Виховна година "Що таке дружба?"

Про матеріал
Поглибити уявлення дітей про те, що таке дружба, яким повинен бути справжній друг; сприяти формуванню дружного колективу класу, позитивно емоційному фону уроку. Створити атмосферу відвертого спілкування.
Перегляд файлу

Виховна година «Як навчитися дружити?» 

Мета: поглибити уявлення дітей про те, що таке дружба, яким повинен бути справжній друг; сприяти формуванню дружного колективу класу, позитивно емоційному фону уроку. Створити атмосферу відвертого спілкування.

1. Вправа на привітання

  • Вч.-Я всміхаюсь сонечку!
    Учні - Здрастуй, золоте!
    Вч. -Я всміхаюсь квіточці!
    Учні - Хай вона росте!
    Вч.- Я всміхаюсь дощику!
    Учні.- Лийся, мов з відра!
    Вч. - Друзям усміхаюсь я!
    Учні. - Зичу їм добра!

- Тож поверніться  і подаруйте свою посмішку  своєму товаришу чи подружці.

2.- Тема, мета, завдання дня (коротко: що будемо робити і для чого, чого навчимося.)

 Діти, Сьогодні ми з вами пригадаємо, що таке дружба, яким повинен бути справжній друг, як не можна дружити. А допоможе нам у цьому ось цей казковий  герой, якого  звуть Дружок,  він житель незвичайної країни Дружляндії, де мешкають справжні друзі. Для вас він приніс найбільший скарб своєї країни. Проте отримати його непросто. Дружок хоче перевірити вас, чи вмієте ви дружити, чи знаєте, який він - справжній друг?.

 Вам відомо вже, як звати нашого гостя, проте він не знає ваших імен. Давайте познайомимося з ним, на рахунок 1,2,3, кожен вголос промовить ім’я товариша, який стоїть справа від нього. (Діти разом промовляють)

-  Як ви думаєте, чи зрозумів Дружок, як кого звати? А чому?

 - Треба говорити по черзі.

- Вірно, давайте повторимо правила поведінки під час нашого ранкового заняття.

1. Уважно вислухати завдання. 

  •                   2. Працювати спокійно й тихо, не заважати іншим. 
    3. Відповідати коротко, по суті
  •                   4. Показувати знаком «Ми», що роботу завершено. 
    5. Пам’ятати «правило піднятої руки».
  •                    епер по черзі промовимо ім’я друга, що справа, при цьому ще давайте назвемо його найкращу рису характеру.
  •                   - Наприклад, справа від мене стоїть Наташа, вона добра. (Далі кожен по черзі бере в руки іграшку, промовляє ім’я, характерезує друга і передає далі)
  •                   Що ж, молодці, тепер  Дружок знає кожного із вас, бачить, що ви справжні друзі, умієте побачити в товаришеві краще, тому він вам кожному хоче вручити символічне серце.  Візьміть і прикріпіть його на дошці, повідомивши при цьому, чому  сподіваєтесь  навчитись на сьогоднішньому занятті. (Діти виходять по черзі, прикріпляють маленькі паперові серця, створюючи одне велике, сповіщають про свої надії: знайти друзів, дізнатися, який справжній друг? Які є правила товаришування? Отримати скарб. Що таке дружба? Як перевірити справжню дружбу? Кого можна назвати справжнім другом? Що таке дружба? Більше дізнатись про дружбу. Зрозуміти, яким має бути друг? Чому в однієї людини багато друзів, а в іншої ні? Дізнатись про правила товаришування.)
  •                     3. Розкажи і покажи
  •       Діти сідають на коврик. Ведучий у грі - вчитель, а потім дитина. Передаючи кульку, у формі серця, діти пересідають зі свого місця на місце ведучого.
  • На моє місце сідає найменша дівчинка нашого класу… 
  • Я хочу дружити з хлопчиком ім’я якого починається на літеру… 
  • Мого друга звуть… 
  • Мені подобається хлопчик, який гарно веде себе на перерві… 
  • Я хочу товаришувати з… 
  •       - А зараз давайте піднімемось і порозважаємося. Спробуйте знайти собі друзів,розмовляючи лише мовою тих, чиє зображення ви побачите на картці.(Вчитель роздає картки з зображенням тваринки. Завдання: знайти друзів, але при цьому можна тільки промовляти звуки тої тваринки, яка зображена. Коли знайшли одного друга, потрібно лишатися поруч,
  •       - Важко знайти друзів без спілкування. Чи не так?
  •       Наступнім завданням буде поєднати частини прислів’я. Я зачитую початок, а ви – кінець.
  •                   Не маєш друга - шукай ... ... / а знайшов - бережи /.
  •                   Не май сто рублів ... ... / а май сто друзів /.
  •                   Один за всіх ...... / і всі за одного /.
  •                   Людина без друзів ...... / що дерево без коріння /.
  •                   Сам гинь а товариша ..../захисти/.
  •                   Дерево міцне корінням,…/людина  друзями/.
  •                   Без вірного друга…/велика туга/.
  •                   Дружній череді і вовк…/не страшний/.
  •                   3 ким поведешся,…/від того й наберешся/.
  •                   Діти знову створюють загальне коло, сідають не коврик. Учитель задає питання, учні по черзі відповідають.
  •                              Як  ти  поведешся  коли…
  • Подруга  двічі  підвела  тебе?
  • Друг  робить  тобі  зауваження?
  • Товариш  просить  сказати  неправду?
  • Коли  товариш  просить  списати  домашнє  завдання?
  • Коли  подруга  просить  допомогти,  а  ти  зайнята?
  •                 - Діти, подивіться, яке велике серце розміщене у нас на дошці. Це серце нашого класу, готове любити, всім допомагати. Воно зможе зігріти кожного члена нашої дружньою шкільної родини Дружок  пропонує встати, закрити очі. Нехай кожен візьме за руку свого сусіда і потримає її у своїй. Що можна сказати про руки, які вони? (Теплі, ніжні, лагідні, добрі, гладенькі...).
  •                   Невже можна образити людину, якщо у неї такі теплі, добрі руки? Тож, якщо хочеться образити кого-небудь із товаришів, згадайте про їхні добрі руки. Нехай руки допоможуть нам потоваришувати та здружитись ще більше.

4. Щоденник вражень Діти не забутьте записати до «щоденника врежень», що вам сподобалось на сьогоднішньому занятті? Що найбільше запам’яталось? Що нового ви дізналися?.

  •                   Продовжіть речення: я умію дружити, адже... З друзями весело тому що… 
  •                   Нехай дружба буде вашим найціннішим скарбом. Бережіть її, щоб ніякі проблеми чи негаразди не змогли її зломити.

 

docx
Додав(-ла)
Сокіл Наталія
Додано
19 березня 2019
Переглядів
180
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку