Виховна година "Людина починається з добра"

Про матеріал
Виховна година "Людина починається з добра" Мета: - познайомити учнів з поняттям «толерантність», «волонтерство», виявити основні риси толерантності; формувати уміння диференціювати ознаки доброго і злого, сприяти усвідомленню того, що добро слід починати із себе; - розвивати критичне мислення, творчу уяву, зв’язне мовлення; - виховувати почуття людської гідності, бажання духовно вдосконалюватися; розвивати творчу уяву, мислення, пізнавальний інтерес. Обладнання: наочність, презентація, картки для груп,.
Перегляд файлу

Тема. Людина починається з добра

Мета:

 -  познайомити учнів з поняттям «толерантність», «волонтерство» , виявити основні риси толерантності; формувати уміння диференціювати ознаки доброго і злого, сприяти усвідомленню того, що добро слід починати із себе;

- розвивати критичне мислення, творчу уяву, зв’язне мовлення;

-  виховувати почуття людської гідності, бажання духовно вдосконалюватися; розвивати творчу уяву, мислення, пізнавальний інтерес.

Обладнання: наочність, презентація, картки для груп.

Хід заняття

І. Організація класу

Все: із доброго чи злого

Починається з малого.

Листя виросте з листочка,

З нитки витчеться сорочка,

Хліб – з маленької зернини,

Дощ – із чистої краплини.

З літер ми складем слова:

Людина починається з добра.

  1. Вправа «Знайдене кошеня»

-             Мені потрібно обрати учня, що зіграє роль кошеняти, що заблукало. Кожен по черзі в колі повинен підбадьорити, обійняти, погладити кошеня, зробити йому компліменти. А  потім кошеня поділиться своїми емоціями з іншими.

  1. Вправа «Долоньки»

-             Тепер, будь ласка, один до одного, покладіть долоні своєму товаришу. Ви відчуваєте тепло його руки. Це тепло, яке ми відчуваємо фізично, а зігріти теплом наші серця, можуть добрі вчинки та слова, компліменти та посмішки. Вони зігрівають наші душі, як ці долоні в яких ми відчуваємо тепло.

ІІ. Основна частина

  1. Гра «Розсипані слова»

-      Щоб дізнатися тему уроку зіграємо у гру «Розсипані слова». Вам потрібно зі слів зібрати тему уроку. Тема заняття: «Людина починається з добра».

-      І на урок до нас завітали волонтери БУР. Вони хочуть розповісти нам про те, як в часи війни допомагають іншим. Вони просять і нас долучатися до волонтерства несли добро та милосердя всім людям. Вони підготували вам завдання, пройшовши які ви зможете стати справжніми волонтерами. Сьогодні ви повинні засвоїти:

-         що таке толерантність;

-         хто такі волонтери;

-         як ми можемо допомагати однокласникам, людям похилого віку та людям з особливими потребами;

  1. Перегляд відео «Знайомимось з волонтерами»

Аналіз переглянутого відео.

    - Волонтери (добровольці) - це люди, які свій вільний час витрачають на благо суспільства.

- Хто такі волонтери?

- Кому допомагають волонтери?

- Чи доброю сравою вони займаються?

- Що таке для вас добро? Що значить бути до когось добрим?

  1. Гра «Так або ні»

- Пограємо в гру "Так і ні".

 – Бабусі хлопчик помагав,

 На допомогу він поспішав.

 Він, діти, добрий хлопчик? (Так.)

 – Тепер усі скажіть мені:

 У сварці жити добре? (Ні.)

 –А як немає забіяк,

 Тоді усім прекрасно? (Так.)

 – А як серця у всіх ясні,

 То вам погано, діти? (Ні.)

 – Співає хлопчик гарно як!

 А вам подобається? (Так.)

 – А як обличчя всіх сумні,

 Похмурі, злі? Вам добре? (Ні.)

 – Кричить, ламає все хлопчак,

 Це теж погано, діти? (Так.)

 – Тоді іще скажіть мені:

 Як діти б’ються, добре? (Ні.)

 – Коли вам краще жити:

 Коли сміються діти? (Так.)

 Звичайно, краще в мирі

 І з усіма дітьми дружити,

 Щоб всі веселими були,

 В добрі і злагоді жили.

-         Що таке толерантність? Чи відомий вам цей термін?

-         Толерантність (від лат. tolerantia – стійкість, витривалість, терпимість. ) – термін, що означає терпимість до іншого світогляду, способу життя, поведінки і звичаїв.

  1. Вправа «Квітка толерантності».

-      Толерантність, вміщує в себе багато якостей людини. Щоб ви краще засвоїли, що означає бути толерантним ми виконаємо вправу «Квітка в моєму серці».

-      На кожній парті є пелюстка квітки толерантності. Кожна група підходить та пояснює, слово яке на його пелюстці.

Я знаю, що у ваших серцях, обов’язково, цвіте квітка толерантності. Фізкультхвилинка

 

  1. Перегляд відео «Байдужість - вбиває»

- Чим відрізняється хлопчик від інших?

- Чи робить зовнішність, не вміння ходити,  його злим?

- А, що спільного у всіх дітей?

  1. Вправа «Хороші та погані вчинки»

-         Прикріпіть малюнки в колонку, якій відповідає вчинок на малюнку.

ІІІ. Підсумок заняття.

  1. Інтерактивна технологія «Ротаційні трійки»

- І  трійка. Яку добру справу я можу зробити в час війни?

- ІІ трійка. Що я можу зробити для людей похилого віку?

- ІІІ трійка. Як  у нашій класній сім’ї бути дружніми?

- ІV трійка. Уникати чи дружити з людьми з особливими потребами?

- V трійка. Чим я можу допомагати рідним вдома?

2. Вправа «Дерево добрих справ»

- Зараз учні на сердечках, що у вас на парті напишіть, один добрий вчинок який ви зробили. Повісьте на дерево, та розкажіть про те, що написали. В нас вийде дерево доброти, яке буде збільшуватися та рости, як і добро у ваших серцях .

3. Рефлексія

  Я знаю…

  Я вмію…

  Я можу…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\admin\Desktop\Вих. робота\В.2клас\493011.png

docx
Додав(-ла)
Варцаба Юлія
Додано
29 травня
Переглядів
342
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку