Виховна година "Подорож до добринки"

Про матеріал
Виховний захід для вихованців групи подовженого дня (або для класного керівника)
Перегляд файлу

Великосеверинівський ліцей

 

 

 

 

 

Виховний захід

для вихованців

групи подовженого дня

 

 

 

Підготувала:

Вихователь ГПД

Дубова К. В.

 

 

 

 

 

Мета:

розширити уявлення дітей про моральне поняття «доброта»;

формувати ціннісне ставлення до себе і до людей; вміння оцінювати вчинки; розвивати критичне мислення, вміння висловлювати власну думку, відстоювати свої погляди;

виховувати кращі людські цінності (чуйність, чесність, правдивість, справедливість, гідність, толерантність, милосердя, взаємодопомогу, товариськість, співпереживання, повагу до особистості).

Обладнання: чорна і яскрава парасолька, скринька, сонечко, дитячі долоньки-промінчики, зображення казкових персонажів, книжечки, музичний супровід.

Хід заходу

І. Організаційна частина

1. Привітання

Добрий день, мої любі діти!

Я щаслива зустріти вас.

Доброго дня травам росистим,

Доброго дня квітам барвистим,

Доброго дня сонечку ясному,

Людям усім і всьому прекрасному.

2. Створення позитивного настрою

- Якщо ви хочете бути добрими і розумними, погладьте себе по голівці.

- Якщо ви хочете допомагати одне одному, протягніть руку товаришеві.

- Якщо ви хочете буди дружними, візьміть одне одного за руки.

- Якщо ви хочете бути працелюбними, підніміть руки вгору.

- Якщо ви хочете бути веселими і здоровими, добрими, поплескайте в долоні.

ІІ. Робота над темою заходу

  1.              Вступне слово вихователя

За широкими полями, за дрімучими лісами, за синіми озерами є гора, а за горою місто. В тому місті стоїть висока башта, а в ній живе королева, яка вчить творити добро і бореться зі злом. Звати її Добринка. Вона нам передала чарівну скриньку. Але її можуть відкрити тільки добрі, чемні й чуйні люди. Але спочатку нам потрібно її знайти, розповідаючи про добрі діла. Всі готові вирушити в подорож? Тож скористаймося повітряною кулькою, влаштовуємось зручно – і полетіли.

  •                  Діти, що ви бачити з висоти польоту?

Діти. Гори, море, річки, наше місто, ліси, міста, багато людей.

Вихователь. Ось і наша перша зупинка, приземляймося. Ми з вами опинилися на «Галявині слів». Тут живуть слова, але вони якісь сумні, злі, темні. Давайте перетворимо їх на радісні, теплі, добрі та веселі.

Гра «Назви слово, протилежне за значенням»( learning.aps)

Вихователь. Рушаймо далі. Ось ми потрапили на «Острівець настрою». Давайте поспостерігаємо за казковими героями та спробуємо визначити, який настрій був спричинений добрим вчинком, а який – поганим.

(На дошці картинки із зображенням казкових персонажів, які виражають різні емоційні стани).

Вихователь. А що треба зробити, щоб підняти настрій?

Діти. Просто усміхнутися.

Вихователь. Так, адже відомо, що коли люди посміхаються, стає світліше, веселіше, бо через усмішку ми даруємо тепло своєї душі, добро.

Діти.

Я всміхаюсь сонечку,

Здрастуй, золоте.

Я всміхаюсь квіточці,

Хай вона цвіте.

Я всміхаюсь дощику,

Лийся, мов з відра.

Друзям усміхаюся,

Зичу їм добра.

             Вихователь. А підкріпити добрий настрій можна ще комплементами. (Діти      роблять компліменти один одному).

              Хмаринка вчинків

Та не завжди так буває, як ми хочемо. На небі з’явилася незвичайна хмаринка – Хмаринка вчинків.

  •                  Відомо, що характер людини розкривається у її вчинках. Учинок – це те, як людина діє, яку справу вона робить – добру або погану. Зазвичай людина намагається робити добрі вчинки, але не завжди у неї все виходить.
  •                  Із хмарим пішов рясний дощ. Що будемо робити? Нам треба сховатися! А куди?

Пропоную під ось ці чудові парасольки. Але вони у мене зовсім різні. Як ви думаєте, а чому я взяла дві зовсім різні парасольки?

Діти розкрили парасольки – яскраву та чорну.

Гра «Кольорові парасольки»

Кожній групі на стіл «впала» дощова краплинка, що розповідає про людські вчинки.

Оцініть їх і станьте під відповідну парасольку.

Яскрава -  гарний, добрий вчинок, прояв милосердя.

Чорна – негативний учинок, прояв не поваги, злості.

  •                Підготувати пташок;
  •                Допомагати старшим;
  •                Гратися дружно;
  •                Допомагати другові в біді;
  •                Садити дерева, кущі, квіти;
  •                Годувати рибок в акваріумі;
  •                Прибирати свої речі та іграшки;
  •                Поступатися місцем в транспорті старшим;
  •                 Ламати гілки дерев;
  •                 Малювати на стінах кімнати;
  •                 Сваритися з друзями;
  •                 Витоптувати  квіти на клумбі;
  •                 Ходити нечепурею;
  •                 Насміхатися з чужого горя;
  •                 Штовхнути й не вибачитися;
  •                 Обманювати товариша.
  •                  Діти, а які ви добрі вчинки робили, пригадайте?
  •                  Я бачу, всі ви прагнете чинити добро. Доброта, як чарівні ліки, здатні вилюкавати від суму, скрути, безпорядності.

Галявина Відпочинку

  •                  Ось ми вийшли на Галявину Відпочинку і проведемо ми з вами фізкультхвилинку (Діти виконують танцювальні вправи під пісню «Доброта» гурту «Барбаріки»).

Вихователь. Діти, а ми ж забули для чого вирушили в дорогу. Адже ми шукали чарівну скриньку. Погляньте. Ми прийшли до палацу де живе Добринка. Може вона нам підкаже, де захована скринька. Давайте її погукаємо.(Дзвонять у дзвоник. Виходить Добринка).

Добринка. Які ви молодці. Я за вами спостерігала, ви такі чемні та добрі. А за це я вам дарую цю чарівну скриньку. Якщо ви скажете чарівне слово, вона відкриється і в ній з’являться подарунки. (Діти кажуть «Дякуємо». Скринька відкривається, в ній подарунки – книжечки. Добринка прощається.)

ІІІ. Підсумок заняття.

  •                  У кожному з нас живе маленьке сонечко. Це сонечко – доброта, що живе у наших серцях. Умійте дарувати тепло своїх сердець всьому живому. всім, хто оточує вас.
  •                  Ви піднялися на найвищу вершину у місті Доброти. Ви стали ближче до сонечка, що дарує вам світло і тепло. Тож подаруйте і ви своє тепло сонечку.

Гра «Подаруй долоньку сонечку»

(Виконання колективної аплікації)

 

У дітей – вирізані з паперу долоньки, що вони прикріпляють до сонечка.

Вихователь:

Освітлюйте і ви всім шлях.

Як сонце з висоти!

Хай сяє усмішка в очах!

Будь завжди добрим ти!

  •      На цьому наше заняття закінчилося і я вдячна всім вам за чудову роботу!
docx
Додано
23 березня 2022
Переглядів
687
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку