Виховна година "Булінг. Причини, наслідки, шляхи боротьби з насильством"

Про матеріал
Матеріал містить розробку виховної години, спрямованої на формування в учнів уміння розпізнавати прояви агресії та насильства, виховання поваги, толерантності й відповідальності у спілкуванні. Матеріал допомагає формувати безпечне освітнє середовище та може бути використаний класними керівниками, педагогами-організаторами й соціальними педагогами в позакласній роботі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

БУЛІНГ. Причини, наслідки, шляхи боротьби з насильством style.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 2

Булінґ (від англ. bully – хуліган, задирака, грубіян, «to bully» – задиратися, знущатися) – тривалий процес свідомого жорстокого ставлення, агресив-ної поведінки з метою заподіяти шкоду, викликати страх, тривогу або ж створити негативне середо-вище для людини.

Номер слайду 3

Види булінгушкільний булінгбулінг на роботібулінг в сім’ї

Номер слайду 4

Основні механізми розвитку булінгу СТРАХЗАЗДРОЩІ ТА КОНКУРЕНЦІЯБАЖАННЯ ПІДПОРЯДКОВУВАТИ ВЛАСНІЙ ВОЛІБАЖАННЯ ВИТІСНИТИ КОГОСЬ ІЗ ГРУПИБАЖАННЯ ПРИНИЗИТИ ІНШОГО

Номер слайду 5

Фізичний булінг. Це залякування за допомогою агресивного фізичного залякування полягає у багаторазово повторюваних ударах, стусанах, підніжках, блокуванні, поштовхах і дотиках небажаним і неналежним чином. Поведінковий булінг. Це бойкот, плітки , ігнорування, ізоляція в колективі, інтриги, шантаж, вимагання, створення неприємностей. Особливості та види булінгу в школіВербальна агресія Виражається в постійних глузуваннях, образах, окрики і навіть прокльони, підступ. Кібербулінг. Дуже популярне серед підлітків. Виявляється в цькуванні за допомогою соціальних мереж або надіслання образ на електронну адресу. Сюди входить зйомка і викладання непривабливого відео в загальний доступ.

Номер слайду 6

Булінг включає головні компонентиагресивна і негативна поведінка;здійснюється регулярною.відбувається у стосунках, учасни-ки яких мають неоднакову владуця поведінка є навмисною;

Номер слайду 7

залякуванняобразливі жести або дії вербальний булінг де знаряддям служить слово (образливе ім'я, з яким постійно звертаються до жертви, обзивання, поширення образливих чуток…) використання агресивної мови тіла і інтонацій голосу для того, щоб змусити жертву здійснювати або не здійснювати що-небудь. Психологічний шкільний булінг

Номер слайду 8

пошкодження та інші дії з майном вимаганняізоляція крадіжка, грабіж, ховання особистих речей жертви жертва навмисне ізолюється, виганяється або ігнорується частиною учнів або всім класомгрошей, їжі, інших речей, примус що-небудь вкрасти

Номер слайду 9

Соціальна структура булінгу Беруть активну участь в булінгу завжди три групи дітей.

Номер слайду 10

стають заздрість, помста, відчуття неприязні, пра- гнення відновити справедливість; боротьба за владу; потреба підпорядкування лідерові, нейтра-лізації суперника, самоствердження тощо (аж до задоволення садистських потреб окремих осіб. Мотивацією до булінгу

Номер слайду 11

за такими ознаками:– стать, вік, – релігійні переконання,– хвороби, – етнічне походження,– інвалідність, – місце проживання,– сімейний стан, – майновий стан,– зовнішність, – мова,– відсутність досвіду життя в колективі,– низький інтелект, – страх перед школою. Дискримінуються діти

Номер слайду 12

Що впливає на агресивну поведінку дітей Культ насильства в суспільствіНегативний вплив ЗМІНизький рівень виховання. Гіперопіка. Байдужість з боку батьків. Комп`ютерні ігри

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Риси учнів-жертв булінгу Вони полохливі, чутливі, замкнуті та сором’язливі. Вони схильні до депресії і частіше за своїх ровесників думають про самогубство. Вони часто тривожні, невпе-внені в собі, нещасні і мають низьку самооцінку. Не мають жодного друга, спілкуються з дорослими, частіше, ніж з однолітками.

Номер слайду 20

діти, які самі зазнавали об-раз вдома, в дитячому садо-чку чи в молодших класах;діти з неблагонадійнихсімей;діти, які хочуть себе показати, завоювати популярність в очах інших, будь-яким способом привабити до себе увагу;діти з середньою чи низькою успішністю Хто ображаєнайчастіше

Номер слайду 21

Неврівноваженість,самозакоханість. Характеристика агресора булінгу Надмірна злість, ворожість, бажання «почухати кулаки». Підвищене положенняв суспільстві.

Номер слайду 22

Наслідки для жертви булінгу Навіть 1 випадок булінгу залишає глибокий емоційний шрам, що вима-гає спеціальної роботи психолога. Розладипсихіки У більшості випадків залишаються самотніми на все життя. Більше спіл-куються в соціальних мережах, ніж в реальному світі. Труднощі у взаєминах Результатом булінгу дуже часто бувають фізичні нездужання. Можливі розлади сну і переростання травми в психосоматику. Хвороби

Номер слайду 23

Методи припинення булінгу Розмова. Вплив на агре-сора ззовніЗалучення авторите-тного союзника

Номер слайду 24

Як впоратись з ситуацією самостійно Ігноруйте кривдника. Стримуйте гнів та злість. Не вступайте в бійку. Не соромтеся обговорювати. Використайте гумор.

Номер слайду 25

Спільно з учнями мають бути вироблені правила поведінки в класі, потім загальношкільні прави- ла,які повинні бути складені в позитивному клю «як треба», а не як «не треба» поводитись. Прави- ла мають бути зрозумілими, точними, короткими.

Номер слайду 26

При аналізі ситуації необхідно розібратися в то- му, що трапилося, вислухати обидві сторони,під- тримати потерпілого і обов’язково поговорити з кривдником, щоб зрозуміти, чому він так вчинив, що можна зроби- ти, щоб таке не повторилося.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ратнікова Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
27 жовтня
Переглядів
69
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку