ПЛАН-КОНСПЕКТУ УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Клас: 4 (НУШ) Урок № Дата:
Тема: That’s amazing. Природа та навколишнє середовище
Тема уроку: That’s amazing! Sing a song!
Мета: презентувати нові ЛО теми – назви тварин. Навчати граматичному матеріалу – ступені порівняння прикметників. Розвивати навички читання, аудіювання, усного та писемного мовлення, критичне мислення. Виховувати екологічну безпеку і сталий розвиток: цінувати та бережно ставитися до тварин, забезпечувати атмосферу успіху у класі; виховувати зацікавленість до вивчення англійської мови.
Обладнання: підручник, Робочий зошит, словник, флеш картки уроку, ноутбук, телевізор, мішечок з кольоровими паличками для об’єднання команд, роздатковий матеріал із рівнями оцінювання.
ХІД УРОКУ
Today we have very interesting tasks, as usual! Let’s start!
Yesterday we finished our previous topic and you wrote the tests. Your results I’ll show your tomorrow and we’ll discuss the mistakes.
Today we have the new topic! Who can guess what is it? What is it about? Maybe, look at the blackboard, the pictures will help you! (на дошці малюнки gorilla, panda, rhino, polar bear)
Ok! Yes, there are wild animals! We are going to find out something new about them! It’s our nature!
I know you can do it correctly!
Checking the quiz - презентація
Особливості закінчень та зміна закінчень при додаванні суфіксу (спираючись на першу вправу)
Читання прикладів у рамочці – які правильно ставити питання.
Речення:
1 команда (по 4 учня):
Pandas are smaller than polar bears.
2 команда:
The Asian elephants have smaller ears than African ones.
3 команда:
Gorillas are bigger than monkeys.
Перевірка речень по командам
За бажанням, на високий рівень – знайти інформацію: Which is stronger – hippo or rhino?