Створення комп’ютерної моделі процесу взаємопов’язаного функціонування об’єктів.
МЕТА
-
формувати компетентність з інформаційно-комунікаційних технологій; закріпити навички роботи у вивченому програмному середовищі, активувати діяльність безпосередньо самооцінкою своєї роботи; узагальнити знання з програмування та алгоритмізації, основних інформаційних процесів: зберігання, подання і передача інформації,
-
розвивати навички самостійної роботи в групах, розвивати вміння складати внутрішній план дій і виконувати його, розвиток мислення і творчої уяви;
-
виховувати прагнення до активності, творчості, виховувати точність, вміння відчути насолоду від індивідуальної чи колективної розумової праці.
ТИП уроку: комбінований
Хід уроку
І. Організаційний момент
-
Привітання
-
Кожному з вас хочу побажати, щоб на цьому уроці ви були:
-
«У» - усміхненими,
-
«С» - спокійними,
-
«П» - прогресивними,
-
«І» - ініціативними,
-
«Х» - хоробрими.
-
Генрі Форд говорив: «Збиратися разом – це початок, Триматися разом – це прогрес, Працювати разом – це успіх». Іншими словами, я бажаю Вам УСПІХУ!
ІІ. Актуалізація опорних знань, умінь та навичок
-
Фронтальне опитування
-
В якому середовищі програмування ми з вами працюємо?(Скретч)
-
З якою дитячою грою асоціюється середовище програмування скетч, та обґрунтуйте свою відповідь?(конструктор Лего, в Скретчі теж є різнокольорові цеглинки з яких можна складати різні конструкції)
-
Для чого використовується блок «Рух»?(використовуючи їх, ви можете рухати спрайти по сцені)
-
Для чого використовується блок «Вигляд»?(змінюємо зображення спрайта або сцени за своїм уподобанням)
-
Для чого використовується блок «Звук»?(використовуються для відтворення звуків і музики)
-
Для чого використовується блок «Олівець»?(допомагають у малюванні за допомогою спрайта по поверхні сцени)
-
Для чого використовується блок «Оператори»?(дозволяють керувати спрайтом, використовуючи всі інші блоки)
-
Для чого використовується блок «Сенсори»?(можна завжди дізнатись про положення спрайтів та стан середовища)
-
Для чого використовується блок «Арифметика»?(допомагають у виконанні обчислень)
-
Для чого використовується блок «Змінні»?(можна створити змінну та список)
-
Інтерактивна вправа «Слабка ланка»
-
Уявіть що ви - одне ціле, ланцюг який тримається за рахунок ваших знань, вам потрібно цей ланцюг не розірвати, зберегти кожну ланку.
-
Ви по черзі називаєте терміни з вивченого розміру , але, перший учень називає своє визначення, кожен наступний учень називає попередні визначення і те, яке ще не називали. Хто не дасть хоча б одне визначення вважається «слабкою ланкою»
-
Проект
-
Скрипт
-
Стек
-
Блок
-
Спрайт
-
Програма
-
Анімація
-
Інтерактивна вправа «Асоціація «Квітка»»
-
На дошці намальована квітка, в центрі – основне поняття «Проект». Вашим завданням буде назвати прикметники, які описують це поняття. Наприклад : творчий
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми заняття
-
(Гра «4 малюнки 1 слово»)
-
Для того щоб дізнатись тему нашого уроку, я пропоную вам пограти в гру
-
А тепер давайте об’єднаємо ці 3 отриманих слова в одне речення. Що в нас вийшло?
-
Так, «Взаємопов’язане функціонування об’єктів. » Будемо створювати комп’ютерну модель взаємопов’язаного функціонування об’єктів.
. Алгоритм захисту творчого проекту
-
Оголосити тему проекту
-
Оголосити назву і завдання проекту
-
Доповнити речення:
-
Як основу для створення проекту взято_____________ алгоритм. Тому що…
-
Створений проект можна використати …
-
Доопрацювати проект можна ...
ІV Практична робота
-
Інструктаж до виконання практичного завдання
-
Вашим завданням буде створити начальний проект з тем які у вас подані в ваших робочих групах
-
Робота за ПК
V Підведення підсумків
-
Бесіда
-
Яку програму ми з вами вивчали?
-
Для чого вона нам необхідна?
-
Які можливості вона нам надає?
-
Рефлексія «Закінчіть речення»:
-
Було цікаво…
-
Я навчився (лась)…
-
У мене вийшло…
-
Тепер я можу…
-
Я спробую…
-
Мені захотілося…
-
Було важко…
-
Перевірка емоційного стану студентів «Додай емоцію спрайту»
-
На ваших столах лежать спрайти (смайлики), подумайте яку емоцію ви відчували на сьогоднішньому занятті і додайте її вашому спрайту.
Д/з п.17