипт
  •                   Стек
  •                   Блок
  •                   Спрайт
  •                   Програма
  •                   Анімація

 

  1.               Інтерактивна вправа «Асоціація «Квітка»»
  •                   На дошці намальована квітка, в центрі – основне поняття «Проект». Вашим завданням буде назвати прикметники, які описують це поняття. Наприклад : творчий

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми заняття

  1.               (Гра «4 малюнки 1 слово»)
  •                   Для того щоб дізнатись тему нашого уроку, я пропоную вам пограти в гру
  • А тепер давайте об’єднаємо ці 3 отриманих слова в одне речення. Що в нас вийшло?
  • Так, «Взаємопов’язане функціонування об’єктів. » Будемо створювати комп’ютерну модель взаємопов’язаного функціонування об’єктів.

 

. Алгоритм захисту творчого проекту

  1.               Оголосити тему проекту
  2.               Оголосити назву і завдання проекту
  3.               Доповнити речення:
  •                   Як основу для створення проекту взято_____________ алгоритм. Тому що…
  •                   Створений проект можна використати …
  •                   Доопрацювати проект можна ...

 

ІV Практична робота

  1. Інструктаж до виконання практичного завдання
  • Вашим завданням буде створити начальний проект з тем які у вас подані в ваших робочих групах
  1. Робота за ПК

V Підведення підсумків

  1. Бесіда
  • Яку програму ми з вами вивчали?
  • Для чого вона нам необхідна?
  • Які можливості вона нам надає?
  1. Рефлексія «Закінчіть речення»:
  • Було цікаво…
  • Я навчився (лась)…
  • У мене вийшло…
  • Тепер я можу…
  • Я спробую…
  • Мені захотілося…
  • Було важко…
  1. Перевірка емоційного стану студентів «Додай емоцію спрайту»
  • На ваших столах лежать спрайти (смайлики), подумайте яку емоцію ви відчували на сьогоднішньому занятті і додайте її вашому спрайту.

Д/з п.17

docx
Додано
10 жовтня 2020
Переглядів
2370
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку