Урок з англійської мови у "Shops and Shopping. How much is it? How much are they?""

Про матеріал
Урок ознайомлення учнів з новим лексичним та граматичним матеріалом на тему "Shops and Shopping".
Перегляд файлу

ТЕМА: «Shops and Shopping»

МЕТА: ознайомити учнів із лексичними одиницями до теми «Shops and Shopping»;

           навчити давати відповіді на запитання типу: «How much is it?», «How much are  they?», «What can I buy?»;

  розвивати лексичні та граматичні навички у письмовій мовленнєвій діяльності учнів;

  виховувати інтерес учнів до вивчення англійської мови.

ОБЛАДНАННЯ ДО УРОКУ: підручник, картки, малюнки із зображенням магазинів, роздатковий матеріал, аудіо запис.

 

 

ХІД УРОКУ:

І ПОЧАТОК УРОКУ.

1. Привітання, бесіда з черговими:

Good morning, pupils.

I am glad to see you.

Let’s start our lesson.

                                                                               T→ Cl

 

2. Фонетична зарядка:

Repeat after me a poem:

(Учні хором повторюють tounge-twister, який вони вивчили раніше).

She sells seashells by the seashore.'”                                                                Cl → T

 

 

ІІ ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ.

 

3. Тема уроку:

        Today we are going to start a new topic “Shops and Shopping”. You will learn new words, new grammar structures, we shall sing songs and play games.

 

4. Підготовка учнів до сприйняття нової лексики:                                                  T→ Cl

I want to ask you some questions:

How often do you go to the shops?

What do you usually buy?

Who usually does shopping in your family?

 

5. Ознайомлення учнів з новими ЛО по темі:

Подання нових ЛО, демонстрація малюнків, повторення за вчителем:                  T→ Cl

                                                                                                                                         Р→ Cl

A magazine, a newspaper, toothpaste, to sell, soap, medicines, cheap

(Виконання учнями впр. з підручника), читання та переклад поданих слів, словосполучень, речень на мовну здогадку.                                                                                                        Р→ Cl

 

6. Учні повторюють за вчителем назви магазинів, зображених у підручнику

At the newsagent’s

At the baker’s

At the butcher’s

At the chemist’s

At the department store

Repeat after me the new words.                                                                                     T→ Cl

 

7. Ознайомлення з граматичними структурами:

   Учні відповідають на питання, які поставлені у вправі.                                      

  Where can I buy a pack of flour?                                                                              Р1→ Р2

         How much is it?

         How much are they?

 

 

8. Демонстрація пісні «Oranges, pears and apples…»                                                T→ Cl

Учні слухають запис пісні, потім співають разом із записом.

    Виконання учнями пісні хором.          

 

9.  Повторення слів, поданих на уроці. Робота в парах.                                           Р1→ Р2

 Кожна пара отримує карточку з написом Їжа, Одяг, Магазини. На дошці написані слова, які потрібно погрупувати відповідно до назви на карточці.

 

 

    

 


 

 

 

 

 

 

ІІІ ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ.

 

9. Мотивація оцінок, підведення підсумків.

 

10. Домашнє завдання:

       You have to study new words,  write them into your vocabularies,

        do Ex. 4, p. 85 – in writing.

       Виготовити малюнки, чи вивіски до магазинів.

         Good bye, see you later.

 

docx
Додано
12 липня 2023
Переглядів
376
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку