Урок "ВЕСЕЛІ СТАРТИ"

Про матеріал
Створити атмосферу свята. Спонукати школярів до систематичного фізичного самовдосконалення; сприяти утвердженню пріоритетів ведення здорового способу життя; забезпечити їх рухову активність; виховувати любов до фізичної культури і спорту, почуття дружби, колективізму, взаємодопомоги, уміння співчувати, радіти спільним результатам.
Перегляд файлу

ВЕСЕЛІ СТАРТИ

Мета. Створити атмосферу свята. Спонукати школярів до систематичного фізичного самовдосконалення; сприяти утвердженню пріоритетів ведення здорового способу життя; забезпечити їх рухову активність; виховувати любов до фізичної культури і спорту, почуття дружби, колективізму, взаємодопомоги, уміння співчувати, радіти спільним результатам.

 

Місце проведення. Спортивний зал святково прибраний різним спортивним інвентарем, малюнками відомих спортсменів, на стінах лозунги із написами привітання та підтримки учасників.

Обладнання: гімнастичні палиці, тенісні м’ячики, ракетки для бадмінтону, обручі, кеглі, м’ячі, фішки, емблеми команд, медалі,  фонограми для  конкурсів,

Змагання проводяться між учнями 3-4 класів

Вчитель.

-         Дорога шкільна родино, гості! Сьогодні ми зібралися на спортивне свято, щоб позмагатися у силі, спритності, винахідливості, кмітливості і просто відпочити. Рада вас бачити здоровими, бадьорими, готовими до фізичних випробувань.

Ведучий.

А сьогодні в нашій залі буде свято,

Тут чути музику і сміх.

На «Веселих стартах» нині

Ми вітаємо вас всіх!

 

І обіцяємо, не буде

Ніхто сьогодні сумувати.

Ми всіх сердечно запросили

Участь у конкурсах узяти.

 

Окраса нашого життя,

О, спорт! Сьогодні твоє свято.

Там пульс прискорює биття,

Де прапори твої піднято.

 

Дітям всім потрібно знати,

Як здоровим швидше стати.

Ти привчайся до порядку –

      Кожен день роби зарядку.

 

      Лиш прокинувсь – уставай,

      Ліні волі не давай,

      Хто починає день з зарядки,

      У того справи всі в порядку!

 

Вчитель.

-         Шановні учасники нашого свята!

Увага! Розминку зі мною починаємо!

(Виконання вправ ранкової гімнастики під музику)

 

1) Піднімання рук угору (8 разів)

В.п. - стійка ноги нарізно.

Руки в сторони та вгору –

На носочки піднялись.

Підняли голівку вгору –

Й на долоньки подивились.

Руки в сторони розводимо,

Опускаємо плавно вниз.

 

 2) Нахили вперед (8 разів).

     В.п.- присід ноги нарізно, руки на поясі.

     А тепер вперед нам треба нахилятись,

     Щоб пальцями рук до пальців ніг дістати.

 

3) Присідання (8 разів).

    В.п.- Стійка руки на пояс.

    Присідати ми почнемо,

    Добре ноги розімнемо.

    Раз - присіли, руки прямо,

    Встали – знову все так само.

 

4) Нахили вперед (6 разів у кожен бік).

    В.п.- стійка ноги нарізно, руки на пояс. 

    Вправу дружно почали,

    Нахил вліво – раз, два, три!

    На чотири - рівно станьте,

    Вправу знову починайте.

 

5) Повороти в сторону (по 6 разів).

    В.п.- присід, руки на пояс.

    Повертаємося вправно,

    Все виконуємо гарно.

    Вліво, вправо повернулись

    І сусіду усміхнулись.

 

6) Стрибки (по 20 разів).

   В.п.- ноги разом, руки зігнуті в ліктях, ніби уявно тримаємо скакалку.

   Ось скакалки ми візьмемо

   І стрибати розпочнемо.

   Всі стрибаємо тихенько

   На носочках, та легенько,

   Ледь торкаємось підлоги –

   Не стомити б наші ноги.

   Ось розминці вже й кінець,

   Хто ж старався – молодець!

 

Ведучий.

Друзі! Спортивне змагання

Починати пора,

Нумо, дружно крикнемо всі:

Фізкульт - ура!

 

(Команди виходять у центр спортивної зали , шикуючись одна навпроти одної )

 

-         У змаганнях беруть участь дві команди:

Команда 3 класу «________________» 

Команда 4 класу «________________»

Привітаймо їх!

 

(Кожна команда представляє себе)

 

Ведучий.

А визначати переможців

Будуть в нас судді поважні.

Вони, ми знаємо точно,

Обєктивні і уважні.

 

Вчитель.

 

-                     Отже, команди представлені, судді теж. Нагадую, що оцінюватись конкурси будуть за швидкість і правильність виконання завдань після кожної естафети. Я сподіваюся, що сьогоднішні змагання допоможуть вам стати сильнішими, згуртованішими. Бажаємо командам великих перемог, значних досягнень! Будьте сильними і мужніми!

-                     Команди готові? Розпочинаймо!

 

Ведучий.

-         І так, починаємо змагання.

Як то кажуть: "На старт, увага!"…

Перший конкурс

 

Конкурс 1. «Пінгвіни з м’ячем »

(Під музичний супровід)

    Команди шикуються у колони за лінією старту. За сигналом перші номери, затиснувши між колін баскетбольний м’яч, рухаються до свого кольорового кегля. Коли гравець досягне кегля, він бере м’яч  до рук і бігом повертається до своєї команди, передаючи його наступному учаснику. В естафеті виграє та команда, яка швидше закінчила гру.

 

Конкурс 2. «Тачка»

(Під музичний супровід)

    Учні шикуються в колони по одному, де перший гравець кожної команди займає положення упору лежачи, а другий тримає його за гомілки ніг. За командою  вчителя "Руш" перша пара пересувається до позначки й повертається назад. Такі ж дії повторюють наступні учасники. В естафеті виграє та команда, яка швидше закінчила гру.

 

Конкурс 3. «Не  загуби  м’ячик »

(Під музичний супровід)

 

    За сигналом учителя перші номери кожної команди  швидко проносять тенісний м’ячик, що лежить на ракетці для бадмінтону (однією рукою), до кегля та таким же чином  повертаються назад, не загубивши його і передаючи наступному учаснику. Виграє команда, яка першою закінчила гру.

 

Конкурс 4. «Пролізь крізь обруч »

(Під музичний супровід)

   Навпроти кожної команди по три помічники тримають у двох руках по обручу, стоячи на одній лінії, один біля одного. Учасники «змійкою» пролазять крізь всі шість обручів і тим самим шляхом повертаються назад та передають естафету. Виграє команда, яка першою закінчила гру.


Конкурс 5. «Павучок »

(Під музичний супровід)

    Команди шикуються у колони за лінією старту. За сигналом перші номери стають на «четвереньках» і швиденько пересуваються до свого кегля. Обігнувши  перешкоду, повертаються тим же способом, передаючи естафету наступному учаснику. Виграє та команда, яка швидше закінчила гру.

Конкурс 6. «Веселий потяг »

(Під музичний супровід)

   Капітани команд – «паровози», решта гравців – «вагони». За командою «паровози» біжать до свого кегля, оббігають його і повертаються на старт. Чіпляють один «вагон» і знову долають той самий шлях. Гра повторюється до останнього гравця. Виграє «потяг», який прийде на станцію першим. (Не можна розривати «потяг»)

Конкурс 7. «Утримай м’яч »

(Під музичний супровід)

 

   Учасники команд об’єднуються в пари (стають обличчям один до одного). Утримуючи м’яч грудьми і тримаючи руки за спиною, парі гравців потрібно оббігти кегля, повернутися і передати естафету наступній парі. Виграє та команда, яка швидше закінчила гру.

