Виховний план роботи для 10 класу (І семестр) доя організації виховної роботи та розвитку особистості школяра
Вересень
№ п/п |
Напрями виховної діяльності |
І тиждень 4.09-08.09 |
ІІ тиждень 11.09-15.09 |
ІІІ тиждень 18.09 - 22.09 |
ІV тиждень 25.09-28.09 |
Виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави/історичних, культурних і духовних надбань |
Перший урок: "Прагнемо миру!"
Участь у волонтерській акції «Благодійність замість квітів» |
|
|
|
|
Виховання ціннісного ставлення особистості до людей /себе |
Інструктаж «Поведінка дітей під час сигналу "Повітряна тривога» |
Бесіда «Безпека дорожнього руху» |
Вступний інструктаж «Правила поведінки під час дистанційного навчання» |
|
|
Виховання ціннісного ставлення до мистецтва /праці |
|
|
|
Інформаційна хвилина «Хай буде мир на всій Землі» присвячена Міжнародному Дню миру |
|
Вивчення особистості школяра |
Проведення анкети для складання соціального паспорту класу. |
Анкета для класу «Я і мій клас» |
|
Бесіда «Права та обов'язки учасників освітнього процесу» |
|
Індивідуальна робота
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
Анкетування батьків, щодо визначення соціального оточення учня. Збір інформації для класного журналу. |
Батьківські збори
|
|
|
|
|
Організація колективу Учнівське самоврядування
|
Класні збори: «Обрання активу класу». |
Організація харчування дітей у школі.
|
Розподіл доручень: ведення обліку відвідування учнями уроків, запізнень. |
|
|
Охорона життя і здоров’я учнів ( інструктажі, бесіди з попередження травматизму з техніки безпеки)
|
Вступний інструктаж з безпеки життєдіяльності під час навчальновиховного процесу.
|
|
Бесіда з учнями "Особиста гігієна" |
Бесіда з учнями про правильне поводження на спортивних майданчиках, на перервах у класі. (Попередження травматизму.) |
|
Співпраця з вчителямипредметниками, соціальним педагогом, психологом
|
|
|
|
Інформація вчителівпредметників щодо відвідування учнів 10-Б класу онлайн-уроків |
|
Планування роботи з учнівським колективом, оформлення шкільної документації |
Аналіз анкет, складання соціального паспорту класу. |
Заповнення електронного журналу та особових справ, складання плану виховної роботи. |
|
|
Жовтень
№ п/п |
Напрями виховної діяльності |
І тиждень 02.10.- 06.10. |
ІІ тиждень 09.10. - 13.10. |
ІІІ тиждень 16.10.- 20.10. |
ІV тиждень 30.10 - 03.11 |
Виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави / /історичних, культурних і духовних надбань |
Всеукраїнський урок доброти. |
|
Година спілкування «За здоровий спосіб життя»
Участь у благодійному ярмарокухлібо-булочних виробів «Хліб всьому голова» (до Всесвітнього дня хліба).
|
Година спілкування: «Гнів і агресивність».
|
|
Виховання ціннісного ставлення особистості до людей/себе |
Виховна година до дня захисника України «В єдності наша сила » |
Бесіда «Твій зовнішній вигляд» |
|
Профілактична бесіда: «Мобільний зв’язок: його вплив на організм людини». |
|
Виховання ціннісного ставлення до мистецтва /праці |
|
|
|
|
|
Вивчення особистості школяра |
Анкетування «Стосунки між однокласниками» |
Анкетування дітей щодо шкідливих звичок |
Проведення анкетувань з метою вивчення рівнів вихованості учнів.
|
|
|
Індивідуальна робота
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками
|
|
|
Індивідуальні бесіди з батьками учнів про успішність їх дітей та відвідування уроків. |
|
|
|
Організація колективу Учнівське самоврядування
|
Класні учнівські збори : 1.Поведінка та успішність 10Б класу. 2.Плани на жовтень. |
|
|
|
|
Охорона життя і здоров’я учнів ( інструктажі, бесіди з попередження травматизму з техніки безпеки) |
«Профілактика ГРЗ». |
Бесіда про небезпечні ігри в мережі Інтернет |
Інструктаж з безпеки життєдіяльності учнів перед осінніми канікулами |
. |
|
Співпраця з вчителямипредметниками, соціальним педагогом, психологом |
|
|
Аналіз анкетувань із психологом |
|
|
Планування роботи з учнівським колективом, оформлення шкільної документації |
Робота з електронним журналом |
|
Аналіз відвідування учнями онлайн-уроків
|
|
Листопад
№ п/п |
Напрями виховної діяльності |
І тиждень 06.11.-10.11. |
ІІ тиждень 13.11.-17.11. |
ІІІ тиждень 20.11.- 24.11. |
ІV тиждень 27.11.- 01. 12. |
Виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави / історичних, культурних і духовних надбань |
|
|
|
День Гідності і Свободи. «Слава вам, герої!» |
|
Виховання ціннісного ставлення особистості до людей/себе |
Година спілкування «Ми різні, але ми рівні. Принцип толерантності» |
|
|
|
|
Виховання ціннісного ставлення до мистецтва/праці |
|
|
|
|
|
Вивчення особистості школяра |
Анкетування «Наскільки ти є толерантною людино» |
|
Анкетування « Як Ви розумієте патріотичне виховання? » |
|
|
Індивідуальна робота
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
|
|
|
|
|
|
Організація колективу Учнівське самоврядування
|
Класні учнівські збори: 1.«Підсумки навчальновихованої діяльності класу ». 2. «Організація чергування в класі.» |
Акція «Говори українською правильно» до Дня української писемності та мови |
|
Всеукраїнська акція «Запали свічку», присвячена Дню пам’яті жертв Голодомору та політичних репресій 1932-1933 рр. |
|
Охорона життя і здоров’я учнів ( інструктажі, бесіди з попередження травматизму з техніки безпеки) |
|
|
Правила поведінки на відкритих водоймах в осінньо-зимовий період. |
|
|
Співпраця з вчителямипредметниками, соціальним педагогом, психологом |
|
|
|
Аналіз підготовки до уроків та дисципліни учнів на уроках спільно з психологом. (Після відвіданих уроків.) |
|
Планування роботи з учнівським колективом, оформлення шкільної документації |
|
|
Робота з електронним журналом. |
Аналіз контролю за відвідуванням учнями уроків.
|
Грудень
№ п/п |
Напрями виховної діяльності |
І тиждень 04.12. -08.12 |
ІІ тиждень 11.12-15.12 |
ІІІ тиждень 18.12-22.12 |
Виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави / історичних, культурних і духовних надбань
|
Участь в акції «Червона стрічка» до Міжнародного дня боротьби зі СНІДом
|
Бесіда «Мій улюблений світ без насильства», присвячена Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства» |
Взяти участь у загальношкільній акції «Милосердя» до Міжнародного дня інвалідів.
|
|
Виховання ціннісного ставлення особистості до людей/себе |
|
|
Новорічний вечір. |
|
Виховання ціннісного ставлення до мистецтва/праці |
|
|
|
|
Вивчення особистості школяра |
|
|
Обмін думками про традиції святкування Новорічних свят в родинах. |
|
Індивідуальна робота
|
|
|
|
|
Робота з батьками
|
|
Батьківські збори «Роль родини в розвитку моральних якостей підлітка»
|
|
|
|
Організація колективу Учнівське самоврядування
|
Класні учнівські збори: Підсумки навчально – виховної діяльності класу за І семестр. План роботи на зимові канікули |
|
Допомога учням при підготовці до Новорічного вечора. |
|
Охорона життя і здоров’я учнів ( інструктажі, бесіди з попередження травматизму з техніки безпеки)
|
Бесіда «Обережно! Тонкий лід!» |
Бесіда про заборону використання петард та інших піротехнічних засобів на території школи. Інструктаж з правил техніки безпеки під час проведення новорічного ранку. |
Інструктаж з техніки безпеки під час зимових канікул. |
|
Співпраця з вчителямипредметниками, соціальним педагогом, психологом
|
Спілкування з вчителямипредметниками напередодні батьківських зборів. |
|
Співпраця із педагогоморганізатором з приводу підготовки учнів класу до проведенні Новорічного вечора. |
|
Планування роботи з учнівським колективом, оформлення шкільної документації |
Перевірка щоденників. Робота з електронним журналом. |
|
Робота з табелями успішності. Підготовка інформації про рівень навчальних досягнень учнів за І семестр. |
№ п/п |
Напрями виховної діяльності |
Осінні канікули 23.10. – 29.09 |
Зимові канікули 23.12. – 08.01 |
Весняні канікули 25.03 - 31.03 |
|
Виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави / історичних, культурних і духовних надбань |
|
|
|
|
|
Виховання ціннісного ставлення особистості до людей /себе |
|
|
|
|
|
Виховання ціннісного ставлення до мистецтва /праці |
|
|
|
|
|
Вивчення особистості школяра |
Аналіз проведених анкетувань. |
Аналіз проведених анкетувань. |
Аналіз проведених анкетувань. |
|
|
Індивідуальна робота
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками
|
|
|
|
|
|
|
Організація колективу Учнівське самоврядування
|
|
|
|
|
|
Охорона життя і здоров’я учнів ( інструктажі, бесіди з попередження травматизму з техніки безпеки)
|
|
|
. |
|
|
Співпраця з вчителямипредметниками, соціальним педагогом, психологом
|
Ознайомлення психолога з результатими анкетувань |
Бесіда з вчителями – предметниками про рівень знань учнів з окремих предметів. |
Ознайомлення психолога з результатими анкетувань |
|
|
Планування роботи з учнівським колективом, оформлення шкільної документації |
Робота з електронним журналом
|
Робота з електронним журналом. Складання плану виховної роботи на ІІ семестр. Підготовка інформації про рівень навчальних досягнень учнів за І семестр |
Робота з електронним журналом
|
|
«____»______________2023р.