Головна мета уроку: навчити поняттю кібернебезпеки, фішинг, секстінг, тролінг, грумінг, кібербулінг, мобінг, кардінг, розкривати зміст цих понять та встановленню зв'язків між ними, правилам поводження в мережі інтернет, застосовувати отримані знання
«СЛОВНИК КЈБЕРНЕБЕЗПЕКИ»
МЕТА:
• розвивати: увагу, види
• навчипш: поняттю
встановленню зв'язюв м1ж ними, правилам поводження в мережт штернет, застосовувати отримант знання;
• виховувати: правову культуру, самоповагу,
HACkP13HI 011HII: громадянська безпека життя.
ОБЛАДНАННЯ: смартфони з iHTepHeT0M або додатки
ХЦ УРОКУ:
приготувати дошку у додатку А):
• тема уроку + значення кореню статистика:
(не заповнювати
1.
II.
Питання до юшсу:
• Чи пам'ятаете ви, що таке Слово вихователя:
Колись слова з коренем теж вважалися в MOBi бо для людей комп'ютери, iHTepHeT було щось за межами досяжного.
Ознайомлення i3 значениям кореня 11.
Слово вихователя:
Про безпеку життя вам з дитинства i батьки, i i часто нагадуе про правила. Yci до цього звикли. Реальне життя повне i небезпеки. А що до CBiTY? Питания до њтасу:
часу ви проводите онлайн? Можна самому c06i, не кажучи вголос.
Слово вихователя:
Упевнена, що виходить багато. В 21 вже майже не IHTepHeT — це великий CBiT, у якому у вас е тощо. Але жоден CBiT не живе без добра i зла. два явища завжди балансують одне з одним. Ознайомлення з mepMiH0M Слово вихователя:
CBiTY реальному набагато P0kiB тому, нажаль, законодавство ще не може у повному регулювати правопорушення i злочини, трапляються в iHTepHeTi. Тому особливо види та знати, як не стати жертвою
Слово вихователя:
Прошу вас знайти у щоденниках пам'ятку з особливим номером телефону для кожноТ дитини i згадати, для чого BiH
(за вп)сутн/стю див. «Додаток
Через законодавчот бази важко статистику звернень через випадки можна спробувати через звернення до
.J11H1i.
Ознайомлення 3i статистикою Слово вихователя:
Пропоную зараз пригадати з вашого особистого або чи, може, почутого, правопорушення в iHTepHeTi. Перед вами тпралпда цих правопорушень, з якими найчастппе стикаються д1ти. Спробуемо якому порушенню певний i вивчимо назви для кожного виду.
заповнення mepMiHaMll (Додаток В), обговорення на для кожного виду ki6epnopytueHb.
IV. Узагальнення
BikmopllHa на платформ[' Wordwall
(або роздрукован/ анагра.ми, див. «Додаток V.
Слово вихователя:
У нашому qaTi в смайлик, який та цього уроку. Дякую за роботу! Будьте пильними !
(з грецькот) у сучасному пов'язане з комп'ютером, штернетом. |
— щось, що |
2. Дитячог• ««гарячођ> |
щодо небезпеки |
Додаток А
1/3 - ki6epHe6e3nerca
З. «З чим звертались
o工田0トヨ0 E3山・0工泛一工0工く 0工田0トヨ0>4E3山'0エ 一工0工V
のu一2」nのuを0工p一上000 ①u-巴 0↓u=ち工て一上000
〔〔〔9〔コ工DO0 enー①u=〕01-4型~0◎@ 〔〔〔 コ工D◎0 ~「ー①u=ち工型~0◎@
一X、エ工U一90一~E0工80ト一-noヱ山9】 一X一4HqILI一90一、〈E0工EOト一TIOヱ山9)
4
(Xゝ工de工0一ゴeト朝!E0工BOト一ゴ0ヱ円 ) (X、エde丁0-heト朝IE0工 ト一ゴ0室円 )
〇〇9〇〇8〇 ノ 00〔0 ーOOZI 9 〇09〇〇80
一エ一IJ・eh de」 2 dこelf 、 一工Üf9 一エ一Ueh de」 2 dこelf ehbトklÜ e工工Ue工0一ゴe工ehBLゝミe工工Ue工0一ゴe工
o工60トヨ0>-iE39・0工 一工0工V0工a0トヨ0)一239'0エラ一工0工V
au市 n u」←Ol-そ一上し◎0au-円豪0①0=】0」~て一工0◎0 ミ9〔コ工DO0 enー①u箋0工P=工00@ ミ当コ工D一00 0「ー①u=ち工P一一〔一0⑤@
(X、エqL"一90芝E0工田0ト一コ0ヱE山9) 一X一4工q 一90芝E0工EOトコ一0ヱE山9)
4
(Xゝ工de工0一ゴeトリIE0工EOト「コOY円山9) (X、一工deHO-ゴeトいIE0工EOトヨ 円山9)
〇09〇08〇 ノ 00〔0国丨OOZI 9 009 〇〇80
広一エ一Ueh広de」 eVedI)eu 、 一ェロfg 広一エ一Ue丁広de」 evedl) eh広ト 耳e工 Ue工0一ゴe工eh広トゝ e工 Ue工0一ゴe工
o 工E30」」ョ0 E3山・0エン一工0工く0工田0トヨ0室E?山'0エ -工0工V
山u一2 n↓u一PO工p一上000①u-巴 0↓u=ち工て-上000
〔〔〔9〔コ工DO0 enー①u=〕OLIP=140◎@ 〔〔〔9コ工DO0 ~「ー①u=〕0工型~00@
一X、エqU一90一~E0工80ト一noヱE山9】 一X一4工CILI一90 E0工EOト一TIOヱ山9)
4
(Xゝ工de工0一ゴeト朝IE0工BOト一ゴ0ヱ円 ) (X、エde丁0-heト朝IE0工ECト一ゴ0室円 )
〇〇90〇8〇 ノ 00〔0、ーOOZL 9 〇09 008 0
一エ一LJ・eh de」 2 dこelf ゝ 一工Üf9 一エ一Ueht5de」 2 dこelf
ehBL一、一ミe工工Ue工0一ゴe工
o 工60トヨ0)亠23心'0エラ一工0工V
o 工80トヨ0>4E39・0工芝一工0工く
①u一e立n・eu 0工型一て0◎0 au記0。①u=】0工て一上し◎0
〔〔〔9〔コ工D◎0 enー①u=)0M型で0◎@ 〔〔〔9容」工し◎0 0「ー①u-一ち工℃=工0◎@
一X一4工q 一90一えE0工EOトコ一0ヱE山9)
(Xミエqu一90芝E0工80トコ一ONE山9)
4
マ一、一工deHO一ゴeト0IE0工EOトヨ 円山9) (Xゝ工de工0-ゴ2ト0IE0工80トヨONE 9)
〇〇9〇〇8〇 ・ を 9 009 〇080
広一エ一Ueh広de」
一エ一IJeh de」 2 d eu 2h広トゝ e工 Ue工0一ゴe工 2 dこト1/1Ye工que工〇一ゴe工
Додаток В
СЛОВНИК ТЕРМШЈВ
— входження в до дитини з метою подальшот особистот для вступу в чи шантажу.
— шахрайство, яке пов'язане з використанням карток або Тх рекввипв.
— цькування людини в
— колективне цькування онлайн.
— поводження, метою якого е виведення людини з себе, дратування, образи у тощо.
метою якого е отримання доступу до та
до дитини з метою подальшоТ
метою якого Е отримання користувача
З. пересилання
4. шахрайство, яке пов'язане з використанням карток або Тх
5. групове цы<ування онлайн
б. цькування людини в
7. поводження
ппппппп
wordwall.net/print/1