Виховний план-щоденник класного керівника.Таблиці, місячники виховної роботи з метою,права дитини,обов`язки батьківського комітету , поради, зміст роботи та пріорітетні напрямки діяльності класного керівника,соціальний паспорт класу та ін.
Неділя |
1 неділя |
2 неділя |
3 неділя |
4 неділя |
Дата |
|
|
|
|
Масові заходи
|
|
|
|
|
Ціннісно пізнавальна робота
|
|
|
|
|
Охорона здоров’я дітей
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота
|
|
|
|
|
Робота з активом класу
|
|
|
|
|
Робота з батьками
|
|
|
|
|
Місячник _____________________________________
План
виховної роботи
з учнями ___класу
на
Класний керівник: ____________
Місячник здорового способу життя та фізичного виховання
Утверджування здорового способу життя як невід’ємну частину загальної культури особистості. Сприяти повноцінному фізичному розвитку особистості, формувати її фізичні здібності, зміцнювати здоров’я, формувати гармонію тіла і духу людини і природи.
Місячник
трудового виховання
«Ми – честь і гордість школи»
Виховання поваги і любові до праці, готовності і здатності працювати як за власними, так і суспільними, національними інтересами сумлінно і відповідально виконувати ту чи іншу суспільно – корисну роботу.
Місячник
превентивного виховання
Запобігання правопорушень, попередження розвитку асоціальної спрямованості особистості до навколишньої дійсності в процесі перевиховання, забезпечення набуття учнівською молоддю особистого досвіду реалізації прав і виконання обов’язків у моральних і правових взаємостосунках.
Місячник
військово –патріотичного
виховання
Набуття молодим поколінням соціального досвіду, успадкування духовних надбань українського народу, досягнення високої культури міжнаціональних взаємин. Формування у молоді, незалежно від національної приналежності, рис громадянина Української держави, розвиненої духовної, моральної, художньо – естетичної, правової, трудової, екологічної культури.
Місячник
національного виховання
«Я – майбутнє твоє, Україно!»
Місячник
етичного виховання
«Я – людина»
Прищеплення і розвиток моральних почуттів і потреб, поводження себе згідно з моральними нормами, що діють у суспільству. Наслідування кращих моральних «зразків» своєї родини, українського народу, загальнолюдських моральних цінностей.
Місячник
художньо – естетичного виховання
Виховання в молоді естетичних поглядів, смаків, які ґрунтуються на народній естетиці та кращих надбаннях цивілізації. Національне виховання передбачає вироблення умінь власноручно примножувати культурне – мистецьке надбання народу, відчувати і відтворювати прекрасне у повсякденному житті.
Місячник
екологічного виховання
Екологічне виховання дітей та молоді передбачає формування екологічної культури особистості, усвідомлення себе частиною природи, відчуття відповідальності за неї як за національне багатство, основу життя на землі, залучення вихованців до активної екологічної діяльності, непримиренне ставлення до тих, хто завдає шкоди природі.
Місячник
родинного виховання
Режим роботи школи
Початок І семестру
Осінні канікули
Кінець 1 семестру
Зимові канікули
Початок ІІ семестру
Весняні канікули
Кінець ІІ семестру
Вихідні дні____________________________
Розклад дзвінків
1 урок – з 830 до 915
2 урок – з 925 до 1010
3 урок – з 1020 до 1105
4 урок – з 1125 до 1210
5 урок – з 1230 до 1315
6 урок – з 1325 до 1410
7 урок – з 1420 до 1505
Зайнятість учнів
у гуртках та позашкільних закладах
№ з/п |
Прізвище, ім’я учня |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками
Батьківський комітет
Прізвище,і’мя. по батькові |
Місце роботи |
Телефон |
Доручення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Теми батьківських зборів
Вересень
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Грудень
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Березень
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Травень
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
План роботи
з батьківським комітетом
на 2009 – 2010 н. р.
