Урок "That's amazing"

Про матеріал
Урок англійської мови в 4 класі НУШ, до підручника Smart Junior 4, перший урок з теми That's amazing (Навколишнє середовище). Є презентація квізу, гри з пінгвінами та гри "Guess who". Не можу додати в 1 файл, кому потрібно, пишіть lenets_tatiana@ukr.net Скину)
Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТУ УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Клас: 4 (НУШ)  Урок №    Дата:

Тема: That’s amazing. Природа та навколишнє середовище

Тема уроку:  That’s amazing! Sing a song!

Мета: презентувати нові  ЛО теми – назви тварин. Навчати граматичному матеріалу – ступені порівняння прикметників. Розвивати навички читання, аудіювання, усного та писемного мовлення, критичне мислення. Виховувати екологічну безпеку і сталий розвиток: цінувати та бережно ставитися до тварин, забезпечувати атмосферу успіху у класі; виховувати зацікавленість до вивчення англійської мови.

Обладнання: підручник, Робочий зошит, словник, флеш картки уроку, ноутбук, телевізор, мішечок з кольоровими паличками для об’єднання команд, роздатковий матеріал із рівнями оцінювання.

   ХІД УРОКУ

  1. Привітання: Hello, boys and girls! I’m very glad to see you! Let’s start working.
  2. Уведення в іншомовну атмосферу:

Today we have very interesting tasks, as usual! Let’s start!

Yesterday we finished our previous topic and you wrote the tests. Your results I’ll show your tomorrow and we’ll discuss the mistakes.

Today we have the new topic! Who can guess what is it? What is it about? Maybe, look at the blackboard, the pictures will help you! (на дошці малюнки gorilla, panda, rhino, polar bear)

Ok! Yes, there are wild animals! We are going to find out something new about them! It’s our nature!

  1. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
    1.             Презентація нових ЛО теми – флеш картки уроку (на дошці), картки з новими словами у словник.
  • Прослуховування нових ЛО за допомогою запису – ст. 73 підручник.
    1.             Well, we have watched and listened our new words. And now, let’s do the quiz: how much do you know about animals? – EX 1 p 73

I know you can do it correctly!

Checking the quiz - презентація

  1. Gorilla is bigger than a monkey!
  2. Let’s look at the picture – Asian elephants have smaller ears.
  3. Arabian and Bactrian (двогорбий, Бактріанський) camels  - you can see the pictures
  4. How tall is the giant panda? – video and a picture (1-2m) – they are so lovely!
  5. A polar bear weigh – video (a)
  6. Which is stronger – hippo or rhino?  - find out the interesting information about it – it will be your home task (за бажанням)

 

  1.             Вивчення нового граматичного матеріалу – GRAMMAR POINT – p 73  - суфікс –er та than (ніж, у порівняннях двох понять)

Особливості закінчень та зміна закінчень при додаванні суфіксу (спираючись на першу вправу)

Читання прикладів у рамочці – які правильно ставити питання.

  1. Закріплення вивченого матеріалу
    1.             Гра у SLEEPING PINGUINS (на закріплення граматичного матеріалу ступенів порівняння), з презентацією – об’єднання у команди за допомогою мішечка та кольорових паличок для рахунку

Речення:

1 команда (по 4 учня):

Pandas are smaller than polar bears.

2 команда:

The Asian elephants have smaller ears than African ones.

3 команда:

Gorillas are bigger than monkeys.

Перевірка речень по командам

  1.             Гра Хрестики-нулики (з флеш картками уроку) – ігрове поле на 9 клітинок
  2.             Додаткова вправа: Виконання вправи в РЗ – впр 2 ст 52 (ступені порівняння)
  3.             Гра Guess who? – з презентацією – повторення ЛО теми та тварин, які вивчали попередніми роками.
  1. Завершення уроку
    1.             Самооцінювання – за шкалою та виставлення рівнів (кольорові картки)
    2.             Рефлексія: гра SNOWBALL  - гра на повторення слів уроку (додаткова вправа)
    3.             Домашнє завдання: вивчити слова, правила, виконати впр 1 ст 52 РЗ.

За бажанням, на високий рівень – знайти інформацію:  Which is stronger – hippo or rhino?

docx
Додав(-ла)
Ленець Тетяна
Додано
6 лютого 2022
Переглядів
1188
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку