Урок з інформатики для учнів 7 класів з теми: "Етикет електронного листування."

Про матеріал
План конспект уроку інформатики для учнів 7-х класів з теми "Етикет електронного листування"
Перегляд файлу

 

Тема. Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою. Практична робота 1. Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли.

Мета:

навчальна: продовжити знайомство з електронною поштою, поштовою скринькою та електронними листами, виховувати правила етикету при листуванні;

розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;

виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, дбайливе ставлення до шкільної комп’ютерної техніки, свідоме ставлення до вибору май­бутньої професії.

Тип уроку: засвоєння нових умінь і навичок.

Обладнання: комп’ютери, підручники, плакат «Техніка безпеки та правила поведінки в кабінеті інфор­матики та ІКТ».

 

Хід уроку

І. Організаційний момент привітання:

Усі сідайте тихо, діти.

Домовляймось – не шуміти,

Руку гарно підіймати,

На уроці не дрімати,

А знання мерщій хапати –

Щоб не було нам мороки.

Всі готові до уроку?

Тож, гаразд. Часу не гаймо

І урок наш починаймо.

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Робота в парах

Кожній парі дається картка з завданням «Можливість і переваги електронної пошти». Результат оцінюється.

 

ІІІ. Пояснення нового матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Що ж таке етикет? Та чи існує він в Інтернеті?

Як ввічливий співрозмовник, та людина, яка не хоче ділитися своєю інформацією зі сторонніми людьми ви повинні дотримуватися певних правил.

1.Уважно стежите за тим, що стоїть в полі Кому, перш ніж відправити лист (інформація яку ви вкладаєте в електронний лист, може потрапити не до того адресата)

2.Тема – це декілька слів, що коротко повідомляють, про що лист. Тема листа видно до відкриття листа, поряд з датою і відправником. Рекомендується завжди заповнювати це поле.  Тема листа має бути по можливості змістовною і унікальною (листи без теми, або з рекламою - є спамом, та можуть містити віруси)

3. Розбивайте текст на логічні абзаци. Ставте пропуски після розділових знаків. Перевіряйте помилки. Не забувайте про підпис (це допоможе одержувачу якісніше обробити отриману інформацію)

4. Не відкривай листи від незнайомців та стороннього змісту

5. Не відсилай свої дані, копії документів, номера телефону, відомості про родину та інше невідомим адресатам, та не переходь по незнайомих посиланнях

6. Не відповідай на листи з погрозами та провокаціями

7. Листи, що викликали підозру - видаляй до папки Спам.

8. Важливу інформацію відправляй у архівах з паролем, який буде відомий лише відправнику та одержувачу.

9. У будь-якому випадку повний розмір листа не повинен перевищувати 1МБ, і перш ніж слати такі великі повідомлення, потрібно заздалегідь погоджувати це з одержувачем

10. Не відсилайте без попередження програми.

Це головні правила, які ви повинні запам’ятати та дотримуватись, при спілкуванні через електронні листи.

Практична робота  «Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли».

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтесь правил безпеки і санітарно-гігієнічний норм.

1. Створити власну поштову скриньку на поштовому сервері www.ukr.net

2. Створити в редакторі Word файл із привітання своєму  товаришу.

3. Зберегти файл на диску D: у папці 7 клас із назвою Привітання_N (де N-номер вашого комп’ютера)

4. Написати і відправити листа своєму товаришу приєднавши створений файл Привітання_N.

5. Отримати листа від товариша, прочитати вкладений файл.

6. Показати результати вчителю.

 

Рефлексія

а) «Стрілянина» очима праворуч, ліворуч, вниз, вверх 6 разів.

б) «Напишіть» очима цифри від 0 до 9.

 

VІ. Домашнє  завдання

Вивчити  матеріал підручника

Записати недоліки електронної пошти, написати електронного листа вчителеві

Творча робота.   Придумати та зобразити в зошиті  власні смайлики

Підведення підсумків уроку

- Чи цікаво було працювати на уроці?

- Що найбільше сподобалося робити?

- Заповніть будь ласка екран самооцінки

 

docx
Додано
12 вересня 2019
Переглядів
2363
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку