Фестивалі їжі.
Мета уроку: повторення та активізація ЛО за темою розділу "Їжа", введення нових ЛО теми, розвивати навички зорового сприймання, здібності до слухової диференціації та уміння роботи з текстом про фестиваль їжі, розширяти кругозір учнів.
Очікувані результати: в кінці уроку учні вміють працювати з текстом та розуміють зміст прочитаного про фестиваль їжі.
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МАТЕРІАЛУ
Warming up
HEALTHY or UNHEALTHY
Робота на повторення за картками
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1)Введення нових ЛО до тексту.
2) SB p 54 Ex. 1
Слухають аудіо та слідкують за текстом.
Знаходимо інформацію на такі запитання:
- When do millions of people visit Chicago? - in July
- What do the famous chefs cook? - sandwiches, cheesecake, Chicago-style pizza- What can we see there also? - museums and amusement parks.(дод. https://youtu.be/WBoDALz_osA)
3) SB p. 55 Ex 3
Учні відповідають на питання, використовуючи картки.
4) Фізкультхвилинка
5) ) SB p. 55 Ex 4
Використовую додаткові матеріали до уроку, учні в парах розподіляють фрази, потім розігрують діалоги.
Розподіляємо фрази з додаткових матеріалів на дошці, щоб учням було легше учням складати діалог.
ІІI. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
3.1. Підведення підсумків.
3.2. Рефлексія
Що сподобалось на уроці?
3.3. Домашнє завдання.