«Погоджено»
Заступник директора з НВР
______________ М.В.Грузінова
______________ вересня 2017 р.
______________________2018р.
План
організації виховної діяльності
з учнями 4-Б класу
Красноградського НВК№3
на 2017-2018 навчальний рік
Класний керівник: Токар Олена Петрівна
Завдання на 2017-2018 навчальний рік
Характеристика класу
Загальні відомості про клас: в 4- Б класі навчається 22 учнів , з них 11 хлопців та 11 дівчат. Переважна частина класу мають вік 8-9 років.
Згуртованість класу: Для учнів класу характерна згуртованість та дисциплінованість. Беручи до уваги вік учнів вони є вихованими та відповідальними . Кожен з них це цілком сформована особистість яка має власні погляди та інтереси. В класі не виникають конфлікти та розбіжності у поглядах. Всі проблеми вирішуються за допомогою діалогів та дискусій.
Організованість класу : Клас працює по методиці КТС і в 4-Б класі в своєму розвитку досягнув ступені «М’яка глина»
Громадська думка в класі: При роботі з класом приділяється увага вихованню національної та громадської свідомості. Всі рішення в класі приймаються лише після обговорення та виступів усіх бажаючих – колективно . Відповідальність теж в класі – колективна.
Характеристика взаємин у класі: В основі взаємин між учнями лежить перш за все спільне навчання та інтереси, взаємодопомога і повага до всіх членів колективу без винятку. Приділяється багато уваги вихованню толерантних відносин . В класі немає учнів з девіантною поведінкою або учнів здатних до правопорушень.
На виховних годинах постійно проводяться бесіди на профілактичну тематику (Здоровий спосіб життя , Попередження травматизму , Поведінка в громадських місцях та школі ,Ціннісне ставлення до власного життя і життя інших і т.д.)
Зв'язок класу з іншими класами: Учні класу активні учасники шкільного життя і з повагою ставляться до учнів інших класів незалежно від віку. Підтримують дружні стосунки з усіма.
Висновки і пропозиції : Учні класної групи цінують свій колектив і причасні до нього.
Виховна діяльність
№ |
Тема виховної діяльності |
Форма проведення |
Термін проведе- ння |
Тематика бесід з попередження дитячого травматизму |
Відпо- відальні |
При- мітка |
1. |
«Україна – європейська держава» |
Усний журнал |
Вересень |
1.Організація дорожнього руху. Правила безпеки при переході вулиці. Пішохідні переходи. 2. Типи перехресть. Правила переходу дороги на перехрестях. 3. Причини виникнення пожеж. 4. Види боєприпасів, методи їх розпізнання. 5. Уміння триматися на воді – запорука безпеки. Особливості купання у морі, річці, ставку. |
Класний керівник |
|
2. |
«Будь уважним на дорозі» |
Перегляд відеофільмів «Діти на дорозі» Виставка малюнків «Дорожні знаки я бачу такими» |
|
|
||
3. |
Уроки пам’яті
Участь у районних заходах до Дня міста |
Екскурсія до РЦДЮТ |
|
|
||
4. |
«Твоя пам'ять та увага» |
Тренінг |
|
|
||
5. |
Конкурс фоторобіт «Нашій школі – 99» Огляд – конкурс «Живи, книго!» |
Бібліотечний урок |
|
|
Виховна діяльність
№ |
Тема виховної діяльності |
Форма проведення |
Термін проведе- ння |
Тематика бесід з попередження дитячого травматизму |
Відпо- відальні |
При- мітка |
1. |
« Чого нас учать бабусі і дідусі» |
Свято до дня мудрості |
Жовтень |
|
Класний керівник |
|
2. |
«Козацькому роду нема переводу» |
Ситуативно-рольова гра |
|
|
||
3. |
«Права дитини» |
Бесіда Профілактика насильства і жорстокості |
|
|
||
4.
|
«Дарунки осені»
|
Колаж
|
|
|
||
5. |
Єдиний день знань з безпеки життєдіяльності |
Година спілкування |
|
|
|
|
Виховна діяльність
№ |
Тема виховної діяльності |
Форма проведення |
Термін проведе- ння |
Тематика бесід з попередження дитячого травматизму |
Відпо- відальні |
При- мітка |
1. |
«Рідне слово – диво калинове» |
Усний журнал |
Листопад |
|
Класний керівник |
|
2. |
Година спілкування по профілактиці шкідливих звичок |
Виставка плакатів «Будь здоровий» |
|
|
||
3. |
«Немає друга – шукай, знайшов – бережи» День толерантності |
Бесіда-гра |
|
|
||
4. |
«Мистецтво слова» |
Конкурс читців віршів про хліб |
|
|
Виховна діяльність
№ |
Тема виховної діяльності |
Форма проведення |
Термін проведе- ння |
Тематика бесід з попередження дитячого травматизму |
Відпо- відальні |
При- мітка |
1. |
«Зростаємо мужніми» Спортивні змагання до дня Української Армії |
Конкурсна програма |
Грудень |
|
Класний керівник |
|
2. |
«Ти і твої старші приятелі» |
Гра-бесіда |
|
|
||
3. |
«Святий Миколай до нас завітай» Конкурс «Замість ялинки букет» |
Свято |
|
|
||
4.
|
«Ой, прийшла зима!»
|
Новорічний ранок
|
|
|
||
5. |
Єдиний день безпеки життєдіяльності |
Година спілкування |
|
|
|
|
Виховна діяльність
№ |
Тема виховної діяльності |
Форма проведення |
Термін проведе- ння |
Тематика бесід з попередження дитячого травматизму |
Відпо- відальні |
При- мітка |
1. |
Я та інші |
Колаж |
Січень |
|
Класний керівник |
|
2. |
«Що означає бути добрим» |
Гра-подорож |
|
|
||
3. |
«Час казки прийшов» |
Літературна гра |
|
|
||
4. |
Свято ввічливих малят |
|
|
|
Виховна діяльність
№ |
Тема виховної діяльності |
Форма проведення |
Термін проведе- ння |
Тематика бесід з попередження дитячого травматизму |
Відпо- відальні |
При- мітка |
1. |
«Здорові зуби» |
Свято здоров’я |
Лютий |
|
Класний керівник |
|
2. |
«Природа рідного краю» |
Конкурс ерудитів |
|
|
||
3. |
«Гість у дім – радість з ним» |
Бесіда за круглим столом |
|
|
||
4. |
«Що потрібно знати про свій характер?» |
Ситуативно-рольова гра |
|
|
Виховна діяльність
№ |
Тема виховної діяльності |
Форма проведення |
Термін проведе- ння |
Тематика бесід з попередження дитячого травматизму |
Відпо- відальні |
При- мітка |
1. |
«Від Тарасика до Тараса» |
Усний журнал |
Березень |
|
Класний керівник |
|
2. |
«Зустріч весни» |
Етнофестиваль |
|
|
||
3. |
«Серце віддаю матусі» |
Свято |
|
|
||
4. |
«Чи вихована ти дитина?» |
Година ввічливості |
|
|
||
5. |
Єдиний день безпеки життєдіяльності |
Година спілкування |
|
|
Виховна діяльність
№ |
Тема виховної діяльності |
Форма проведення |
Термін проведе- ння |
Тематика бесід з попередження дитячого травматизму |
Відпо- відальні |
При- мітка |
1. |
«В гостях у Нехворійка» |
Інтерв’ю |
Квітень |
1. Безпека руху велосипедиста. 2. Основні правила пожежної безпеки під час відпочинку в лісі. 3. Підсумкова бесіда. Пожежна безпека. Запобігання отруєнь хімічними речовинами. 4. Заходи з безпеки під час збирання металевого брухту. Правильні дії під час виявлення ВНП. 5. Правила поведінки при виявленні обірваного електричного проводу. |
Класний керівник |
|
2. |
Акція «Парки – легені міст і сіл» SOS - вернісаж |
|
|
|
||
3. |
«Дзвони Чорнобиля» |
Урок пам’яті |
|
|
||
4. |
Профілактика правопорушень |
Година спілкування |
|
|
Виховна діяльність
№ |
Тема виховної діяльності |
Форма проведення |
Термін проведе- Ння |
Тематика бесід з попередження дитячого травматизму |
Відпо- відальні |
При- мітка |
1. |
«Ми пам’ятаємо » |
Проект |
Травень |
|
Класний керівник |
|
2. |
«День Матері» |
Усний журнал |
|
|
||
3. |
Єдиний День безпеки життєдіяльності |
Година спілкування |
|
|
||
4. |
«Прощавай, початкова школо!» |
Свято |
|
|
||
5. |
Підсумкові заняття з курсу бесід з попередження дитячого травматизму |
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями
№ |
Тема |
Форма проведення |
Термін проведення |
Відповідальні |
Примітка |
1. |
Повторення правил поведінки для учнів. Перегляд відео роликів «Діти на дорозі».
|
Привчання |
Вересень |
Класний керівник |
|
2. |
Організація учнівського самоврядування. Олімпійські уроки. |
Розподіл доручень |
|
|
|
3. |
Залучення учнів до гурткової роботи. Виставка малюнків на асфальті. |
Робота з керівниками позашкільних установ |
|
|
|
4. |
Робота з учнями пільгового контингенту.
|
Обстеження житлово-побутових умов сімей. Оформлення актів обстеження |
|
|
|
1. |
Виховання навичок самоконтролю. Виставка агіток «Будь здоровий»
|
Індивідуальна допомога учням |
Жовтень |
Класний керівник |
|
2. |
Допомога розкриттю обдарувань учнів |
Індивідуальні бесіди з учнями |
|
|
|
3. |
Допомога у навчанні |
Індивідуальні заняття |
Упродовж місяця |
|
|
4. |
Встановлення міжособистісних контактів з учнями |
Індивідуальні бесіди з учнями |
|
|
Індивідуальна робота з учнями
№ |
Тема |
Форма проведення |
Термін проведення |
Відповідальні |
Примітка |
1. |
Профілактична робота з учнями, які схильні до правопорушень |
Спільний контакт з родиною та психологом |
Листопад |
Класний керівник |
|
2. |
Виховання навичок самообслуговування |
Індивідуальна допомога |
|
|
|
3. |
Допомога у навчанні. |
Індивідуальні заняття |
|
|
|
4. |
Встановлення контакту з родиною |
Розмова по телефону з батьками |
|
|
|
1. |
Вивчення стану фізичного здоров’я учнів |
Відвідування уроку фізкультури |
Грудень |
Класний керівник |
|
2. |
Допомога у навчанні |
Індивідуальні заняття |
|
|
|
3. |
Складання індивідуальних характеристик учнів |
Спостереження за учнями |
|
|
|
4. |
Підготовка до Новорічного свята. |
Робота з учнями |
|
|
Індивідуальна робота з учнями
№ |
Тема |
Форма проведення |
Термін проведення |
Відповідальні |
Примітка |
1. |
Профілактична робота з учнями, які пропускають уроки без поважних причин |
Індивідуальні бесіди |
Січень |
Класний керівник |
|
2. |
Вивчення стану фізичного здоров’я учнів |
Відвідування уроку фізкультури |
|
|
|
3. |
Робота з учнями, які мають проблеми у спілкуванні з однолітками |
Індивідуальна допомога учнями |
|
|
|
4. |
Допомога у навчанні |
Індивідуальні заняття |
|
|
|
1. |
Залучення учнів до гурткової роботи. Виставка «Я це вмію» |
Розмова по телефону з керівниками позашкільних установ |
Лютий |
Класний керівник |
|
2. |
Правила гігієни школяра |
Зустріч із шкільною медсестрою |
|
|
|
3. |
Вивчення стану фізичного здоров’я учнів |
Відвідування уроку фізкультури |
|
|
|
4. |
Робота з учнями, які невпевнені у собі |
Індивідуальна допомога |
|
|
Індивідуальна робота з учнями
№ |
Тема |
Форма проведення |
Термін проведення |
Відповідальні |
Примітка |
1. |
Робота з учнями пільгового контингенту. |
Обстеження житлово-побутових умов сімей. Оформлення актів обстеження. |
Березень |
Класний керівник |
|
2. |
Повторення правил поведінки для учнів |
Привчання |
|
|
|
3. |
«Ввічливим треба бути всюди» |
Аналіз життєвих ситуацій |
|
|
|
4. |
Вивчення стану психічного здоров’я учнів |
Співбесіда з практичним психологом |
|
|
|
1. |
Корекція відхилень у моральному становленні особистості. |
Співбесіда з учнем та батьками. |
Квітень |
Класний керівник Психолог |
|
2. |
Профілактична робота з учнями, схильними до конфліктів.
|
Співбесіди з учнями та батьками |
|
|
|
3. |
Надання індивідуальної допомоги учням у навчанні |
Індивідуальна допомога |
|
|
|
4. |
Правила співжиття у колективі |
Ситуаційно-рольова гра |
|
|
№ |
Тема |
Форма проведення |
Термін проведення |
Відповідальні |
Примітка |
1. |
Робота з учнями пільгового контингенту |
Залучення дітей до таборів відпочинку |
Травень |
Класний керівник |
|
2. |
Формування адекватної самооцінки |
Корекційні вправи |
|
|
|
3. |
Аналіз роботи за рік |
Колективний творчий проект |
|
|
|
4. |
Проведення бесід про поведінку на канікулах |
Інтерактивне заняття |
|
|
Робота з батьками
№ |
Тема |
Форма проведення |
Термін проведення |
Відповідальні |
Примітка |
1. |
Батьківські збори «Особливості організації робочого часу у 2 класі» |
Інтерактивне спілкування з батьками |
Вересень |
Класний керівник |
|
2. |
Вибори батьківського комітету та планування його діяльності |
Батьківські збори класу |
|
|
|
3. |
Оформлення соціального паспорту класу |
Формування банку даних сімей учнів |
Упродовж місяця |
|
|
4. |
Обстеження побутових умов родин |
Відвідування родин учнів |
Упродовж місяця |
|
|
1. |
«Поради батькам» |
Лекція |
Жовтень |
|
|
2. |
«Чи знаєте можливості своєї дитини» |
Анкетування |
|
|
|
3. |
Порада батькам «Як допомогти дитині добре вчитись» |
Педагогічна консультація |
|
|
|
4. |
Психологічний клімат в родинах учнів |
Відвідування родин вдома |
Упродовж місяця |
|
|
Робота з батьками
№ |
Тема |
Форма проведення |
Термін проведення |
Відповідальні |
Примітка |
1. |
Ознайомлення батьків з досягненнями дітей у школі |
Інформування батьків |
Листопад |
Класний керівник |
|
2. |
Індивідуальні педагогічні доручення окремим батькам |
Співбесіди з батьками |
|
|
|
3. |
Надання педагогічної допомоги родині |
Співбесіди з батьками |
Упродовж місяця |
|
|
4. |
Участь батьків у колективній творчій справі класу |
Індивідуальне доручення батькам |
Упродовж місяця |
|
|
1. |
Інформування батьків про результати навчання в І семестрі |
Батьківські збори класу |
Грудень |
|
|
2. |
Участь батьків у конкурсі зимового букету |
Виконання батьками індивідуальних доручень |
|
|
|
3. |
Планування Новорічного свята в класі |
Спілкування з батьківським комітетом |
|
|
|
4. |
Звіт батьківського комітету про роботу за І семестр та планування роботи на ІІ семестр |
Засідання батьківського комітету |
Упродовж місяця |
|
|
Робота з батьками
№ |
Тема |
Форма проведення |
Термін проведення |
Відповідальні |
Примітка |
1. |
Родинні розваги |
Прогулянка |
Січень |
Класний керівник |
|
2. |
Допомога у навчанні |
Педагогічна консультація для батьків учня |
|
|
|
3. |
Робота з родиною,яка потребує педагогічної допомоги |
Співбесіда з батьками |
Упродовж місяця |
|
|
4. |
Організація виставки творчих робіт батьків |
Оформлення виставки у класі |
Упродовж місяця |
|
|
1. |
«Здібності вашої дитини» |
Тренінг для батьків |
Лютий |
|
|
2. |
«Вплив моральної атмосфери і психологічного клімату на формування особистості дитини» |
Індивідуальна робота з сім’ями. |
|
|
|
3. |
«Як розвинути самостійність у дітей» |
Спілкування з батьками |
|
|
|
4. |
Проведення спортивного свята з батьками |
Змагання |
Упродовж місяця |
|
|
Робота з батьками
№ |
Тема |
Форма проведення |
Термін проведення |
Відповідальні |
Примітка |
1. |
«Чи можна карати дітей працею» |
Дискусія |
Березень |
Класний керівник |
|
2. |
Обстеження житлово-побутових умов родин |
Відвідування родин вдома |
|
|
|
3. |
Відвідування сімей пільгового контингенту членами батьківського комітету |
Тематичний рейд |
Упродовж місяця |
|
|
4. |
«Шлях здорового способу життя» |
Консультація лікаря |
Упродовж місяця |
|
|
1. |
«Педагогічні вимоги до батьків молодших школяра» |
Складання пам’яток |
Квітень |
|
|
2. |
Планування проведення КТС |
Спілкування з батьківським комітетом |
|
|
|
3. |
Підсумок роботи за рік |
Засідання батьківського комітету |
|
|
|
4. |
Робота з сім’ями, де виховуються діти схильні до правопорушень |
Надання індивідуальних консультацій |
Упродовж місяця |
|
|
Робота з батьками
№ |
Тема |
Форма проведення |
Термін проведення |
Відповідальні |
Примітка |
1. |
«Як організувати літні канікули» |
Круглий стіл |
Травень |
Класний керівник |
|
2. |
Аналіз роботи в класі за рік |
Батьківські збори |
|
|
|
3. |
Похід на природу |
Спільна екскурсія з батьками та учнями |
|
|
|
4. |
Планування ремонту в класі |
Спілкування з батьківським комітетом |
|
|
Вивчення стану та ефективності виховного процесу у класі
№ |
Тема |
Методи вивчення |
Термін проведення |
Відповідальний |
Примітка |
1. |
Стан міжособистісних відносин
|
Соціометрія |
Вересень |
Класний керівник |
|
2. |
Виявлення лідерів у класному колективі |
Сюжетно-рольова гра |
|
||
1. |
Інтереси та потяги учнів |
Складання портфоліо |
Жовтень |
Класний керівник |
|
2. |
Умови розвитку особистості учнів |
Відвідування учнів вдома. Бесіди з батьками. |
|
||
1. |
Самооцінка особистості учня |
Методики для дослідження самооцінки |
Листопад |
Шкільний психолог |
|
2. |
Розвиток учнівського самоврядування |
Групове самооцінювання |
Класний керівник |
|
|
1. |
Задоволеність учнів життям у класі |
Складання колажу |
Грудень
|
Класний керівник |
|
2. |
Стан дружніх відносин |
Збори класного колективу
|
|
||
1. |
Уявлення учнів про гендерні відносини |
Ігрові ситуації |
Січень |
Класний керівник |
|
2. |
«Правила співжиття в колективі» |
Вправа «Мікрофон» |
|
||
1. |
Моральна спрямованість учнів |
Тест |
Лютий |
Класний керівник |
|
2. |
Визначення фізичного стану учнів |
Ознайомлення з результатами медогляду та відвідування уроків фізкультури |
|
||
1. |
Сформованість колективу класу |
«Який у нас колектив» Методика для визначення мотивів участі учнів у справах класу |
Березень |
Шкільний психолог |
|
2. |
Рівень інтелектуального розвитку учнів |
Педагогічне спостереження |
|
|
|
1. |
Задоволеність учнів і батьків життєдіяльністю у класі |
Тести. Колективний аналіз. |
Квітень |
Шкільний психолог Класний керівник |
|
2. |
Уміння учнів вирішити певну ситуацію |
Створення педагогічної ситуації |
|
||
1. |
Вихованість учнів |
Характеристика школяра |
Травень |
Класний керівник |
|
2. |
Задоволеність батьків роботою навчального закладу |
Анкетування |
|