Виховна година на тему: "Чарівна країна дружби" для учнів початкових класів.
|
Чарівна країна дружби |
|
|
Чарівна країна Дружби
Мета: розширити і поглибити поняття дружби; виховувати в учнів звичку уважно ставитися до товаришів; сприяти створенню дружнього дитячого колективу, виховувати чемне ставлення учнів одне до одного. Обладнання: мультимедійна презентація,мікрофон,сцена прибрана для інсценізації казки. Хід заняття
Вірш про дружбу. За горами,за лісами Є країна неземна… Тут випробувань багато, Ця країна чарівна. Хто пройде усі дороги, Хто знайде усі стежки, Той найбільший скарб людини З нами може відзнайти. Як назвемо ми країну? Відгадайте,дітки,враз Хто загадку відгадає, Зразу ж руку піднімає! Загадка Вона всім нам дорога, Вона жити помага. Коли вона у тебе є, Життя радісним стає. Разом можна все зробити, Тож без неї не прожити. (Дружба) -Ми сьогодні вирушаємо у мандрівку країною Дружби.
Інтерактивна вправа « Мікрофон» - Що таке «дружба»? Як ви розумієте це слово?
Відповіді дітей. Дружба – це коли люди дружать між собою, підтримують один одного у біді і в радості, разом проводять час, це коли разом весело і цікаво. Ведуча. Хоч ви ще маленькі, проте вже розумієте що таке дружба. У кого з вас є справжній друг? Чудово ! Я впевнена, що ви знаєте про свого друга все, його характер, його звички, про його вчинки. Щоб нам мандрівка наша була веселою, проведемо розминку.
Гра-розминка «Це мій кращий друг і я!» Якщо відповідь про вас, Промовляєм хором враз: «Це мій кращий друг і я» Якщо ні-то мовчимо і тихенько сидимо. А тепер давайте грати – треба вам відповідати. Рано – вранці хто піднявся? А хто сонечку всміхався? Хто веселий і бадьорий кожен день іде до школи? Хто з вас працею своєю прикрашає дім і клас? Хто приходить зранку в клас із запізненням на час? Хто уміє берегти ручки, зошити й книжки? А хто граючи в футбол у вікно заб’є нам гол? Хто веселу вдачу має і усім допомагає?
Відповіли ви чудово, Вирушаємо в дорогу.
Ведуча: -Та ,погляньте, перед нами закриті ворота у країну дружби. По секрету вам скажу,кожен замок відкриється, якщо ми підберемо правильний ключик. Ключик- це слово, яке характеризує справжнього друга. Інтерактивна вправа «Мозкова атака» Діти називають якості характеру, ключики відкривають замки. (доброзичливий,чемний,толерантний,стриманий,добрий,чесний,вір ний, справедливий,надійний, сміливий) -Ми виконали завдання. Двері у країну Дружби відкриваються. У цій країні жителі вміють дружити. Здогадайтеся, хто ще живе у країні Дружби? Технологія «Незакінчені речення» «Хто з ким дружить?» Зелений крокодил Гена та …….(Чебурашка) Срібляста рибка та …………(жабка) Дюймовочка та ………..(ластівка) Котик та……..(Півник) Карлсон та …….(Малюк)
Гра «Референдум дружби» У країні Дружби існують свої закони,яких потрібно дотримуватися. Записані вони у документі - Конституції Дружби. Та хто це бігає довкола ? Це ж мишенята, які не вміють дружити. Вони знову щось придумали-підклали зайві сторінки у Конституцію. Наше завдання- визначити, які сторінки зайві. Будемо голосувати оплесками. Прийом «Лови помилку» Закони Один за всіх,і всі за одного. Обманюй друга, коли тобі це вигідно. Розділи з другом і радість, і смуток. Підтримай друга у біді. Свого друга ображай,обзивай та кусай. Бережи друга , не ображай,не обзивай його. Поступайтеся один одному. Будь з другом чесним та відвертим.
Ведуча: -Всі ви дітки молодці!Ми прийняли справжній закон у країні Дружби.
Якщо дружить увесь клас, Успіх буде повсякчас, Все нам легко удається, Весело усім живеться. Фізкультхвилинка. Хмарка сонечко закрила, слізкі срібнії зронила, ми ті слізки пошукаєм, у травичці позбираєм. Пострибаєм як зайчата, потанцюємо ще трішки, щоб спочили ручки й ніжки. Всі веселі? От чудово! А тепер до праці знову.
Ведуча: У країні Дружби є місто Поетичне. Тут нас зустрічають наші учні, які знають вірші про дружбу.
1 учень Дружба, дружба над усе, Дружба радість нам несе. Дружба всім нам дорога, Дружба жити помага. Якщо друг у тебе є, Життя радісним стає. Разом можна все зробити, Тож без друга не прожити. 2учень Дружать хлопчики й дівчатка. В лісі дружать всі звірятка. Дружать ріки і струмки, Дружать гори і горбки. 3учень. Дружать стежки й дороги. Колоски дружать у полі. Пташенята у гнізді, Дружать риби у воді. 4учень Хмарки дружать в небесах, І дерева у садках. Сонце дружить з усіма, І для всіх воно сія. 5учень. І дорослі дружать, й діти. Як нам цьому не радіти? Де в сім'ї любов і ласка. Там панує мир і щастя. 6 учень Я признаюсь вам відверто, Що боюся злющих псів. Тільки раз на мого друга Пес кудлатий налетів. Мав він зуби, як у вовка Знай підстрибує, гаса. Та не думаючи довго, Кинувсь я на того пса. Його вдарив раз і в друге Не боявся я тоді. Бо хіба ж покинеш друга, Якщо друг твій у біді! 7-й учень. Міцна дружба переможе І тривоги, і хворобу. Що одному не під силу, Те гуртом ми зробим сміло.
Ведуча: -Із міста Поетичного ми мандруємо і містечко Пісенне. Пісня нас усіх єднає, Ми про дружбу заспіваєм. Виконання «Пісні про дружбу»
Ведуча: Поки ми співали, над містечком з’явилися хмаринки. А ви знаєте,що дружба робить чудеса? Якщо ми зараз знайдемо хмаринки,які дружать між собою, то ви побачите справжні чудеса! Робота у групах Об’єднуємо прислів’я на хмаринках Немає друга-шукай, а знайдеш- тримай. Дерево міцне корінням, а людина-друзями. Старий друг краще нових двох. |
Узагальнення: дітки, ви сьогодні були дуже активні та кмітливі і я сподіваюсь, що після цієї нашої бесіди, ви всі ще краще зрозуміли, що таке «дружба», «друг» і будете надалі це цінувати. До побачення!