Веб - квест "Сили в природі" розроблений для учнів 7 класів. Систематизувати знання про сили в механіці.Метою квесту є поглиблення знань з теми, розвиток інтересу до фізики. За допомогою квесту учні повторюють матеріал, виконуючи цікаві завдання. Можна використовувати під час проведення Тижня фізики і на підсумкових уроках з теми.
Веб – квест «Види сил»
Мета:
Хід веб-квесту
І. Організаційний момент.
Ознайомлення учнів із завданнями квесту.
Потрібно виконати 6 завдань, після проходження квесту підбиваємо підсумки і визначаємо переможців.
Посилання на веб- квест «Види сил» знаходиться в кінці документа.
ІІ. Хід гри.
Вступ
Тим, хто вчить фізику,
Тим, хто любить фізику,
Тим, хто знає фізику,
Тим, хто ще не знає,
Що любить фізику,
Даний проект присвячується!
“ Вся складність фізики полягає , очевидно, в тому, щоб за явищами руху розпізнати сили природи, а потім за цими силами пояснити інші явища.”
(І. Ньютон, “Математичні начала натуральної філософії.”)
Слово “сила” в повсякденній мові має багато значень. Наприклад, про учнів даного конкурсу можна сказати: “Всі взялися за роботу з новими силами”, “Будуть змагатися з усіх сил”, “Переможе в змаганнях найсильніший”. Можна говорити про “силу звички”, “про творчі сили народу”, “про співвідношення класових сил”. Про слабку людину кажуть: “У неї не вистачило сил виконати ту чи іншу роботу”. Про сильну людину кажуть: “Ну і сила!”
Сьогодні ми проводимо гру Веб - квест "Види сил". Всім подобається подорожувати. Ми з вами будемо подорожувати по країні квестів, в якій
дізнаємося більше про сили в природі
Завдання 1.
Розгадати ребуси
Виконати завдання: розшифрувати слово і правило, відповіді записати у форму, розташовану нижче і відправити
Завдання 2
ВЕЛИКА СИЛА ТЯЖІННЯ?
«Якщо б ми не спостерігали щохвилини падіння тіл, воно було б для нас самим дивним явищем», - писав знаменитий французький астроном Араго. Звичка робить те, що тяжіння усіх земних предметів Землею нам здається природним і звичайним явищем. Але коли нам кажуть, що предмети притягують також і один одного, ми не схильні вірити, тому що в повсякденному житті нічого подібного не помічаємо.
Всі живі істоти на землі відчувають її тяжіння. Рослини також «відчувають» дію і напрямок сили тяжіння, через що головний корінь завжди зростає вниз, до центру землі, а стебло вгору.
Визначити силу, відповідь занести у форму
Завдання 3.
Перегляньте відео. Складіть пазли і запишіть у форму, що розташована нижче текст, який з'явиться на картинці
Завдання 4.
Розшифруйте фразу в "хмарці" тегів і запишіть її у форму, подану нижче
Назвати основні частини динамометра
(гра «Повторимо будову динамометра»)
Завдання 5.
Тертя в природі і техніці
В життя багатьох рослин тертя грає позитивну роль. Рослини завдяки тертю чіпляються за опори, що знаходяться поблизу, утримуються на них і тягнуться до світла. Тертя тут створюється за рахунок того, що стебла багаторазово обвивають опори і тому дуже щільно прилягають до них.
А ось рослини, що мають коренеплоди, такі, як морква, буряк, бруква. Сила тертя об грунт сприяє утриманню коренеплоду в грунті. З ростом коренеплоду тиск навколишньої землі на нього збільшується, а це означає, що сила тертя теж зростає. Саме тому так важко витягнути із землі великий буряк, редьку, ріпу.
Тертя в житті тварин
Щоб збільшити зчеплення з грунтом, стволами дерев, на кінцівках тваринних є цілий ряд різних пристосувань : кігті, тіло плазунів покрите горбками і лусочками
Перша поїздка із Петербурга до Москви
18 серпня 1851 року імператор Микола І здійснював першу поїздку із Петербургу до Москви по залізничній колії. Імператорський потяг був готовим до відправлення о 4 годині ранку. Начальник будівництва генерал Клейнміхель, щоб підкреслити особливу урочистість події, наказав перший кілометр шляху пофарбувати білою олійною фарбою. Це було красиво і підкреслювало ту обставину, що імператорський потяг першим пройде по недоторканій колії. Але пароход (так тоді називали потяг) безпомічно буксував на місці. Жандарми, підібравши поли шинелі, бігли попереду і посипали зафарбовані рейки піском. Що ж заважало генералу Клейнміхелю здійснити своє завдання ?
Дай відповідь на питання...
Завдання 6.
Скласти пазл і дати відповіді на запитання.
ІІІ. Критерії оцінювання
Завдання 1
0 - 12 балів
Завдання 2
0 - 12 балів
Завдання 3
0 - 12 балів
Завдання 4
0 - 6 балів
Завдання 5
0 - 10 балів
Завдання 6
0 - 6 балів
Всього - 58 балів
0 - 12 балів - низький рівень
12 - 24 балів - середній рівень
24 - 46 балів - достатній рівень
46 - 58 балів - високий рівень
IІІ. Представлення результатів роботи.
ІV. Підведення підсумків. Оцінювання учнів.
Посилання на веб- квест «Види сил» https://kwestblogproekt2.blogspot.com/