Розробка уроку узагальнення та систематизація знань на тему: "Тварини" (другий рік навчання за підручником Слободяна І.А., Іваницька Е.В., Лебедь Р.К.).
Мета:Активізувати лексичні одиниці з теми. Практикувати учнів у читанні. Продовжувати формувати навички плавного та спокійного письма. Формувати комунікативні вміння учнів.Тренувати у вживанні дієслів теперішнього часу. Продовжувати навчати учнів працювати групами. Розвивати увагу, пам'ять та логічне мислення.Виховувати турботливе ставлення до тварин.
Урок №24
Тема: Тварини(Zwierzęta)
Мета:Активізувати лексичні одиниці з теми. Практикувати учнів у читанні. Продовжувати формувати навички плавного та спокійного письма. Формувати комунікативні вміння учнів.Тренувати у вживанні дієслів теперішнього часу. Продовжувати навчати учнів працювати групами. Розвивати увагу, пам’ять та логічне мислення.Виховувати турботливе ставлення до тварин.
Обладнання: підручник, наочність,зошит, відеоматеріали, картки для групової роботи, іграшки.
Тип уроку: узагальнення та систематизація знань.
Хід уроку
I.Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1.Привітання з дітьми. Dzień dobry!
- Dzień dobry, pani! Prosze siadać!
2.Повідомлення теми та мети уроку.
Witam wszystkich. Mam nadzieję, że dzisiejsze spotkanie przyniesie nam satysfakcję, sprawi dobre wrażenie. Dziś przezyjemy przygode w zaczarowanym lesie. Nasz gość jest madrą sową, który powiedżiał mi, ze żla wrózka rzuciła zaklęcie na wszystkie zwierzeta.Oni nie mogą odszukać drogi do domu. Dzieci, my powinnismy szybko nazbierać dużo grzubów i jagód źeby wrózka zmieńiła się na zawsze w dobrą.Gotowi? No to zaczynamy!
Діти, сьогодні ми будемо подорожувати в зачарованим лісі. Наша гостя, мудра сова,розповіла мені про злу чаклунку. Вона зачаровала всіх звірят і вони заблукали. Нам треба швидко назбирати багато грибів та ягод, щоб чаклунка назавжди перетворилась в добру.
3.Уведення в іншомовну атмосферу (перегляд відео).Пригадаймо лісових та диких звірят.
Teraz przypomnijmy Ieśne zwierzęta і dzikie.
-Dobrze.Mamy pierwszy grzyb dla wróźkі.(Маємо перший грибочок)
II.Основна частина уроку
1.Розвиток діалогічного мовлення.(praca w parach)
-Czy masz zwierzęta domowe?
-Tak, mam
-Kto to jest?
-To jest...
2.Гра: «Пригадати назву тварини».
Kto to jest?
To jest...
Idziemy dalej.Podźielimy się na dwie grupy.Ja będę szybko pokazywać literki , a wy będziecie wymieną zwierzęta które mają taką pierwszą literkę w wyrazie.
Клас ділиться на 2 команди. Вчитель показує літери. Учні називають тварин назви яких, починаються на ці літери. Команда отримує грибочок за кожну правильну відповідь.
4.Письмо
1. ................ niosła orzech do dziupli.
2. ................ nosi swój domek na plecach.
3. ................ jest małe, ale bardzo pracowite.
4. ................ jest bliskim krewnym zająca.
5.Фіз.розминка .Teraz, kochani mamy chwile odpoczynku razem z naszym pieskiem.
6.Bardzo dobrze pracujemy. Ale teraz powinniśmy podzielić się w lesie żeby odszukać nasze zaczarowane zwierzęta.Będziemy pracować w grupach.Dzielimy kartki ze zwierzętami na: domowe, leśne i dzikie.
Добре з вами працюємо,але зараз нам треба розділитись на групи в лісі. Йдемо шукати зачарованих звірів. Ділимо карти зі звірятами на:домашніх , лісових та диких.
7.Mamy teraz zabawę, która nazywa się: « Kto i co może robić?».Ja będę nazywać zwierzątko-a wy będziecie pokazywać co oni mogą robić.
Зараз пограємо з вами в гру ,яка має назву:
«Хто і що може робити? ».Я називаю тваринку-ви показуєте і називаєте, що вона вміє робити.
8.Drodzy moi, my powinniśmy szybko policzyć zwierzęta.
Дітки, зараз нам треба порахувати звірят.
Ile jest jezy?
lle jest kotów?
lle jest sów?
9.Bardzo dobrze pracujemy.Ale trzeba odszukać ostatni grzyb i polozyć go do kosza dla wróźki.Opowiedzcie nam o zwierzętach którę podobaly się wam najbardziej.
Добре з вами працюємо, але треба нам відшукати останній гриб та покласти його в кошик для чаклунки. Опишіть звірят, які вам сподобались найбільше.(За допомогою іграшок діти описують тварин)
10.Mamy duźo grzybów.Zbieramy jagódki i zwycięzamy.
Przed nami piosenka: «Jagódki»
Назбирали багато грибів. Збираємо ягоди і припиняємо чаклунство.
Діти співають пісню про ягоди.
III Підведення підсумків уроку.
1.Повторити лексику.
2. Drodzy moi, nasz gość będę darować wam leśne sów.(напам’ять отримують картинки з зображенням сови).
Прощання.
- Do widzenia -Do widzenia, pani!