Узагальнюючий урок по темі «Вступ. Різноманітність тварин» ч.1
( біологія, 7 клас)
І варіант 1-й рівень (1-3 бали) |
ІІ варіант1-й рівень (1-3 бали) |
1.Для тваринної клітини властива наявність: а)клітинної стінки, б)вакуолі з клітинним соком, в)хлоропластів, г)ендоплазматичної сітки. 2.Частини організму,що мають певну будову та виконують властиві їм функції – це а) системи органів, б) органи, в) тканини, г) клітини. 3.За здійснення програми життєдіяльності клітини відповідають: а) ядро, б) мітохондрії, в) ендоплазматична сітка, г)комплекс Гольджі. 4.За способом живлення медуз відносять до: а)хижаків, б)рослиноїдних, в)паразитів, г) фільтраторів. 5.Кровоносна система у комах: а) замкнена, б) незамкнена. 6.Фасеткові очі притаманні: а) бджолі, б)раку, в)скорпіону, г)кліщу. |
1.Для тваринної клітини НЕ властива наявність: а)мітохондрій, б)хлоропластів, в)глікогену, як запасної речовини, г) ендоплазматичної сітки. 2.Сукупність частин організму, які спільно забезпечують перебіг життєвих процесів – це: а) системи органів, б) органи, в) тканини, г) клітини. 3.Органела, яка відіграє важливу роль у синтезі органічних речовин: а) ендоплазматична сітка, б)комплекс Гольджі, в) ядро, г) мітохондрія. 4.За способом живлення перлівниця відносяться до: а)хижаків, б)рослиноїдних, в) паразитів, г) фільтраторів. 5.Розвиток у комахоподібних: а)прямий, б)непрямий. 6.Мозаїчний зір мають: а)бабки, б)павуки, в)раки, г)скорпіони. |
2-й рівень (4-6 балів) |
2-й рівень (4-6 балів) |
І. Допишіть речення: Тіло рака вкрито панцирем із _____. Живе у _____ водоймах. Дихає завдяки ____. На голові розташовуються _____очі, _____ – органи дотику, _____– органи нюху. Має ___ пар ходильних кінцівок. Видільна система представлена _____. Росте під час _______. ІІ. Вкажіть призначення:
|
І. Допишіть речення: У твердокрилих верхні крила утворені із _____та призначені для ____. Нижні крила слугують для _____. Органами дихання є_____. Ротовий апарат _____ типу. Мають ____ пар ходильних кінцівок. Видільна система представлена _____. Розвиток ____ з _____ перетворенням. ІІ. Вкажіть призначення:
|
3-й рівень (7-9 балів) |
3-й рівень (7-9 балів) |
І. Встановіть логічні пари: 1.Глікоген А.Тарантул 2.Мітохондрії Б. Лангуст 3.Жалкі клітини В. Джерело енергії 4.Гризучий апарат Г. Воша 5. Хітиновий панцир Д.Запасна речовина 6.Неповне перетворення Е.Медуза 7.Павутинні бородавки Є.Сонечко Ж.Слимак ІІ. Чому після сильного дощу можна знайти багато загиблих дощових червів? |
І. Встановіть логічні пари: 1.Рибосома А. Павук-хрестовик 2.Нейрон Б. Комар 3.Повне перетворення В. Джерело енергії 4.Сисний апарат Г. Воша 5.Сигнальна нитка Д. Жук-олень 6.Хижак Е.Сприйняття подразнень 7.Дзижцяльця Є.Каракатиця Ж. Синтез білків ІІ. Чому рак, який має ходильні кінцівки, не може існувати на суходолі? |
4-й рівень (10-12 балів) |
4-й рівень (10-12 балів) |
Доведіть, що вказаний організм відноситься до типу Членистоногі, класу Комахоподібні |
Доведіть, що вказаний організм відноситься до типу Членистоногі, класу Ракоподібні |