Вересень
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Жовтень
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Листопад
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Грудень
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Січень
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Лютий
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Березень
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Квітень
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Травень ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Соціальний паспорт класу
Соціальні дані |
Кіл - ть |
Прізвище та ім’я учня |
|
Діти – сироти
|
|
|
|
Діти – напівсироти
|
|
|
|
Багатодітні сім’ї
|
|
|
|
Неповні сім’ї
|
|
|
|
Неблагонадійні сім’ї
|
|
|
|
Діти – чорнобильці
|
|
|
|
Малозабезпечені сім’ї
|
|
|
|
Учні, схильні до негативних проявів |
До правопорушень
|
|
|
До пияцтва
|
|
|
|
До бродяжництва
|
|
|
|
Перебувають на обліку у КМСН
|
|
|
|
Перебувають на внутрішньошкільному обліку
|
|
|
|
Обдаровані діти
|
|
|
Діти з багатодітних сімей
№ п/п |
П І Б учня |
Рік народження |
Адреса, телефон |
Місце роботи батьків, посада, телефон |
Кіл-ть дітей у сім’ї |
1 |
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
Діти напівсироти
№ п/п |
П І Б учня |
Рік народження |
Адреса, телефон |
Місце роботи батьків, посада, телефон |
Кіл-ть дітей у сім’ї |
1 |
|
|
|
|
|
Діти з неповних сімей
№ п/п |
П І Б учня |
Рік народження |
Адреса, телефон |
Місце роботи батьків, посада, телефон |
Кіл-ть дітей у сім’ї |
1 |
|
|
|
|
|
Діти з неблагонадійних сімей
№ п/п |
П І Б учня |
Рік народження |
Адреса, телефон |
Місце роботи батьків, посада, телефон |
Кіл-ть дітей у сім’ї |
1 |
|
|
|
|
|
Кількісний склад учнів за віком
Рік народження |
Загалом учнів |
Дівчат |
Хлопців |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Права дитини
Орієнтовне положення про батьківський комітет класу
Батьківський комітет класу зобов’язаний
Батьківський комітет має право
Закони батьківської істини
Закон 1. Цінуйте любов своєї дитини. Пам’ятайте: від любові до ненависті – лише один крок, не робіть необдуманих кроків!
Закон 2. Не принижуйте свою дитину. Принижуючи її гідність, ви формуєте в неї вміння та навички приниження, які вона зможе використати по відношенню до інших дітей. Не виключено, що ними будете ви.
Закон 3. Не погрожуйте своїй дитині. Погрози дорослого породжують нещирість дитини, призводять до страху і ненависті.
Закон 4. Не накладайте заборон, якщо ви впевнені в тому, що зашкодить життю та здоров’ю вашої дитини. У природі дитини – дух бунтарства. Те, що категорично заборонено, дуже хочеться спробувати – не забувайте про це.
Закон 5. Не опікуйтеся своєю дитиною там, де можна без цього обійтися; дайте можливість маленькій людині самостійно зростати.
Закон 6. Не йдіть на поводу у своєї дитини, дотримуйтеся рівноваги між любов’ю й мірою та батьківською відповідальністю.
Закон 7. Розвивайте в собі почуття гумору. Учиться насміхатися над своїми слабостями, дозволяйте своїй дитині сміятися разом із вами. Учіть свою дитину глузувати з себе! Це краще, ніж бути посміховиськом для інших.
Закон 8. не читайте своїй дитині нескінченних нотацій, вона їх просто не чує!
Закон 9. Завжди будьте послідовними у своїх вимогах. Добре орієнтуйтеся у своїх «так» і «ні».
Закон 10. Не позбавляйте свою дитину права бути дитиною. Дайте їй можливість побути бешкетником і непосидою, бунтівником і пустуном. Дитинство мине швидко, а так багато треба встигнути спробувати, перш ніж подорослішаєш. Дозвольте своїй дитині бути нею у дитячі роки, інакше період дитинства триватиме все доросле життя.
Закон 11. Пам’ятайте, що найбільше батьківське щастя – бачити гідних, розумних і вдячних дітей!
Орієнтовний перелік документації, яку веде класний керівник:
Циклограма класного керівника
Щоденно:
1. Робота з тими, хто запізнюється, та виявлення причин відсутності учня.
2. Організація харчування учнів.
Щотижня:
Щомісяця:
Один раз на семестр:
Один раз на навчальний рік:
Пріоритетні напрями діяльності класного керівника
• Робота з батьками, індивідуальний вплив.
Зміст роботи класного керівника
Наші таланти
Класна книга Гінесу
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тимчасовий журнал
з обліку відвідування та успішності
учнів