Виховна година " Хай Ваше серце не втрачає доброти "

Про матеріал

Виховна година призначена для учнів початкової школи. Головними цілями проведення даного виду роботи є: вчити дітей бути добрими, чемними, ввічливими, відповідати за свої вчинки, об'єктивно оцінювати свою поведінку, управляти своїми діями; сприяти розвитку емоцій, естетичних , усвідомленню того, що добро слід починати із себе; викликати бажання в дітей йти дорогою добра; виховувати почуття патріотизму, ввічливе ставлення до оточуючих людей, духовно багату, високоморальну особистість громадянина і т.д.

Перегляд файлу

Хай серце не втрачає доброти(слайд 1)

ознайомити учнів із поняттям доброта, милосердя, моральний вчинок, вчити бути добрими, чемними, ввічливими, відповідати за свої вчинки, об’єктивно оцінювати свою поведінку, управляти своїми діями; розвивати вміння аналізувати свої вчинки, контролювати свої дії, критичне мислення, творчу уяву, зв’язне мовлення, робити висновки; формувати уміння диференціювати ознаки доброго і злого; розкрити переваги доброти над злом; закріпити знання про доброту, чуйність, ввічливість, виявляти й аналізувати вчинки однолітків; спонукати дітей на моральні вчинки;  налаштувати на активну роботу і контакт між дітьми; сприяти розвитку емоцій, естетичних , усвідомленню того, що добро слід починати із себе; викликати бажання в дітей йти дорогою добра; виховувати повагу до старших та однолітків, почуття взаємодопомоги, почуття патріотизму, ввічливе ставлення до оточуючих людей, духовно багату, високоморальну особистість громадянина, моральні риси характеру та поведінки, бажання відстоювати в житті справедливість, чесність.

 

ноутбук, проектор, інтерактивна дошка, мікрофон,  колонки, картки з ввічливими словами, сигнальні картки червоного і зеленого кольорів, малюнки з виховними ситуаціями, сонечко доброти, рюкзак, смітник, конверти із записаними поганими і добрими вчинками, дерево позитивних рис, долоньки, маски рис характеру, маркер, віночок українки, карта України, зображення голуба, роздатковий матеріал, мікрофон, ікона, смайлики для оцінювання роботи на занятті,  пам’ятка « Хай Ваше серце не втрачає доброти».    

                                                              (слайд 2)

«Людина у цьому світі

       лиш добро повинна творити»

М. Рильський

1. Привітання

 - Добрий день, учні та  шановні наші гості!

 - Сідайте!  

 

У нас сьогодні справжнє свято,

Гостей зібралося багато.

А ну ж, на мене подивіться

І весело усміхніться.

2. Створення позитивного настрою. (слайд 3)

Розпочинається година доброти,

блестяшка радугаТож прошу Вас серця свої відкрити,

Щоб зрозуміти і запам’ятати,

Лише з добра усе бере початок!

Мудрець сказав: «Краса врятує світ!»

Але уже на протязі століть

Панує істина проста:

«Наш світ рятує доброта».

 

 

 

 

1. Вступне слово вчителя

Щасливі ми, що народилися і живемо на такій чудовій, багатій, мальовничій землі – нашій славній Україні. Так хочеться, щоб добра на планеті Земля ставало більше. Так хочеться, щоб діти пам’ятали добро і забували  та прощали образи, запамятали, що добро завжди переможе зло.  Отож, запрошуємо всіх на слово щире, на бесіду мудру, на тему  «Хай серце не втрачає доброти». (слайд 4)

Мета  нашого виховного заходу полягає в тому, щоб: (слайд 5)

          ознайомити учнів із поняттям доброта, моральний вчинок, вчити бути чемними, ввічливими, відповідати за свої вчинки; розвивати вміння аналізувати свої вчинки; розкрити переваги доброти над злом; спонукати дітей на моральні вчинки; налаштувати на активну роботу; викликати бажання в дітей йти дорогою добра; виховувати повагу до старших та однолітків, почуття взаємодопомоги, почуття патріотизму, ввічливе ставлення до оточуючих людей, бажання відстоювати в житті справедливість, чесність.

Сьогодні  на занятті  будемо вивчати дуже важливу тему,  і всі зібралися,  щоб поговорити про добро та милосердя.  Головне наше завдання – показати і довести, що ми вчимося жити добрими людьми. Отже діти, на нас чекає незвичайне заняття. Ми будемо  подорожуватимемо планетами країни ДОБРОТИ.

1. Пояснення вчителя

Кожна людина повинна мати цінності в житті. Життя невпинно летить, не зупиняється  ні на мить. Все своє життя ми повинні творити добро, адже милосердя й доброта – це крила, на яких тримається людство.

 

Перша наша подорож буде по планеті Знань. (слайд 6)

- Діти, підкажіть, доброта – це якість людини, що дається при народженні, чи її потрібно виховувати? (Діти висловлюють свої думки)

- Учні,  давайте спробуємо зясувати що таке добро?

- Діти, а що означає саме слово доброта? (Учні висловлюють свої думки)

71- Чи замислювались ви над тим, що значить творити добро на Землі?

 (Робити добро людям – це є людський закон спілкування).

 

Доброта(слайд 7) найбільша цінність нашого життя. Так, це саме та якість, що коштує так дешево, але цінується так дорого. Її не можна купити ні за які гроші, вона по краплиночці виховується змалечку.

Доброта(слайд 8) -  стан душі людини, що спонукає творити добро.

Милосердя (слайд 9)— щиросердність, співчуття,  здатність відгукнутися на чужий біль.

Я також довго думала над цим питанням і дійшла до висновку, що людина повинна постійно удосконалювати себе напротязі життя. Адже:  

                    Все: із доброго чи злого,

  Починається з малого.

  Листя  виросте з листочка,

  З нитки витчеться сорочка,

  Хліб – з  маленької зернини,

  Дощ із чистої краплини.

Щоб люди вас поважали, приязно ставились до вас, ніколи не забувайте і завжди дотримуйтесь золотого правила вихованості: (слайд 10)

                                         ставтесь до людей так як би ви хотіли,   

                                                                                       щоб люди ставились до вас.

  

Наступна зупинка називається – Планета ввічливості. (слайд 11)

— Для того, щоб дружно працювати в групі чи класі, люди повинні бути уважними і ввічливими один до одного, вміти управляти собою. Не забувайте якнайчастіше використовувати такі слова , як пробачте, дозвольте, будь ласка, якщо ваша ласка, дякую тощо.

Ввічливих слів не одне, і не два

Потрібно знати і памятати ці чудові слова!

Зараз ми з вами пограємось в гру, яка називається « Додай слово».

У вас  на партах є картки з відповідними  ввічливими словами. Вам потрібно правильно підібрати слова!

( слова записані на папері) (слайд 12)

 1.  Розтопить серце всякого

Сердечне слово ...(дякую)

2.  Коли тебе впіймають раптом за підказку,

Ти вчителя розчулиш, сказавши ...( вибачте, будь ласка)

 3. Зеленіє старий пень,

Коли почує ...(добрий день )

4. Коли згасає сонце у росі,

Й зоря лягає лагідно на плечі,

Серед знайомих, рідних голосів

Ми чуємо привітне ...( добрий вечір)

5. Пора за стіл – не треба більш нічого

Ми перед їжею вам скажемо…. ( смачного)

 6. Щоб знову зустрітись в годину призначену

Кажу, щиро завжди всім ...( до побачення)

  • Отже, учні, які ж  це   чарівні слова?  ( це добрі слова)
  • Яким вони роблять наше життя? (Ці слова поєднують людей, зближають, роблять добріше)
  • Тільки по словам можна судити про те, що людина добра? ( по вчинкам)

 

(слайд 13)           

-А далі на нашому шляху «Світлофор ввічливості».

Тепер залежить від вас, чи дозволить він нам рухатися далі. У вас на столі лежать сигнальні картки червоного та зеленого кольору. Червоний колір - забороняю, зелений - дозволяю. Я зачитаю ситуації, а ви повинні сказати –

де правильно поводяться діти, а де ні. Якщо правильно - показуйте зелену картку, неправильно - червону.

 

1. - Дайте мені хлібину, - звертається хлопчик у магазині до продавця. (червона)   Чому? Поясніть?

2. - Вибачте, будь ласка, я штовхнула вас ненавмисно, -  каже дівчинка в

     автобусі. (зелена)

3. - Покличте до телефону Марину. (червона) Чому? Поясніть?

4. По коридору йде вчителька. В руках у неї книжки, зошити, сумка. Назустріч їй  йде учень. «Добрий день», - і пішов далі. (червона)

Що повинен був зробити хлопчик?

5. Люба бабусю! Я із задоволенням вам допоможу.  (зелений)

6. Я трохи порвала цю книжку, підклейте її самі, - сказала дівчинка бібліотекарю.  (червона) Чому? Поясніть?

- Молодці! Ви добре впорались із завданням. Світлофор показує зелене світло, і ми вирушаємо далі. (слайд 14)

 

 

Далі ми будемо подорожувати  планетою моральних вчинків. (слайд 15). Ми навчимося знаходити правильний вихід з будь яких ситуацій.

- Подивіться на малюнки і скажіть, де прояв справжньої дитячої  доброти, а де діти поводять себе не правильно?

1.  Аналіз малюнків (слайди 16 - 21)

Учні повинні знайти правильний вихід з різних ситуацій

                                

                                           

- Яким робить людину доброта? (Чарівним, гарним. Людина, у душі якого доброта, приємно виглядає, у нього вираження радості й спокою на лиці, мила посмішка грає на його губах).

 

- Яка людина може бути доброю? (Добрим може бути тільки той, хто завжди доброзичливий до людей, хто думає не тільки про себе, але й про інших. Добра людина завжди враховує інтереси інших людей.)

 

- Як ви вважаєте, які правила доброти необхідно виконувати, щоб бути добрими? (Любити людей знайомих і незнайомих, призивати людей до гарних взаємовідношень, робити добро для близьких, друзів, бути добрими, допомагати в біді, залишати після себе лише добрий слід.)

 

Улыбающееся солнце                                 (слайд 22)

А зараз давайте, учні,  ми з вами створимо  сонце доброти.  На промінцях сонечка вам потрібно записати правила доброти і милосердя і прикріпити до сонечка, щоб в нашому класі стало ще світліше.

(слайд 23)

1.Ставитися до інших так, як ви б хотіли, щоб ставилися до вас.

блестяшка радуга2.Поважати інших, особливо старших і слабших від себе.

3.Слухати маму, тата, бабусю.

4.Не сміятися над каліками.

5.Любити і берегти природу, тварин.

6.Не проходити байдуже мимо людської біди.

7.Не залишати тварин у біді.

8.Любити природу і все живе.

9.Уміти не тільки поспівчувати у горі, а й порадіти чужому успіху

10. Завжди творити добрі справи.

11. Не ображати менших себе.

Вчитель.

Поспішайте робити добро, і тоді на серці буде затишно і спокійно, бо так чудово бути добрим, дарувати тепло своїх сердець іншим. 

 Добро має здатність бути щедрим та не потребує нагороди. Справжнє добро можливе тільки за умови великого душевного багатства. Хто щедро робить добро, у відповідь отримує ще більше.

Добра людина схожа на ясне сонечко, тому що всіх вміє зігріти своєю любов’ю, турботою, ласкою, щирістю та щедрістю. І щоб жилось усім нам добре, у мирі і злагоді, необхідно щохвилини, щоденно творити добро. Адже «Життя дано людині на добрі справи». (слайд 24) Якщо хочеш, щоб тебе оточувало добро, то пам’ятай: «Добро починається з тебе».

(слайд25)

Наступна наша зупинка призначена для відпочинку та розваг.

1.  Гра «Допоможи Незнайкові» (слайд 26)

Я вам буду зачитувати ситуації, а вам потрібно знайти правильних вихід із них.

• Незнайко сидить в автобусі біля вікна і з цікавістю дивиться на нові будинки. В автобус заходить жінка з дитиною. Що повинен зробити Незнайко?

• На вулиці Незнайко зустрів дівчинку-однокласницю. Вона йшла з магазину і несла важку сумку. Що повинен зробити Незнайко?

• На багатолюдному перехресті стоїть бабуся, вона в нерішучості — не знає, як перейти вулицю. Що повинен зробити Незнайко?

• У дворі граються двоє малюків. Осторонь стоїть дівчинка, вона теж хоче гратися з ними, але соромиться підійти. Що потрібно зробити Незнайкові?

Вчитель. Людина починається з добра, а справжня людина — це людина добра і мудра, щира і сердечна, щедра і світла, яка вміє любити і співчувати, захистити і приголубити, поважати і розрадити, це людина з добрим серцем і світлою душею.

 2. Інтерактивна вправа «Рюкзак»                               (слайд 27)

Учні, на ваших партах є конверти. В них є записані добрі  і погані вчинки. Кожен із вас повинен визначити, який це вчинок. Якщо вчинок добрий – ви кидаєте листочок у рюкзак, а  якщо поганий -  в корзинку.

 (Діти спочатку зачитують риси характеру, потім складають у рюкзак чи корзинку) (слайд 28)

• Допомагати мамi мити посуд.

• Робити комусь зле, якщо вiн цього не бачить.

• Не вмиватися.

• Берегти рiдну природу та охороняти її.

• Шанувати працю iнших людей.

• Галасувати, коли хтось вiдпочиває.

• Бути вихованою, стриманою дитиною.

• Насмiхатися з чужого горя.

• Добре вчитися, багато читати.

• Не слухати батькiв.

• Допомагати друзям у бiдi.       • Захищати слабкого.

• Ображати тварин.       • Сваритися.

 • Любити своїх батькiв.

Всі людські чесноти, близькі до добра ви склали  в рюкзак, і  я бажаю, щоб взяли його  із собою в життєву дорогу.

Негативні риси характеру, які ви  склали  в «сміттєвий мішечок», зав’яжемо. І викинемо в кінці заняття.  Нехай вони ніколи не торкнуться вашого серця.

Отже, учні, який висновок можна зробити? (слайд 29)

 – усе позитивнее в житті людей!

      добра, корисна справа, дія, вчинок!

   що-небудь погане, недобре.

                            нещастя, лихо, горе.

     Молодцi! Ви дiйсно виростите хорошими людьми, а вашi вчинки будуть завжди приносити тільки добро.

               (слайд 30)

І от зараз у нашому класі сяє, справжнє  Сонечко Доброти, яке своїми добрими промінцями зігріло та  виростило  людського характеру. Вам  потрібно записати позитивні риси характеру на долоньках, які ви підготували заздалегідь і прикріпити на дерево позитивних рис.

Доброта
Благородство
Великодушність
Милосердя
Співчуття
Совість
Чуйність
Чесність
Порядність

Тактовність

Щирість

Доброзичливість

Людяність

(слайд 31)

Вчитель. Запам’ятайте такі слова «Людина живе лише один раз, і так хочеться залишити добрий слід на згадку про себе. І щоб не сталося в житті у кожного з вас, завжди пам’ятайте, що ви живете на планеті Земля і носите ім’я Людина. А людина починається з добра. І творити добро – значить бути щасливим».

 

 

1.   Інсценізація . Знайомство з Добрим сімейством. (слайд 32)

Вчитель. В одній казковій країні живе Добре сімейство, давайте познайомимось з його представниками. (слайд 33)

(Демонстрація схеми: Доброта, Любов, Милосердя, Порядність, Чутливість, Співпереживання, Уважність.)  

Добре сімейство намагається зробити світ добрішим, щоб люди любили один одного. Вони вчать нікому не робити боляче ні словами, ні діями, ні думками. Кожного дня Добре сімейство розсіває насіння доброти в дитячих сердечках! Входять діти, що грають ролі членів Доброго сімейства.

          Я — Доброта,

Доброта — це світлий дар,

Людям ти його віддай.

До дорослих добрим будь

І малечу не забудь!

          Я —  Любов, я в серці живу.

             Я сім'ю від біди стережу.

     Я необхідна всім,

      Бо я затишок і мир

        Я — Милосердя — і жаль мені всіх.

Хочеться всіх пожаліти, зігріти.

І щоб ніхто не зміг захворіти.

 

Я — Чутливість — і ви

Зробіть милість,

Будьте чуйними  людьми

Й будемо в дружбі жити ми!

 

 

Я — Уважність, хто

Мене поважає,

         Той робить усе вчасно

І всюди встигає!

Я — Співпереживання

Всіх хочу зігріти.

Я хочу, щоб друзями стали

Всі діти!

 

                             Я — Порядність — я всюди в пошані,

                    Бо не люблю я вчинки погані.

Я – Ніжність.  

Скажу - душа тріпотить.

Я ніжність навіки,

А не на мить.

 

Вчитель. У дитячому серці може прорости насіння, яке разом з дитиною виросте, розквітне чарівною квіткою, зробить серце добрим, ласкавим, ніжним.

 

               (слайд 34)

Вчитель:  Найбільш коротко і точно висловлюються наші думки в прислів’ях і приказках. Які прислів’я і приказки про добро ви знаєте ?

Кожен з вас подумає і назве хоча б один вислів, прислів’я, приказку про добро та милосердя: (слайд 35)

1. Хто людям добра бажає, той   і сам має.

2.Добро плодить добро, а зло плодить зло.

3.Добро не пропадає, а зло умирає.

4.Про добре діло говори сміло.

5. З добрим дружись, а злого й лихого стережись.

6. Людина без добра, що соловейко без пісні.

7. Вчися робити добро, тоді погане на розум не прийде.

8.Якщо добро вмієш робити, то навчишся як жити.

9. Роби добро воно дорожче від золота.

10. Добро та розум – краса людини.

11. Хто добро робить, той нікому не шкодить.

12. Де є добрі люди, там біди не буде.

Вчитель: Молодці, учні, ви багато знаєте прислівїв про добро.

(слайд 36)У важкий час живемо ми нині , багато горя і біди є довкола , але мусимо сіяти добро в людських душах , бути милосердними .

Іноді здається , що зло перемогло . Це тому , що про нього всі говорять , з екранів телевізорів  на  нас  часто дивляться не люди , а звірі в людській подобі.   Але добрих людей дуже-дуже багато! Просто вони чинять свої благодійні справи мовчки , а не афішують їх .

Тож хай світлим і чистим будуть ваші помисли, а всі справи – добрими . Вірте  у добро, бо зло не довговічне . А щоб знищити кривду, нещастя, неприязнь, у кожного закладено так багато добра .

А чи знаєте ви, що символом добра, миру і щастя є птах – голуб. Давайте, учні, зробимо нашу Україну, нашу Батьківщину трішки добрішою, сильнішою, квітучою, щасливішою. Напишіть на «голубі» найкращі  побажання для нашої рідної неньки, щоб в Україні настав мир і спокій, і всі люди жили в мирі  і злагоді та раділи щасливому життю.

Побажай Україні         (слайд 37)

1. Бажаю своїй Батьківщині миру.

2. Бажаю щастя.

3.Бажаю добра.

4. Бажаю процвітання

5. Бажаю всім захисникам повернутися здоровими.

6. Бажаю,щоб в країні жили щасливі українці.

7. Бажаю мирного неба над головами.

8. Бажаю, щоб українці жила в достатку

9. Я люблю свою Батьківщину 
Свою сім’ю, свою родину. 
Усі ми хочемо спокою, 
Щоб усі повернулись живими із бою! 
Нехай ворог відступає, 
На наш край не зазіхає! 

10. Ми так хочемо миру усі, 
Щоб пробігтись по свіжій росі,
Ми хочемо злагоди й миру, 
Щоб усі-усі дружили! 

11. Україна – це наша держава, 
Квітуча,щаслива хай буде на славу.
Все буде добре, я це знаю, 
І перемоги я чекаю! 

12. Ми любимо Україну 
Нашу Батьківщину. 
Хочемо у мирі жити, 
І добро творити!

Вчитель: Найголовніше для всіх людей є те, щоб світило яскраво сонце і було мирне небо. Не дивлячись на те, що відбувається зараз в Україні, я сподіваюсь, що майбутнє нашої держави буде створене кращими людьми, а ці люди це ви, які є патріотами нашої держави.

                   Учениця     (слайд 38)

Я - українка!
Горджуся й радію,
Що рідною мовою
Я володію,
Шевченковим словом
Умію писати
Слова мелодійні

І вірші складати.
Я - українка!
Живу в Україні,
На вільній, єдиній
Моїй Батьківщині,
Де все мені в радість:
Ліси і садки.
Озера й річки,
І глибокі ставки,
Лани неосяжні,
І гори, й долини,
Цвіт білосніжний
У лузі калини.
В душі моїй солодко
Грає сопілка,
Бо я з України,
Бо я - українка!

 

Вчитель: Хай Бог пошле вам свою благодать і наповнить ваші серця любовю до людей і добротою. (учениця підходить до ікони, всі діти встають, склавши руки до молитви) (слайд 39)

Молитва за Україну

Діво Пресвятая –

Матір матерів,

Пригорни до серця

Всіх своїх синів.

Освіти їх душі

Світлом золотим.

Наповни любовю

Неспокійний дім.

Научи, як землю

Вберегти від зла.

Розумом, діянням

І крилом тепла,

Зоряна Богине,

Сонце доброти

Землю України

Щастям освіти.    (слайд 40)

(слайд 41)

1 учень  

Коли ти будеш добрим,

Про тебе люди скажуть.

 Ніколи не забудуть про ввічливість твою.

У школі і удома усім давно відомо

Що добрих не народжують, а добрими стають.

2 учень

Не лінуйтесь робити добро

Лише зла не бажайте нікому

Бо воно, як велика гора

Стане вам на шляхові земному.

3 учень

 І старайтесь робити добро

День і ніч, і у кожну хвилину,

Щоб серденько, як сонце цвіло,

Це хорошою робить людину

Учень 4

Коли серця теплом зігріті –

Стає побільше доброти.

Ти ж не один у цьому світі,

А є ще сестри і брати.

Проб’ється істина у слові –

Збагнуть її уже пора.

Усім нам хочеться любові,

Усім нам хочеться добра.

Учень 5

Навчаймося добра

Як вчаться мови діти,

Щоб потім все життя

Його творить святе.

Плекаймо крізь роки

Троянди ніжні й жито,

Тримаймо у серцях,

Як сонце золоте.

Даруймо для людей.

Погожі дні весняні,

Щоб щирим садом вік

Святився небокрай.

Щоби беріз пісні

Лунали до безтями

І повнились добром

Наш дім і рідний край.

Учень 6

Дорогою добра в житті ступай,

Образи вмій прощать і люте зло.

Бо ти — людина, завжди пам’ятай,

Роби добро, щоб менше зла було!

                                         Учень 7

О, пам’ятай, Людино, не забудь,

Що кожне серце має добрим буть!

Доброта душі — сонця промінець,

Має людям у серця світити.

Доброті людській не прийде кінець,

Якщо будуть добрими діти.

Учень 8

Тож давайте всім дарувать тепло,

Усмішки прості й щирі.

І на всій землі відразу зникне зло —

Будемо жити у злагоді й мирі.

Учень 9

Вірю я: життя мов казка. 
Кожна мить – це щось нове. 
Зло завжди терпить поразку. 
Вічно лиш добро живе. 
 

 

Учень 10

Хай світом править доброта. 
Хай творить тисячі чудес. 
Вона націй землі свята. 
Вона сягає до небес. 

Учень 11

Хай щаслива мить прекрасна, 
Несподівано прийде 
І в житті твоєму ясно 
Сонце доброти зійде. 

Учень 12

Щедро будуть зігрівати 
Промені його усіх. 
Будуть радісно звучати 
Ніжна пісня й щедрий спів.

Пісня     (слайд 42)

1.Гей, на видноколі клени і тополі,

Там вишнева ніч згора.

Там, в прозорій тиші, квітень вірші пише,

Травень на сопілці гра.

Там дитинства весни, райдуг перевесла,

Там початок всіх шляхів.

Там мене співати вчила рідна мати,

Бути щедрим батько вчив.

Приспів:

Яблунева, солов'їна в моїм серці Україна,

В моїм серці сонячний Дніпро.

Щира, світла, промениста хай усіх єднає пісня,

Хай лунає людям на добро!

 

2. Гей на видноколі ранки ясночолі,

Гори, ріки і поля.

Роки там ясніють, там сади рясніють,

Там співа моя земля.

Я дарую людям, щирим, добрим людям

В радісний, щасливий день

Зорі України, квіти України, буйний сад її пісень!

Вчитель. Час невпинно біжить вперед. Збігають хвилини, години, пливуть роки. Хочеться вірити, що у вас все буде гаразд, хочеться, щоб слова доброти, почуті сьогодні, ви пронесли крізь усе життя.

Будьте добрими, людяними, милосердними, терпеливими, нехай не черствіють ваші душі у щоденних клопотах, бережіть своє серце від усього злого.

Віддані людям тепло і душевна доброта обов`язково повернуться до вас.

                                                      Хай оживає істина стара:         (слайд 43)

                                                  людина починається з добра.

(слайд 44)За легендою, коли народжується дитина, Бог запалює на небі нову зірку і посилає до дитини ангела - охоронця. Уві сні ангел цілує ди­тину тричі: в чоло — аби вона зрос­тала розумною; в личко — щоб була красивою; в груди — аби здоров'я, любов та доброта вселилися в її тіло, серце та душу.

               БЕРЕЖІТЬ В СОБІ ДОБРОТУ – ІСКРУ БОЖУ !!!   (слайд 45)

   2. ТЕХНОЛОГІЯ «МІКРОФОН»   (слайд 46)

Учні, провівши виховну годину, дайте відповіді на такі питання.

Учитель пропонує продовжити речення: 
1. ДОБРО – ЦЕ ( прояв всього хорошого , що є в кожній людині, моральна цінність)
2. ДОБРА ЛЮДИНА – ЦЕ… ( це людина, яка завжди робить добро)
3. ДОБРИЙ ВЧИНОК – ЦЕ… ( це реальна дія людини)

4. Які вчинки ми вважаємо поганими? Наведіть приклад.

5. А які вчинки ми відносимо до добрих? Наведіть приклад.

5. Якими рисами характеру має бути наділена добра  людина? Чому?

6. Яким роблять наше життя чарівні слова? (Ці слова поєднують людей, зближають, роблять добріше.)

7. Тільки по словам можна судити про те, що людина добра? ( Людина повинна має творити також добрі вчинки)

8. Які добрі справи зробили ви за останній час?

Які погані?

9. Отже, скажіть, учні, якими краще бути людьми і чому?

3. Рефлексія. Практична робота  «Оціни себе»

Ми закінчили нашу подорож планетами Доброти.  А у вас на партах лежать смайлики. Підніміть вгору один з смайликів, щоб показати чи сподобалось вам виховне заняття і  смайликом оцініть свою роботу на уроці. Молодці!

4. Памятка для присутніх гостей (слайд 47)

( учениця роздає памятки )

Кожен з радістю прийшов у клас
І приніс любов, щоб поділитись із вами,
Став він ясним сонечком для нас,
Зігріває нас своїми промінцями.

 

А зараз ми хочемо подарувати Вам памятки про нашу сьогоднішню зустріч і просимо Вас «Хай Ваше серце не втрачає доброти»

Вчитель. Ось і закінчилася наша подорож планетами доброти. І на закінчення нашої подорожі ми хочемо виконати пісню.  (слайд 48)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пісня « Ми щасливі діти»

На нашій планеті прекрасній

Лиш милий один серцю край,

Небо блакитне і зіроньки ясні,

Ти гарна земля, наче рай.

 

Приспів:

Я і ти, я і ти,

Ніде правди діти:

На своїй землі святій –

Ми - щасливі діти!

 

Хай в цілому білому світі

Панує краса і любов,

За все, що дала нам земля наша рідна

Ми дякуємо знов і знов!

Приспів.

Давайте ми всі, любі діти,

Посіємо щастя зерно

Тут нам жити, тут нам любити,

Тут нам творити добро!

 

  • Дякуємо Вам, шановні гості, що завітали до нас на виховну годину!
  • Дякуємо за увагу! (слайд 49)
  • До побачення!

                            

doc
Додано
1 липня 2018
Переглядів
8957
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку