Урок "Величини. Команда присвоювання"

Про матеріал
Тема. Величини. Команда присвоювання Мета: ознайомити учнів з поняттям величини, змінної, розглянути типи змінних, ознайомити з призначенням та використанням вказівки присвоювання; сприяти розвитку логічного мислення, пізнавальної активності, уваги, спостережливості; виховувати уважність, дисциплінованість, цілеспрямованість у досягненні мети. Очікувані результати. Після уроку учні/учениці зможуть:  застосовувати та пояснювати на прикладах терміни та поняття;  пояснювати поняття величини, змінної та операції присвоювання.  називати базові алгоритми роботи зі змінними: обмін значеннями. Тип уроку: засвоєння нових знань Обладнання: комп’ютери, проектор, мультимедійна презентація, роздатковий матеріал, ілюстративний ряд.
Перегляд файлу

Підручник Інформатика 7 клас Ривкінд 2020Конспект уроку

з інформатики

для 7-го класу

Підготувала

 Вистороп Тетяна Василівна

Тема. Величини. Команда присвоювання

Мета:  ознайомити учнів з поняттям величини, змінної, розглянути типи змінних, ознайомити з призначенням та використанням вказівки присвоювання; сприяти розвитку логічного мислення, пізнавальної активності, уваги, спостережливості; виховувати уважність, дисциплінованість, цілеспрямованість у досягненні мети.

Очікувані результати. Після уроку учні/учениці зможуть:

  •                застосовувати та пояснювати на прикладах терміни та поняття;
  •                пояснювати поняття величини, змінної та операції присвоювання.
  •               називати базові алгоритми роботи зі змінними: обмін значеннями.

Тип уроку: засвоєння нових знань

Обладнання: комп’ютери, проектор, мультимедійна презентація, роздатковий матеріал, ілюстративний ряд.

Хід уроку

  1. Організаційна частина.
  • Привітання.
  • Перевірка присутніх.
  • Перевірка готовності учнів до уроку.
  1. Актуалізація опорних знань.
  1.  
  1. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку.
  1. Ребуси.
  • Розгадайте ребуси.
  • Поясніть значення слів-відгадок.

(Скретч)

E:\Робота\Підготовка до уроків\7 клас\Інформатика\2\Рисунок6.png (Алгоритм)

(Скрипт)

  • Сьогодні ми продовжимо знайомитися з алгоритмами.
  • Зокрема ознайомитися з поняттям величини, змінної та розглянете типи змінних, ознайомити з призначенням та використанням вказівки присвоювання.
  1. Вивчення нового матеріалу.
  1. Словникова робота.
  1. Розшифруйте анаграму.

ИВЧЕНИЛИ

ВЕЛИЧИНИ

АСНАТОНК

КОНСТАНТА

ІНЗАМН

ЗМІННА

  • Знайдіть у підручнику пояснення даних термінів.
  • Яким визначеннями їх можна замінити?
  • Наведіть приклади змінних величин в інформатиці.
  • Наведіть приклади сталої величини в інформатиці.
  1. Вибіркове читання (с. 121 – 122 підручника).
  • Зачитайте речення, які містять:
  • іноземні слова;
  • знаки;
  • математичні вирази;
  • вигляд команди присвоєння.
  1. Тренувальні вправи.
  1. Позначте ті документи, які можна вважати алгоритмами.
  • Каталог книжок у бібліотеці.
  • Порядок набирання міжнародного телефонного номера.
  • Рецепт приготування яєчні.
  • Настінний календар на поточний рік.
  • Програма телепередач.
  1. Укажіть під кожним зображенням алгоритму побудови трикутника форму його подання.

а) E:\Робота\Підготовка до уроків\7 клас\Інформатика\2\img001.jpg

___________________________

б) E:\Робота\Підготовка до уроків\7 клас\Інформатика\2\Рисунок7.png

__________________________

 

в)

1) Узяти чистий аркуш паперу.

2) Узяти синій олівець.

3) Накреслити відрізок з координатами (0; 100), (-50; 0)

4) Накреслити відрізок з координатами (-50; 0), (50; 0)

5) Накреслити відрізок з координатами (50; 0), (0; 100)

____________________________

 

 

  1. За допомогою блок-схем закодовано народні прислів’я. Розкодуйте їх та запишіть.

E:\Робота\Підготовка до уроків\7 клас\Інформатика\2\Рисунок4.png                        E:\Робота\Підготовка до уроків\7 клас\Інформатика\2\Рисунок5.png

  1. Відтворіть блок-схему алгоритму за представленим скриптом.

E:\Робота\Підготовка до уроків\7 клас\Інформатика\2\img001.jpg

  1. Узагальнення та систематизація знань.
  1. Робота за комп’ютером.
  1. Виконання завдання 1 (с.127 підручника)

https://www.youtube.com/watch?v=VkmcCFzYHg4

  1. Виконання завдання 2 (с. 130 підручника)

https://www.youtube.com/watch?v=Y8in4wQKixU

  1. Підсумки уроку.
  1. Вправа «Три слова».
  • Назвіть три слова-іменники, які є поясненням теми уроку.
  1. Інструктаж з домашнього завдання.
  1. Опрацювати п. 4.1 підручника.
  2. Виконати завдання 8, с. 133 підручника.

 

 

doc
Додано
4 лютого 2022
Переглядів
978
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку