Виховна робота "Стоп булінг"

Про матеріал
Булінг (цькування), тобто діяння учасників освітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному, сексуальному насильстві, у тому числі із застосуванням засобів електронних комунікацій, що вчиняються стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи або такою особою стосовно інших учасників освітнього процесу, внаслідок чого могла бути чи була заподіяна шкода психічному або фізичному здоров’ю потерпілого.
Перегляд файлу

Виховна година на тему : стоп булінг

Мета: навчити контролювати свою агресію до інших людей

Обладнання: листочок, ручка

Хід заняття

 

Слова вчителя:

Булінг – це агресивна і вкрай неприємна поведінка однієї дитини або групи дітей по відношенню до іншої дитини, що супроводжується постійним фізичним і психологічним впливом.

Які  є види булінгу ?

Людину, яку вибрали жертвою, намагаються принизити, залякати, ізолювати від інших різними способами. Найпоширенішими видами булінґу є:

  • фізичний (штовхання, підніжки, зачіпання, бійки, стусани, ляпаси, нанесення тілесних пошкоджень);
  • психологічний (принизливі погляди, жести, образливі рухи тіла, міміка обличчя, поширення образливих чуток, ізоляція, ігнорування, погрози, жарти, маніпуляції, шантаж);
  • економічний (крадіжки, пошкодження чи знищення одягу та інших особистих речей, вимагання грошей);
  • сексуальний (принизливі погляди, жести, образливі рухи тіла, прізвиська та образи сексуального характеру, зйомки у переодягальнях, поширення образливих чуток, сексуальні погрози, жарти);

кібербулінг (приниження за допомогою мобільних телефонів, Інтернету, інших електронних пристроїв

 

Типовими ознаками булінгу (цькування) є: дії або бездіяльність кривдника, наслідком яких є заподіяння психічної та/або фізичної шкоди, приниження, страх, тривога, підпорядкування потерпілого інтересам кривдника, та/або спричинення соціальної ізоляції потерпілого.

Вправи для розвитку емоційного інтелекту

Вправи для обговорення:

Вправа «Емоції героїв»

Вчитель роздає маленькі  картинки із зображеннями різних емоцій .Потім вчитель читає школярам казку в процесі читання   учень відкладає на стіл кілька карток, які, на її погляд, відображають емоційний стан героя в різних ситуаціях. Після закінчення дитини повина обґрунтувати в якій ситуації герой був веселій , а в якій сумний.

Вчителю краще взяти казку де в героя проявляється декілька емоцій та  з невеликим обсягом Эмоции - красивые картинки (40 фото) • Прикольные картинки и позитив

Вправа «Коробка щастя»

Створіть в уяві свою коробку щастя. «Складіть» в неї все, що асоціюється у вас зі щастям візуально, на слух, смак, запах і дотик. Приклад:

  • Візуально: різнокольорове листя в сонячну погоду.
  • На слух: співання птахів .
  • На смак: морозиво .
  • На запах: аромат маминих пиріжків.
  • На дотик: улюблена кішка.

За допомогою цієї вправи можна навчити виокремлювати позитивні емоції з-поміж інших та концентруватися на них.

Вправа «Інтонація»

Спочатку вчитель пояснює що таке інтонація, потім пропонує кожному учню повторити  з різними емоціями та відповідною інтонацією окремі фрази  (злісно, радісно, ​​задумливо, з образою) 

За допомогою цієї вправи учень вчиться показувати свої емоції

 

docx
Додано
19 травня 2021
Переглядів
578
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку