Урок з іспанської мови (друга іноземна мова) у 7 класі на тему: "Види транспорту". На основі підручника Bienvenidos al español 7 (3-й рік навчання) В. Редько, В. Береславська
План-конспект уроку у 7 класі (іспанська як друга іноземна мова)
Тема: Транспорт.
Підтема: Види транспорту
Цілі уроку:
Практична: формувати артикуляційної навички, удосконалювати вимову певного звука, вчити розуміння на слух нових лексичних одиниць, вчити читанню тексту з розумінням основного змісту, розвивати вміння аудіювати текст. Розвивати вміння вести групову бесіду.
Освітння: Поглибити знання учнів з теми «El medio de transporte». Розвивати знання учнів про транспорт.
Розвиваюча: Розвивати вміння спілкування іспанською мовою. Розвивати самостійність у праці. Розвивати здатність порівнювати мовні явища рідної та іноземної мови. Розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію.
Виховна: Виховувати зібраність, самовладання, комунікативність ( уміння працювати в колективі ). Виховувати позитивні риси характеру: чесність і правдивість, наполегливість і силу волі, культуру думки і поведінки, відповідальність за доручену справу, ініціативу.
Обладнання уроку: підручник для 7 класу ЗНЗ (3-й рік навчання) Іспанська мова, Валерій Редько, Валентина Береславська.
Схематичний план уроку
I Початок уроку…………………………………………………………………………11хв
1. Організація класу (привітання, повідомлення теми уроку та ходу уроку)…...1хв
2. Введення нового фонетичного звука…………………………………………….5хв
3. Відпрацювання вимови окремого звук………………………………………….5хв
II Основна частина уроку…………………………………………………………..….…30хв
4. Введення нових лексичних одиниць…………………………………………….10хв
5. Розвиток навчаючого читання…………………………………………………….10хв
6. Виконання лексичних вправ………………...…………………………………….10хв
III Заключна частина……………………………………………………………….………..4хв
7. Підведення підсумків, оцінювання…….…………………………………………..2хв
8. Повідомлення домашнього завдання…….……………………………………..… 2хв
Хід уроку
Етап1. Початок уроку. Організація класу(привітання, повідомлення теми) Мета: залучити учнів до роботи. Прийом: вітання та бесіда з класом |
M.: ¡Buenos días amigos! ¿Cómo estáis? Tomad vuestros asientos para empezar nuesto trabajo. Pues, el tema de clase es “Los medios de transporte”. Hoy, conocemos con tipos de transporte, leemos el texto, hacemos ejercicios. ¿Estáis listos, empezar al trabajo? |
Етап 2. Виконання вправ на гімнастику язика. Мета: Підготувати артикуляційну базу для вимови звука [ s ]. Прийом: колективне виконання розпоряджень учителя . |
M.: Vale, chicos. Para empezar nuestro trabajo mirad a la pizara, aquí hay letra s que tiene sonido [∫]. Vamos a pronunciarlo. la punta de la lengua descansa contra la encía superior. Escucha [∫] (la maestra pronuncia este sonido y los alumnos repiten). Este sonido se asemeja a los sonidos de [c] y [ш] en el idioma ucraniano, pero no son similares. ¿Está claro? |
Етап 3. Відпрацювання вимови окремого звука у словах і словосполученнях. Мета: Навчити учнів вимовляти звук [ s ] та впізнавати його на слух. Прийом: Хорове повторення, виконання розпоряджень учителя.
|
M.: Ahora, escucha cómo pronuncio el sonido [∫]: “Susana suele salir de paseo con su sabrino Siseguta”. Vamos a pronunciar el sonido [∫] encendiendo la voz. En la pizarra hay las palabras con ese sonido, mirad y repite conmigo: sé, sí, así, casi, es, eso, esto, mes, mesa, casa, cosa, piso, silla, sofá, profesor, estudiante, español, España, Rusia, espejo, bolso, ¿cómo estás?, adiós, sistema, sombreros, camisas, sobre la mesa, estante, París, frase, seis, así así, siesta, museo, más o menos, buenos días, nervioso está el oso.
|
Етап 4. Вивчення нових ЛО Мета: читання слів індивідуально Прийом: хорове повторення слів за вчителем. Запис слів в словники.
|
M.: Seguimos trabajar, en vuestros pupitres hay la lista de palabras. Ahora, uno de vosotros lee: el viaje путишествие viajar путешествовать el medio de transporte транспортное средство el tren поезд el coche машина, авто el barco лодка el avión самолет el tranvía трамвай el metro метро el trolebús троллейбус el autobús автобус los fines de la semana выходные la estación станция rápido быстрый el billete билет observer los paisajes por la ventana наблюдать за пейзажем из окна cojer (el autobús) садится в автобус сostar стоить bajar (en la parada) выйти на остановке el bosque лес Abrid vuestros vocabularios y escribid las palabras. |
Етап 5. Розвиток навчаючого читання. Мета: вчити розуміти основний зміст тексту. Прийом: читання в голос та переклад тексту. |
M.: Chicos, ahora contestad a mis preguntas: 1. ¿Te gusta viajar? 2. ¿En qué medio de transporte prefieres viajar? 3. ¿Has viajado en barco? 4. ¿Por qué te gusta viajar el coche? Ahora, vamos a ver quién y en qué medio de transporte prefiere viajar. Abrid vuestro libros en la página 129 (uno de los alumnos lee el texto). |
Етап 6. Виконання після текстових вправ. Мета: закріплення нових лексичних одиниць, відпрацювання розуміння змісту тексту. Прийом: продовжити речення інформацією з тексту. |
M.: Contesta a mis preguntas: 1. ¿ Es cómodo el viaje del avión? 2. ¿Podemos dormir durante el viaje del tren? 3. ¿En qué medio de transporte podemos viajar por el mar? 4. ¿Es interesante el viaje del coche? Ahora, abrid vuestros libros en la página 130, escribid ejercicio 4. Completad las frases con información del texto. |
Етап 7. Заключна частина. Підведення підсумків уроку. |
M.: Nuestra clase está terminando y hay que hecer la conclusión, contesta a mis preguntas: 1. ¿Qué sonido habéis conocido hoy? Di un jemplo. 2. ¿Qué medio de rtansporte es más interesante para ti? Muchos gracias a vosotros. Hoy, habéis trabajado bien. Algunas personas reciben las notas. |
Етап 8. Пояснення домашнього завдання |
M.: Vuestra tarea de casa es aprender las palabras del tema “El medio de transporte”. |