Конкурс 8. «Швиденько взуваємося »

(Під музичний супровід)

 

    У всіх гравців взута тільки одна нога. Навпроти кожної команди на відстані 8-10 метрів на підлозі лежить обруч, в якому «зберігається» другий «черевик» кожного учасника.  Гравці на одній взутій нозі стрибають до обруча, відшукують пару, взувають на ногу і повертаються назад, стрибаючи на двох ногах, передаючи естафету наступному гравцеві. Виграє та команда, яка швидше закінчила гру.

Конкурс 8. Стрибки «жабкою»

(Під музичний супровід)

 

    Команди шикуються у колони за лінією старту. За сигналом перші номери, затиснувши під коліном гімнастичну палицю, присідають і виконують стрибки «жабки», тримаючись руками за кінці палиці. Дострибують до кегля, беруть палицю в руки і бігом повертаються до своєї команди. В естафеті виграє та команда, яка швидше закінчила гру.

 

Конкурс 9. «Подумай і скажи » (Спортивна вікторина)

(Ведучий ставить  запитання на спортивну тематику учасникам кожної команди по черзі, вони дають відповіді).

 

-         За правильну відповідь зараховується 1 бал. 

Отже, перше запитання…

 

  1. Спортивна гра, у яку грають шайбою…(Хокей)

 

  1. Назва штрафного удару в футболі…(Пенальті)

 

  1. Спортивна гра з м’ячем, що закидають руками в кільце…(Баскетбол)

 

  1. Як називається кінець дистанції? (Фініш)

 

  1. Спортивна гра з м’ячем на прямокутному трав’яному полі з воротами…

          (Футбол)

 

  1. У якій спортивній грі користуються найменшим м’ячем? (Настільний теніс)

 

  1. Який м’яч найважчий? (Баскетбольний)

 

  1. Гру цю люблять всі на світі:

І дорослі, й малі діти.

         М’яч, удар і крики «Гол!» -

         Пречудова гра …(Футбол)

 

  1. Хоч буваю часто битий,

         але зовсім не сердитий.

         Я стрибаю, веселюся.

         Чи вгадаєш, як я звуся? ( М’яч)

 

  1.  Дерев’яні дві дощечки

          Мчать мене униз навскачки.

          А коли я спотикаюсь,

          За дві палиці тримаюсь.(Лижі)

 

  1.  Щоб мене уверх підняти,

          Треба силу добру мати. (Штанга)

 

  1.  Який вигляд має емблема Олімпійських ігор? (П’ять переплетених кілець)

 

  1.  Яка кількість гравців футбольної команди? (11 гравців)

 

  1.  А як звук його лунає,

          то ніхто вже не втікає. (Свисток)

 

Ведучий.

    Завершилось наше свято, але нехай у душі кожного з вас не згасає вогник бажання бігати, стрибати, метати. І щоб ви завжди залишалися справжніми друзями, пишалися своїми спортивними досягненнями і досягненнями своїх товаришів. Наші змагання завершилися. Вони довели, що всі діти дружать з фізичною культурою. Учасники змагань доклали чимало зусиль для командної перемоги.
   Слово для привітання та нагородження учасників надається суддям змагань.

 

(Судді підраховують результати змагань. Переможці отримують медалі та призи).
 

В залі всі ви справжні, дружні,

І до спорту не байдужі.

Тож дружіть зі спортом далі

І отримуйте медалі.

 

 Вчитель.

     Спортивне свято – це свято здоров’я. Ми вважаємо, що кожен, хто сьогодні був учасником або вболівальником, отримав заряд бадьорості й зміцнив своє здоров’я. Результати змагань свідчать про те, що всі діти дружать з фізкультурою та спортом.

   Бережіть себе і свій організм, радійте життю. Набувайте хороших звичок, привчайте себе до активного і здорового способу життя, будьте добрими, щирими, пам’ятайте, що ваше здоров’я – у ваших руках Тому всім бажаю міцного здоров’я та добра, удачі, наполегливості і терпіння! До нових зустрічей!

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Ковтун Людмила
Додано
10 квітня
Переглядів
33
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку