Урок з фізики у 8 класі на тему "Лабораторна робота № 4. Дослідження електричного кола з послідовним з’єднанням провідників."

Про матеріал
Урок з фізики в 8 класі на тему "Лабораторна робота № 4. Дослідження електричного кола з послідовним з’єднанням провідників",
Перегляд файлу

Тема уроку:  Лабораторна робота № 4. Дослідження електричного кола з послідовним з’єднанням провідників.

 Мета уроку.

Навчальна: експериментально перевірити, що в разі послідовного з’єднання двох провідників справджуються співвідношення:  I=I1=I2;  U=U1+U2;  R= R1+R2; удосконалювати вміння працювати з електричними колами, користуватися  електровимірювальними приладами.

Розвиваюча:  розвивати дослідницькі здібності, логічне мислення; формувати вміння робити висновки і узагальнення на основі проведеного дослідження під час виконання лабораторної роботи.

Виховна: виховувати свідоме прагнення до розвитку творчих здібностей та навички самостійної роботи.

Тип уроку: удосконалювання вмінь і навичок.

Обладнання: джерело струму, вольтметр, амперметр, ключ, два резистори, з’єднувальні проводи

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Перевірка виконання домашнього завдання.

Фронтальне опитування поводиться по законах послідовного з’єднання і записується учнями на дошці.

ІІІ. Виконання лабораторної роботи.

Рефлексія діяльності. Обговорюється мета й план роботи.

 При виконанні лабораторної роботи учні роблять відповідні записи  в зошит для лабораторних робіт (Наталія Струж Зошит для лабораторних робіт Фізика 8 клас Тернопіль. Видавництво «Підручники і посібники»).

Виконання завдання І. Перевірка закону для сили струму.

Записати значення сили струму І1=_______;

                                                       І2=_______;

                                                                                     І3=_______;

Порівняти значення сили струму  І1;   І2;    І3.

 

https://uahistory.co/gdz/physics-to-the-book-baryahtar-8-class/super-gdz-8-class-2018.files/image683.jpgВиконання завдання ІІ. Перевірка закону для напруги.

Виміряти напругу на окремих провідників та затискачах з’єднанняU1=_______; U2=_______; U3 =_______;

Записати залежність між виміряними напругами

 

Виконання завдання ІІІ. Перевірка закону для електричного опору.

Обчислити опір першого, другого провідників та загальний опір з’єднання.

R1 == _______ ;  R2  = = _______;    R =   = _______.

Зробити висновок про встановлену закономірність. 

Виконання завдання ІV. Дослідження співвідношення між опорами ділянок кола та напруги на цих ділянках.

Обчислити відношення:

  =_______;         =_______.

Зробити висновок про встановлену закономірність.

Учні оформляють звіт про виконану лабораторну роботу.

ІV. Підбиття підсумків уроку.

  1. Для чого використовується дільник напруги?
  2. Який пристрій можна використовувати як дільник напруги?
  3. Як працює дільник напруги?

V. Домашнє завдання:  повторити § 31. Вправа 31 (7).

Розв’язати задачу.

Одна гірлянда складається із 50 послідовно з’єднаних ламп, а інша – із 30 таких самих ламп, з’єднаних послідовно. У скільки разів відрізняються загальні опори гірлянд?

 

docx
Пов’язані теми
Фізика, 8 клас, Розробки уроків
До підручника
Фізика 8 клас (Бар’яхтар В. Г., Божинова Ф. Я., Довгий С. О., Кі-рюхіна О.О. (за ред. Бар’яхтар В. Г., Довгого С.О.))
До уроку
§ 31. Послідовне з’єднання провідників
Додано
25 лютого 2022
Переглядів
3154
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку