ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ ПЛАНУВАННЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ
Дата |
Основні виховні заходи, спрямовані на розвиток класного колективу, реалізацію виховних завдань |
Організація діяльності класного колективу (учнівське самоврядуванн |
Індивідуальна робота з учнями |
Робота з батьками |
Охорона життя та здоров’я учнів |
Вивчення стану та ефективності виховного процесу в класі |
|
1 вересня – Міжнародний день знань
Місячник «Увага: діти на дорогах!»
Місячник з правил пожежної безпеки.
9 вересня – день спорту
10 вересня – Міжнародний день пам'яті жертв фашизму
|
1. Свято першого дзвоника. 2. Святковий урок «Перший раз у перший клас!» 3. Екскурсія по школі «Школа – твій дім, будь господарем в нім». 4. Колективна гра «Як тебе звати?» 5. Гра «Ми збираємо портфель». |
1. Перевірка наявності у кожного учня необхідного навчального приладдя. 2. Співбесіди з учнями та їх батьками з метою отримання первинних відомостей про першокласників та їх родинне оточення.
|
1. Висловлення подяки батькам за допомогу у підготовці класної кімнати до навчального року. 2. Створення фотоколажу «Першокласний 1-А!» 3. Анкетування батьків «Соціальний паспорт родини». 4. Складання соціального паспорту класу. 5. Батьківські збори «Ваша дитина стала школярем. Секрети шестирічок» 6. Вибори батьківського комітету. |
1. Розсадити дітей за партами з урахуванням стану здоров'я. 2. Бесіда «Як правильно сидіти за партою». 3. Обговорення Правил для учнів та правил безпечної поведінки в школі. 4. Вибір безпечного маршруту від дому до школи. Складання маршрутного листа «Безпечна дорога до школи». 5. Бесіда про уникнення враження вибухонебезпечними предметами. Поведінка в надзвичайній ситуації. 6. Визначення груп для занять фізкультурою на основі медичних довідок. 7. Складання Листа здоров'я класу.
|
|
1
Дата |
Основні виховні заходи, спрямовані на розвиток класного колективу, реалізацію виховних завдань |
Організація діяльності класного колективу (учнівське самоврядуванн |
Індивідуальна робота з учнями |
Робота з батьками |
Охорона життя та здоров’я учнів |
Вивчення стану та ефективності виховного процесу в класі |
|
|
1. Година спілкування «Як стати справжнім учнем» 2. Бесіда «Подружись з режимом дня» 3. Гра-подорож «Стежинами знайомств». 4. Міркуємо разом «Я та моє ім’я» 5. Бесіда «Я – частинка класу» |
1. Індивідуальна робота з учнями з метою допомогти адаптуватися у шкільному колективі. 2. Розширення знань про учнів. Творча робота «Малюю себе». 3. Ігри, які допомагають дітям запам’ятовувати один одного, вгадувати за виглядом, голосом «Тік-так», «Зелений крокодил», «Кордон», «Компот», «Хвіст дракона».
|
1. Засідання батьківського комітету. Планування роботи. 2. Анкетування батьків «Ми і наші діти». 3. Оформлення куточка для батьків з допоміжними матеріалами «Дай руку, першокласнику!». |
1. Розучування фізкультхвилинок на уроках. 2. Організація рухливих перерв. 3. Гра-тренінг «Моя постава». 4. Бесіда «Небезпека споживання грибів і плодів дикорослих рослин»
|
|
2
Дата |
Основні виховні заходи, спрямовані на розвиток класного колективу, реалізацію виховних завдань |
Організація діяльності класного колективу (учнівське самоврядуванн |
Індивідуальна робота з учнями |
Робота з батьками |
Охорона життя та здоров’я учнів |
Вивчення стану та ефективності виховного процесу в класі |
|
|
1. Година спілкування «Та земля мила, де мати народила» 2. Створення панно «Моє серце тобі, Україно!» 3. Конкурс стріт-арт на асфальті «Хай завжди буде мир!» 4. Бесіда «Академія етикету. Ми йдемо до їдальні». 5. Гра «Чи слухаються тебе ложка, виделка та ніж? |
1. Діагностика процесу адаптації першокласників. Скринінг-методика О.Єкжакової. 2. Соціометричне дослідження «Кого б ти запросив до себе в гості?» |
1. Відвідування родин учнів удома з метою вивчення родинних умов виховання дитини. 2. Бесіди з батьками «Як формувати у дітей правильне ставлення до свого здоров’я». |
1. Бесіда «Їжа – джерело енергії, росту і здоров’я». 2. Бесіда про пожежну безпеку «Вогник і Пожежа» 3. Бесіда «Руки – основний носій збудників хвороб. Небезпека захворювання на гельмінтоз та кишкові інфекці
|
|
3
Дата |
Основні виховні заходи, спрямовані на розвиток класного колективу, реалізацію виховних завдань |
Організація діяльності класного колективу (учнівське самоврядуванн |
Індивідуальна робота з учнями |
Робота з батьками |
Охорона життя та здоров’я учнів |
Вивчення стану та ефективності виховного процесу в класі |
|
|
1. Година спілкування «Хто про старих дбає – гідною людиною виростає». 2. Вікторина «У світі казки чарівної» 3. Посвячення учнів у читачі. 4. Бесіда «Як берегти книгу» 5. Акція «Подаруй школі книгу!» 6. Конкурс на кращу закладку для підручника. |
1. Розширення знань про дітей. Творча робота «Словничок» (поясни, що таке «дружба», «турбота», «відповідальність»). 2. Ігри для виявлення особистісних якостей дітей «Радіо», «Вітер дме на мене». 3. Вивчення суспільної спрямованості особистості дитини (методика «Квітка-семицвітка»). |
1. Відвідування родин учнів удома з метою вивчення родинних умов виховання дитини. 2. Сбор-лекція «Режим дня першокласника» 3. Індивідуальні бесіди «Чи варто повністю завантажувати час дитини?» 4. Консультація «Як правильно обладнати кімнату чи робочий |
1. Бесіда про необхідність бережного ставлення до зору. 2. Розучування комплексу вправ для очей. 3. Гра «Весела перерва».
|
|
4
Дата |
Основні виховні заходи, спрямовані на розвиток класного колективу, реалізацію виховних завдань |
Організація діяльності класного колективу (учнівське самоврядуванн |
Індивідуальна робота з учнями |
Робота з батьками |
Охорона життя та здоров’я учнів |
Вивчення стану та ефективності виховного процесу в класі |
|
|
1. Година спілкування «Осінній калейдоскоп». 2. Година милування природою «Осінні дарунки». 3. Екологічна гра-мандрівка «Чому? Звідки? Навіщо?» 4. Виставка малюнків « Танок осіннього листя». 5. Виставка дитячих виробів з природного матеріалу «Щедра осінь» 6. День калини. 7. Конкурс юних фотокореспондентів «Мій чотирилапий друг». |
2 Під час виховних заходів спільно з дітьми визначити права і обов’язки учня, правила поведінки у школі.
|
Індивідуальні співбесіди з батьками про проблеми адаптації дітей у школі. |
1. Бесіда про необхідність бережного ставлення до зору. 2. Розучування комплексу вправ для очей. 3. Гра «Весела перерва».
|
|
5
Дата |
Основні виховні заходи, спрямовані на розвиток класного колективу, реалізацію виховних завдань |
Організація діяльності класного колективу (учнівське самоврядуванн |
Індивідуальна робота з учнями |
Робота з батьками |
Охорона життя та здоров’я учнів |
Вивчення стану та ефективності виховного процесу в класі |
|
|
1. Година спілкування «Наше диво калинове – українська рідна мова» 2. Конкурс малюнків «Буква ожила» 3. Засідання в клубі Ввічливих «Бесіда про бесіду» (про правила спілкування |
1. Поділ класу на мікрогрупи. Розподіл доручень. 2. Сюжетно-рольова гра «Чарівні слова». 3. Організувати виставку дитячих досягнень «Мій зошит». Похвалити тих, хто гарно пише, стимулювати тих, у кого ще не виходить. |
Індивідуальні співбесіди з батьками про проблеми навчання дітей у школі. |
1. Бесіда «Сірники – не іграшка» 2. Корекція зору і постави учнів. Пересаджування дітей.
|
|
6
Дата |
Основні виховні заходи, спрямовані на розвиток класного колективу, реалізацію виховних завдань |
Організація діяльності класного колективу (учнівське самоврядуванн |
Індивідуальна робота з учнями |
Робота з батьками |
Охорона життя та здоров’я учнів |
Вивчення стану та ефективності виховного процесу в класі |
|
|
1. Урок добросердя «Твори добро на радість людям» 2. Конкурс розповідей «Все хочемо вміти або Як ми допомагаємо дорослим». 3. Інтелектуальна хвилинка «Хочу все знати!» |
1. Спостереження за поведінкою дітей з метою надання необхідної допомоги і підтримки. 2. Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальні співбесіди з батьками про проблеми навчання дітей у школі. |
1. Бесіда «Твої друзі – Чистота та Охайність». 2. Бесіда-гра «Моє робоче місце» |
|
7
Дата |
Основні виховні заходи, спрямовані на розвиток класного колективу, реалізацію виховних завдань |
Організація діяльності класного колективу (учнівське самоврядуванн |
Індивідуальна робота з учнями |
Робота з батьками |
Охорона життя та здоров’я учнів |
Вивчення стану та ефективності виховного процесу в класі |
|
|
1. Година спілкування «Прийшла чарівниця зима!» 2. Конкурс на кращу витинанку «Зимові візерунки» 3. День загадок «Загадаємо-відгадаємо». 4. Бесіда «Самолюб нікому не люб». |
1. Конкурс на краще читання віршів про зиму з метою виявлення літературних здібностей. 2. Індивідуальна робота з учнями, яким важко знайти друзів. Ігри для прояву дітьми радості, задоволення «Я вмію радість дарувати |
1. Індивідуальні бесіди з батьками про успіхи їх дітей. 2. Поради батькам щодо організації зимових канікул.
4.Батьківські збори |
1. Бесіда «Безпечна поведінка біля новорічної ялинки». 2. Комплексна бесіда про безпеку життєдіяльності учнів під час зимових канікул. |
|