Узагальнення та систематизація знань з теми «Вступ. Різноманітність тварин (Безхребетні)».

Про матеріал
Узагальнення та систематизація знань з теми «Вступ. Різноманітність тварин (Безхребетні)».
Перегляд файлу

Узагальнення та систематизація знань

з теми «Вступ. Різноманітність тварин (Безхребетні)».

Варіант І.

Рівень 1 (1 завдання – 0,5 бала)


1.Яка наука вивчає тварин?

А) Ботаніка;

Б) Зоологія;

В) Мікологія.

 

2. Якої структури НЕ має тваринна клітина?

А) Ядро;

Б) Мітохондрії;

В) Клітинна стінка.

 

3.Як називається система, яка складається із органів, які забезпечують газообмін?

А) Травна;

Б) Опорно-рухова;

В)Дихальна.

 

4. Сукупність особин, подібних між собою за будовою, процесами життєдіяльності, які вільно схрещуються між собою в природі, дають плідних нащадків і населяють певну територію це:

А) Рід;

Б) Царство;

В) Вид.

 

5. На які дві групи поділяють кишковопорожнинних?

А) Ракоподібні і Комахи;

Б) Плоскі і круглі черви;

В) Медузи і поліпи

 

6. Частини тіла деяких тварин, розташовані вздовж тіла один за одним це:

А) Сегменти;

Б) Блоки;

В) Джгутики.

 

7. Яка речовина надає міцності кутикулі членистоногих?

А) Хітин;

Б) Целюлоза;

В) Крохмаль.

 

8. Як називаються органи дихання ракоподібних?

А) Легені;

Б) Повітряні пазухи;

В) Зябра.

 

9. Скільки пар ХОДИЛЬНИХ  кінцівок мають павукоподібні?

А) Дві;

Б) Чотири;

В) Шість.

 

10. Вкажіть три відділи на які поділене тіло комах.

А) Голова, груди, черевце;

Б) Голова, черевце, хвіст;

В) Голова,  головогруди, черевце.

 

11. Вкажіть молюсків, які  мешкають у прісних водоймах:

А) Виноградний слимак, голий слизун;

Б) Ставковик, жабурниця;

В) Мідія, кальмар;

 

12. Які гельмінти мають два присоски – ротовий і черевний, якими прикріплюються до тканин хазяїна?

А) Стьожкові;

Б) Сисуни;

В) нематоди.


 

Рівень 2 (1 завдання – 1 бал)

Дайте визначення поняттям:

 

13. Амфібіонти - ___________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

14. Гетеротрофи - __________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

15. Прямий розвиток - ____________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

16. Охарактеризуйте роль ракоподібних у житті людини.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оцінка __________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Узагальнення та систематизація знань

з теми «Вступ. Різноманітність тварин(Безхребетні)».

Варіант ІІ.

Рівень 1 (1 завдання – 0,5 бала)


1. Яка наука вивчає птахів?

А) Орнітологія;

Б) Іхтіологія;

В) Унтомологія.

 

2.  Яку функцію НЕ виконує глікокалікс?

А) Захисну;

Б) Запасаючу;

В) Транспортну.

 

3. Як називається система органів, яка складається зі скелета і мускулатури?

А) Травна;

Б) Опорно-рухова;

В)Дихальна.

 

4. До безхребетних тварин НЕ належать:

А) Риби;

Б) Медузи;

В) Комахи.

 

5. Як називаються організми тіло яких нагадує мішок, на верхньому полюсі якого розташований ротовий отвір, оточений щупальцями?

А) Медузи;

Б) Поліпи;

В)  Молюски.

 

6. Які кільчасті черви розпушують грунт?

А) Дощові;

Б) Гнойові;

В) Каліфорнійські червоні.

 

7. Як називається утворення  яке заповнює  проміжки між  внутрішніми органами членистоногих?

А) Жирове тіло;

Б) Водне тіло;

В) Білкове тіло

 

8. Які організми НЕ  належать до ракоподібних

А) Дафнія, циклоп, щитень;

Б) Водяний віслючок, бокоплави, мокриця;

В) Восьминіг, медуза, гідра.

 

9. Скільки ПАР  очей зазвичай мають павукоподібні?

А) Чотири;

Б) Шість;

В)  Вісім.

 

10. Який тип ротового апарату  має хрущ?

А) Сисний;

Б) Колючо-сисний;

В) Гризучий.

 

11.  Вкажіть молюсків, які  мешкають у морях:

А) Виноградний слимак, голий слизун;

Б) Ставковик, жабурниця;

В) Мідія, кальмар;

 

12. Які гельмінти мають на передньому кінці свого тіла головку з органами прикріплення : присосками, хоботком, гачками тощо, а за нею – тіло поділене на окремі членики?

А) Стьожкові;  Б) Сисуни;

В) Нематоди

 

 


Рівень 2 (1 завдання – 1 бал)

13. Синантропні види - _____________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

14. Паразити- _____________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

15. Ентомологія - __________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Рівень 3 (1 завдання – 3 бали)

16. Охарактеризуйте роль молюсків у природі та житті людини.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оцінка________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 листопада 2023
Переглядів
103
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку