Урок : У світі книжок. Alice in Wonderland.

Про матеріал
“ Alice In Wonderland “- твір, який може зацікавити кожного, і дитину, і дорослого. Пропоную переглянути план уроку, який допоміг мені та моїм учням поринути у чарівний світ Аліси.
Перегляд файлу

Тема: У світі книжок. Alice in Wonderland.                                                      Клас: 4-Б

Мета уроку:                                                                                                          Дата: 13.12.

  • формувати культуру читання учнів;
  • розширяти філологічний кругозір учнів;
  • розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію учнів; пам'ять, увагу та уяву;
  • виховувати позитивне ставлення учнів до мови, яка вивчається;

Обладнання: підручник Fly High 4, Workbook, книжки Л. Керола, картки з зображенням героїв, відео, аудіо запис, картки з завданнями на дошці.

Урок відпрацювання набутих знань.

PROCEDURE of The LESSON

1.Greeting

  1. Introducing the theme and the tasks of the lesson.

tasks:

  • to listen and read the second  chapter of Alice in Wonderland: Mad Hatter’s Tea Party.
  • to check reading comprehension (different tasks and play different games);
  • to watch a fragment of the video; (https://www.youtube.com/watch?v=msvOUUgv6m8 )
  • to discuss and dramatise different situations from this chapter.

 

3. Warming up ( motivating)

Speaking about books, their role in our life.       ( poems about books)

Look
in a book
and you will find
sense and nonsense of every kind.

Look
in a book
and you will know
all the things that can help you grow.

Look
 in a book
and you will see
words and magic and mystery.
 

What is on the picture? ( front and back covers, pictures inside)

Who is the author? What is his full name?           Charles Lutwidge Dodgson

                                                                               pen name Lewis Carroll

Основна частина уроку.

  1. Розвиток навичок усного мовлення.

Speaking about main characters of the book. ( учні не лише називають героїв,але й демонструють власні малюнки та описи).

  1. Актуалізація опорних знань, умінь і навичок.Pre-reading activity.

Дітям пропонується зачитати розділ з оповідання українською мовою, щоб пізніше порівняти два варіанта.

Аліса в країні чудес - Льюис Керролл  (9789669171030) - изображение 1

  1. Working with Vocabulary: p. 53
  2. Reading: p. 52-53
  3. After-reading activity: Checking comprehension and dramatizing the dialogue.

C:\Users\1\Desktop\IMG_20191209_143646.jpg

  1. Grammar review. Робота над граматичним матеріалом:Past Simple tense.

 

buy

bought

get

got

read

read

run

ran

see

saw

do

did

wear

wore

make

made

sing

sang

 

  1. Музикальна розминка. Пісня « Did you have a good day yesterday?» ( track 15)
  2. Watching the Disney cartoon: Down the Rabbit’s Hole  (https://www.youtube.com/watch?v=UihfRMHvUaI  )

Перевірка розуміння .

Chapter 1, section 2

  1. What did the Hare have?

Answer: a watch

 

  1. What was the cat’s name?

Answer:

 Dinah (a cat)

 

 

  1. What did Alice see in the the hole?

Answer:

cupboards, books, pictures,mirror,  maps and a clock.

  1.  

Alice picked something up while she was falling. What word was written on it?

Answer: JAM

 

 

  1. What did the White Rabbit say?

Answer:

‘I’m late! I’m late! Oh my ears and whiskers!’

  1. How did Alice call the Rabbit?

Answer: Mister

 

Заключна частина уроку.

 

  1. Home work setting: WB p.50-51
  2. Summarising. Підведення підсумків уроку. Оцінювання учнів.

 

docx
Додано
19 вересня 2021
Переглядів
538
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку