Веб-квест "Сили в природі"

Про матеріал

Веб - квест "Сили в природі" розроблений для учнів 7 класів. Систематизувати знання про сили в механіці.Метою квесту є поглиблення знань з теми, розвиток інтересу до фізики. За допомогою квесту учні повторюють матеріал, виконуючи цікаві завдання. Можна використовувати під час проведення Тижня фізики і на підсумкових уроках з теми.


Перегляд файлу

Веб – квест «Види сил»

Мета:

  •            Систематизувати знання  про сили в механіці.
  •            Поглибити знання з теми.
  •            Розвивати інтерес до фізики.
  •            Розкрити широкий діапазон прояву сил в природі.

 

 

Хід веб-квесту

І. Організаційний момент.

    Ознайомлення учнів  із завданнями квесту.

  Потрібно виконати 6 завдань, після  проходження квесту  підбиваємо підсумки і визначаємо переможців.

Посилання на веб- квест «Види сил» знаходиться в кінці документа.
 

ІІ. Хід гри.

Вступ

Тим, хто вчить фізику,

Тим, хто любить фізику,

Тим, хто знає фізику,

Тим, хто ще не знає,

Що любить фізику,

Даний проект присвячується!

“ Вся складність фізики полягає , очевидно, в тому, щоб за явищами руху розпізнати сили природи, а потім за цими силами пояснити інші явища.”

       (І. Ньютон, “Математичні начала натуральної   філософії.”)

 

    Слово “сила” в повсякденній мові має багато значень. Наприклад, про учнів даного конкурсу можна сказати: “Всі взялися за роботу з новими силами”, “Будуть змагатися з усіх сил”, “Переможе в змаганнях найсильніший”. Можна говорити про “силу звички”, “про творчі сили народу”, “про співвідношення класових сил”. Про слабку людину кажуть: “У неї не вистачило сил виконати ту чи іншу роботу”. Про сильну людину кажуть: “Ну і сила!”

     Сьогодні ми проводимо гру Веб - квест "Види сил". Всім подобається подорожувати. Ми з вами будемо подорожувати по  країні квестів,  в якій

дізнаємося більше про сили в природі   

 

Завдання 1.

Розгадати ребуси

Виконати завдання: розшифрувати слово і правило, відповіді записати у форму, розташовану нижче і відправити

 

 

Завдання 2

ВЕЛИКА СИЛА ТЯЖІННЯ?

 

   «Якщо б ми не спостерігали щохвилини падіння тіл, воно було б для нас самим дивним явищем», - писав знаменитий французький астроном Араго. Звичка робить те, що тяжіння усіх земних предметів Землею нам здається природним і звичайним явищем. Але коли нам кажуть, що предмети притягують також і один одного, ми не схильні вірити, тому що в повсякденному житті нічого подібного не помічаємо.

 

Всі живі істоти на землі відчувають її тяжіння. Рослини також «відчувають» дію і напрямок сили тяжіння, через що головний корінь завжди зростає вниз, до центру землі, а стебло вгору.

 

 

 

 

 

Визначити силу, відповідь занести у форму

Завдання 3.

Перегляньте відео. Складіть пазли і запишіть у форму, що розташована нижче текст, який з'явиться на картинці

 

Завдання 4.

Розшифруйте фразу в "хмарці" тегів і запишіть її у форму, подану нижче

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Назвати основні частини динамометра
(гра «Повторимо будову динамометра»)

       

Завдання 5.

Тертя в природі і техніці

 

 В життя багатьох рослин тертя грає позитивну роль. Рослини завдяки тертю чіпляються за опори, що знаходяться поблизу, утримуються на них і тягнуться до світла. Тертя тут створюється за рахунок того, що стебла багаторазово обвивають опори і тому дуже щільно прилягають до них.

А ось рослини, що мають коренеплоди, такі, як морква, буряк, бруква. Сила тертя об грунт сприяє утриманню коренеплоду в грунті. З ростом коренеплоду тиск навколишньої землі на нього збільшується, а це означає, що сила тертя теж зростає. Саме тому так важко витягнути із землі великий буряк, редьку, ріпу.

Тертя в житті тварин

Щоб збільшити зчеплення з грунтом, стволами дерев, на кінцівках тваринних є цілий ряд різних пристосувань : кігті, тіло плазунів покрите горбками і лусочками

Перша поїздка із Петербурга до Москви

 18 серпня 1851 року імператор Микола І здійснював першу поїздку із Петербургу до Москви по залізничній колії. Імператорський потяг був готовим до відправлення о 4 годині ранку. Начальник будівництва генерал Клейнміхель, щоб підкреслити особливу урочистість події, наказав перший кілометр шляху пофарбувати білою олійною фарбою. Це було красиво і підкреслювало ту обставину, що імператорський потяг першим пройде по недоторканій колії. Але пароход (так тоді називали потяг) безпомічно буксував на місці. Жандарми, підібравши поли шинелі, бігли попереду і посипали зафарбовані рейки піском. Що ж заважало генералу Клейнміхелю здійснити своє завдання ?

Дай відповідь на питання...

Завдання 6.

Скласти пазл і дати відповіді на запитання.

ІІІ. Критерії оцінювання

Завдання 1
0 - 12 балів
Завдання 2
0 - 12 балів
Завдання 3
0 - 12 балів
Завдання 4
0 - 6 балів
Завдання 5
0 - 10 балів
Завдання 6
0 - 6 балів
Всього  - 58 балів
0 - 12 балів  - низький рівень
12 - 24 балів - середній рівень
24 - 46 балів - достатній рівень
46 - 58  балів - високий рівень

IІІ. Представлення результатів роботи.

ІV. Підведення підсумків. Оцінювання учнів.

 

Посилання на веб- квест «Види сил» https://kwestblogproekt2.blogspot.com/

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Некрасова Тетяна Степанівна
    Для дітей та вчителів цікаво!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Бездетная Светулька
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Овчаренко Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
20 лютого 2018
Переглядів
3159
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку