Урок з інформатики для учнів 7 класу: "Розв'язування задач засобами табличного процесора."

Про матеріал
Урок інформатики - це не просте використання комп'ютера , а комп'ютерна та інформаційна підтримка цілісного дослідження світу, яке інтерпретується через моделювання і ґрунтується на елементах математики.Урок сприяє розвитку вміння аналізувати та узагальнювати, розвивати практичні навички роботи з комп'ютером, виробляти звички до планування своїх дій, самостійно контролювати проміжні і кінцеві результати роботи.
Перегляд файлу

Вчитель інформатики

Коваль І.С.

 

7 клас

Урок 14

Тема: Розв'язування задач засобами табличного процесора.

Тип: урок розвитку і закріплення навичок і умінь.

Мета: 1. Продовжити формувати навички використання формул, їх копіювання. Стимулювання зацікавленості через використання ділової гри та міжпредметних зв’язків.

2. Розвивати мову та грамотне висловлювання думок; логічне, творче мислення; навички індивідуальної діяльності; розвиток розумово-пізнавальних якостей; пізнавальний інтерес до предмету.

3. Виховувати поважне ставлення до колег в сумісній роботі; навчати контактувати з іншими користувачами.

Форма уроку: ділова гра

Хід уроку.

І. Організаційний момент.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Уявімо собі, що ми розвиваюча будівельна фірма і перед нами поставлено задачу зробити ремонт квартири. Нам необхідно обчислити вартість ремонту вашої квартири та обрати найкращий з варіантів.

Для розрахунку найчастіше в житті зустрічаються не зовсім «зручні» числа. Тому ми використовуємо калькулятор або інші програми для швидкого обчислення. На сьогоднішньому уроці ми використаємо можливості табличного процесора Excel для оформлення та автоматизованого розрахунку вартості ремонту.

ІІІ. Основний етап. Відтворення матеріалу, що вивчався та його застосування в стандартних умовах.

Згадаємо, що ми вміємо робити в Excel:

  • вводити, редагувати, форматувати дані ЕТ;
  • форматувати ЕТ;
  • визначати формат даних (числовий, текстовий, …);
  • введення формул починається зі… (знака рівності);
  • копіювати формули;
  • використовувати вбудовані функції (…).

  Зараз ми приступаємо до роботи за комп’ютером. Повторимо алгоритм роботи.

  1. Обрати дизайн
  2. Відкрити заготовлений файл
  3. Заповнити таблицю даними та внести необхідні формули, задати правильний формат даних
  4. Скопіювати формули
  5. Використовувати вбудовані формули
  6. Оформити таблицю та форматувати клітинки
  7. Внести загальну суму

ІV. Інструктаж з ТБ. Робота учнів за комп’ютером.

Заповнити таблицю за зразком

V. Рефлексія.

  1. Розв’язування задач практичного змісту допомагають у житті/не потрібні
  2. Комп’ютер допомагає людині при роботі/утруднює роботу
  3. Для використання комп’ютера при розв’язуванні задач необхідно…

 

     VІ. Заключний етап.

Ви сьогодні добре працювали, впорались з поставленою задачею. Визначили необхідну кількість коштів для виконання ремонту в вашій квартирі.

Тому ви всі отримуєте відповідні бали за свою роботу.

Дякую всім за гарну роботу. Молодці!

     VІI. Домашнє завдання. Повторити формули для використання в електронних таблицях.

 

 

docx
Додано
25 січня 2019
Переглядів
6906
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку