Урок з економіки для 2 класу

Про матеріал
закріплювати знання учнів про потреби і ресурси, формувати в учнів поняття «проблема вибору» і створити уявлення про існування обмеженості ресурсів і необхідності їх збереження; розвивати вміння порівнювати.
Перегляд файлу

Тема: Потреби. Проблема вибору. Обмеженість ресурсів.

Мета: закріплювати знання учнів про потреби і ресурси, формувати в учнів поняття «проблема вибору» і створити уявлення про існування обмеженості ресурсів і  необхідності їх збереження; розвивати вміння порівнювати; виховувати любов до природи, дбайливе ставлення до неї.

Обладнання: оповідання «Історія Сонечка», ілюстрація Сонечка,мультфільм «Про грибок», економічний словник, квітка-економіка, картинки, зошит-посібник.

 

Хід уроку

І. Організація класу.

 

Цікавадуже штука

Економіка - наука!

Нас навчаєрозуміти,

Як на світі добре жити.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  • Що таке економіка?
  • Подивіться на квітку-економіку і згадайте, які ми ще економічні поняття вивчили?
  • Що таке потреби? (Потреби — це те, що потребують люди, чи що їм необхідно на кожендень.)
  • Що таке ресурси?
  • На які групи поділяють ресурси? ( природні, капітальні і трудові)
  • Що таке природні ресурси? А капітальні?
  • Що відносимо до трудових ресурсів?
  • Хто нам допомагає вивчати економіку? (сімя зайців)
  • З якими економічними проблемами зіткнулися зайчики? (потреба, ресурси)
  •  

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

  • Сьогодні на уроці ми продовжуємо говорити про економіку, про потреби, про ресурси, а також про проблему вибору та обмеженість ресурсів.

 

VІ. Вивчення нового матеріалу.

  1. Історія Сонечка.
  • У родини зайчиків є багато друзів.
  • Яких друзів ви знаєте?
  • А сьогодні я вам хочу розповісти іще про одного товариша – Сонечка. З Сонечком сталася неймовірна пригода і воно хоче вам її розповісти.

Слухання оповідання

  1. Аналіз оповідання.
  • Назвіть героїв оповідання?
  • Як Сонечко опинилося на велосипеді?
  • Чому хлопчик їхав повільно?
  • Яка мрія була у хлопчика?

-1-

  • Чому батьки не подарували йому велосипед?
  • Чому виникла суперечка у дітей?
  • Що таке потреба?
  • А що нового дізналися про потреби?

 

  1. Знайомство з головними і другорядними потребами.

 

ПОТРЕБИ головні – потреби без яких ми не можемо прожити.

  • другорядні

 

  • Головні – потреби без яких ми не можемо прожити (їжа, вода, повітря, дім).
  • Другорядні – без яких ми можемо обійтися.

 

  1. Гра«Яка це потреба?»
  • Я показую картинки, якщо потреба головна – плескайте в долоньки, якщо другорядна – тиша в класі.

 

ФіЗХВИЛИНКА

Зайченята крокували,

Нахилялись до землі.

Потім встали, руки в боки,

І зробили три підскоки.

Потім розминали плечі.

Рівні спинки у малечі!

Руки вгору, опустили

І за парти тихо сіли.

 

  1. Вірш про потреби.

 

Для маленької дитини

Треба лиш любов родини,

Люлька, соска, пелюшки,

Кашка, сік і іграшки.

Тільки хлопчик підростає.

Він потреби інші має:

Хоче «Денді», пленер, гумку

І, як у рекламі, сумку,

«Гаррі Потера» і «Фанту»,

Щось смачненьке до сніданку,

Ковзани і светр стильний,

На додачу ще й мобільний!

 

  • Які потреби у маленьких дітей? А у великих?
  • Якій дитині потрібні більше головні потреби?

-2-

 

  • Якій дитині потрібні більше другорядні потреби?

 

V. Закріплення матеріалу.

1. Робота в групах.

          Кожна група отримує картинки (5шт.) і поділяють їх на головні і другорядні потреби.

 

      2. Робота в зошиті. (с.23)

       - Згадайте, будь ласка, яка проблема вибору стала у наших зайчиків? (з чого зробити  стільці)

       - З чого вирішили зробити стільці зайчики? (з дерева)

       - Як ви думаєте, а яка зараз постала проблема у них? (де взяти дерево)

 

 2. Слухання історії про зайців (с. 24)

       - Хто з героїв правий? Чому?

       - Діти, ось ми і дійшли до слова ОБМЕЖЕНІСТЬ РЕСУРСІВ.Ресурси небезмежні і вони можуть колись закінчитися.

 

 3. Перегляд мультфільму «Про грибок».

           - Яка виникла потреба у тварин?

           - А можемо сказати, що природний ресурс (грибок) був обмежений, не міг вмістити всіх тварин?

 

ІV. Підсумок уроку.

 

  • Про що говорили?
  • Що запам’ятали?
  • Проякі потреби пташенятідеться у вірші?

 

Дев’ятьсірихшпаченят

У однімгніздісидять.

А шпачиха все літає,

Бо про діток добре дбає.

Кому кашки, кому юшки,

Кому чорнікапелюшки,

Кому чистусорочину,

Кому посмішкушпачину.

(Потреби в їжі, одязі…)

 

 

 

 

 

-3-

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Василенко Катерина Сергіївна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
31 березня 2020
Переглядів
442
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку