Розвиток організаторських здібностей, стимулювання творчої активності учнів, виявлення лідерів у класі.
Колективна творча справа з елементами тренінгу організаторських і комунікативних навичок.
Вибори Президент класу
Мета. Розвиток організаторських здібностей, стимулювання творчої активності учнів, виявлення лідерів у класі.
Форма. Колективна творча справа з елементами тренінгу організаторських і комунікативних навичок.
Зміст.
День перший. Понеділок.
Інформація про початок передвиборчої компанії, термінів її проведення, умови участі, створення Виборчої Комісії.
Виборчком формується із числа учнів класу. Члени Виборчкому контро-люють виконання умов реєстрації кандидатів, слідкують за дотриманням правил передвиборчої агітації, готують все необхідне для Виборів і виконують підрахунок голосів при проведенні підсумків голосування.
Взяти участь у Виборах може кожен учень, який зібрав у підтримку своєї кандидатури не менш двадцяти голосів однокласників. Для збору підписів кожен бажаючий може отримати у класного керівника спеціальний бланк. (мал.1)
Збору підписів у підтримку кандидата в Президенти 6-А класу.
Прізвище ____________________Ім’я _______________
№ |
П.І.П. |
Підпис |
Примітка |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
… |
|
|
|
Голова Виборчої комісії _________________
Дата реєстрації ,,___,, ______________ 200__р.
Мал.1
Кожен учень має право віддати свій голос не більш, ніж за трьох ка-ндидатів в Президенти.
День другий. Вівторок.
Учні, які зібрали необхідну кількість підписів однокласників, реєструють свої кандидатури у Виборчій Комісії, отримують завдання для подальшої участі в Виборах: заручитися підтримкою вчителів, працюючих в класі і в школі. Підписи вчителів фіксуються в спеціальному бланку. (мал.2)
П.І._____________________________
№ |
П.І.П., учителів |
Предмет |
Підпис |
Примітка |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
… |
|
|
|
|
Дата реєстрації ,,___ ,,___________ 200__ р.
Рейтинговий бал кандидату___________
Мал.2
Для наступної участі в Виборах кандидату необхідно зібрати підписи як мінімум десяти вчителів.Вчитель може віддати свій голос 1-2 кандидатам (не більш). Класний керівник не бере участь у зборах підписів, зберігаючи нейтралітет. Заповнений бланк здається в Виборчу Комісію.
День третій. Середа.
Реєстрація кандидатів. Ті кандидати, яким вдалося зібрати необхідну кількість голосів учнів і вчителів у підтримку своєї кандидатури, реєструються в Виборчкомі, як Президенти класу і отримують ,,посвідчення,, у виді бейджа (мал.3) з інформацією про кандидата.
Кандидат в Президенти 11-В класу
Прізвище______________________ Ім’я __________________________ Дата реєстрації_________________
|
День четвертий. Четвер.
Передвиборча агітація. З моменту отримання ,,посвідчення,, кандидат може почати передвиборчу агітацію. Обов’зковим елементом цієї діяльності є випуск ,,рекламного щита,, зі своєю фотокарткою, анкетними даними і програмою діяльності.
Рекламний щит поміщається на спеціальному стенді, в класній кімнаті на четвертий день передвиборчої кампанії. Якщо кандидат раніше інших зареєстрував свою кандидатуру, то він має право почати передвиборчу агітацію раніше терміну.
День п’ятий. П’ятниця.
Підбиття рейтингу Виборчкому. Виборчком підраховує рейтингові бали кожного кандидата в залежності від кількості набраних ним голосів виборців. Кожен голос однокласника оцінюється в один бал, вчителя – 2 бали, вчителя, працюючого в класі більше року, - 3 бали , членів адміністрації школи – 4 бали. Про результати підліку рейтингу кандидатів будується стовпчаста діаграма. По завданню Виборчкому інформаційний центр класу (редакція газети ,,Новини з 6-А,,) випускає стінгазету ,,Рейтинги кандидатів в Президенти 6-А класу,, , яка вивішується на п’ятий день передвиборчої кампанії.
День шостий. Субота.
Ток-шоу ,,Теледебати,,. Проводиться у виді серії конкурсів для кандидатів в Президенти класу. Мета ток-шоу: допомогти виборцям (учням класу) вибрати найгіднішого кандидата.
,,Ідея,,. Класу дається завдання придумати найбільш цікаву (корисну) справу. Кандидат вибирає таку справу із запропонованих, за яку віддає свій голос.
,, Агітатор,, . Кандидат отримує завдання – загітувати всіх приймати участь в придуманій справі.
,,Організатор,,. Кандидатам пропонується ознайомити дітей з планом організації придуманої справи. Оцінюється вміння складати план.
,,Люди,,. Кандидатам пропонується підібрати собі помічників і обгрунтувати свій вибір. Оцінюється вміння підібрати людей і правильно їх охарактеризувати.
,,Програма,,. кожен повинен продовжити фразу “Якщо мене оберуть…” оцінюється новизна, констуктивність і значущість запропонованої програми.
День сьомий. Неділя.
Останній день перед виборами. Агітація заборонена.
День восьмий. Вибори Президента класу.
Члени Виборчкому роздають усім учням виборчі бюлетені у вигляді таблиці з іменами усіх кандидатів (мал 4).
Бланк голосувань.
Мал 4.
Додаються пояснення щодо заповнення виборчого бюлетеня. Голосування таемне. Взяти участь в голосуванні, крім учнів класу, можуть і вчителі.
Виборчий комітет по закінченню голосування проводить підрахунок голосів. Кандидат, який набрав максимальну кількість голосів у підтримку своєї кандидатури, оголошується Президентом класу.
У той же день оголошуються результати Виборів, новообраному Президенту класу надається слово для звертання до “виборців”.
1