Виховний захід "ДЕНЬ СВЯТОГО ВАЛЕНТИНА"

Про матеріал

В сценарії розкривається історія святкування свята всіх закоханих. Подана історія святого на честь якого було названо свято - День Валентина. Продовжується захід конкурсно-розважальною програмою до дня Святого Валентина з цікавими конкурсами та жартами.

Перегляд файлу

Сценарій   День Святого Валентина

Ведуча 1.

Любов придумана не нами,

Вона від Бога нам дана,

І хоч любов буває різна,

Та кожна справжня —

Завжди лиш одна.

Ведуча 2.

Любов безмежний, чудовий дар,

Що дав творець своєму створінню.

Любов — це жертва, серця жар,

І райський спокій у терпінні.

Ведуча 1. «Я тебе кохаю...». Різні віки, різні мови... все різне. Єдине — кохання. Кохання — вогонь і лід, поезія і проза, о, як пісня, без кінця та краю, що лине над безкрайніми степами: як біг струмка, як грім і блискавиця, як зірка, що вражає сміливця красою й простотою водночас. Кохання — все, що було, буде. Воно зігріває вас у свята й будні.

Ведуча 2. Найкращими словами, що причаїлись у найпотаємніших глибинах сердець, передають закохані одне одному свої почуття, розповідають про радість і щастя, про тугу та біль. Саме кохання, любов — джерело творчого натхнення багатьох поколінь. До цієї одвічної теми завжди зверталися художники, скульптори, філософи, композитори.

Гра на фортепіано.

Ведуча 1. До кожного з нас рано чи пізно в душу заглядає кохання. Кохання — одне з піднесених, шляхетних і прекрасних почуттів! Кохання панує над світом. Воно поза віком і часом.

Ведуча 2.

Чи переллю колись у слово

Оце щемливе почуття?

Що так зненацька і раптово

Ввірвалося в моє життя?

До крику — душу обпалило!

До крові — серце обпекло!

Подарувало мені крила,

До неба — вкотре! — підняло! (Г. Костів-Гуска).

Ведуча 1. 14 лютого, день Святого Валентина — покровителя всіх закоханих. Це хвилююче свято прийшло до нас із Заходу, де щороку його відзначають. Різні перекази, легенди стверджують, що Святий Валентин — не вигаданий. У Давньому Римі цим іменем був названий один священик. Жив він у III ст. н. е., у роки царювання Клавдія II.Він заборонив одружуватися воїнам, бо, мовляв, вони тоді не так пильно нестимуть службу.

Священик Валентин, нез важаючи на заборону та небезпеку, таємно одружував закоханих.

Ведуча 2. Усе закінчилося сумно. Валентина кинули до в'язниці. Тюремний наглядач зрозумів, що у камері знемагає освічена, душевно багата людина. Він ставився до Валентина із співчуттям, і, як міг, полегшував його муки. У наглядача тюрми була донька Джулія — надзвичайної краси дівчина, але вона була сліпою. Невдовзі священик Валентин став учителем доньки наглядача. Він навчав її арифметики, ботаніки, географії, відкрив перед нею світ, якого вона ніколи не бачила.

Ведуча 1. Валентин закохався у цю надзвичайно розумну дівчину і Джулія відповіла йому взаємністю.

Якось Джулія запитала у Валентина, чи Бог справді чує щиру, гарячу молитву, чи проявляє своє милосердя до бідних і стражденних, до тих, хто вірить у нього.

— Так,— відповів Валентин.

Вони взялися за руки, впали на коліна і почали гаряче молитися, щоб Бог послав Джулії зір. Раптом у тюремну камеру увірвалося яскраве світло.

— О, Валентине, я бачу!— вигукнула Джулія.

— Я бачу!!!

Їхній радості не було меж.

Ведуча 2. Але 14 лютого 269 року Валентина  стратили. Його не змогло врятувати навіть палке кохання прекрасної Джулії.

Усю ніч перед стратою з 13 на 14 лютого він писав коханій листи. «Твій Валентин»,— такими були останні слова в них, виведені його рукою.

Ведуча 1. Згодом, у 469 році, священика зарахували до лику святих. Відтоді Валентина вважають єдиним святим — покровителем всіх закоханих. З того часу минуло майже дві тисячі років. Та слова кохання живуть і досі. Весь світ у день 14 лютого зізнається у коханні. Закохані надсилають одне одному ніжні та трепетні листи, які називаються «валентинками».

Ведуча 2.

Мені здається, може, я не знаю,

Було і буде так у всі часи:

Любов, як сонце, світу відкриває

Безмежну велич людської краси.

І тому світ завжди благословляє

І сонце, що встає, і серце, що кохає.

Ведуча 1. Тема кохання хвилювала поетів у світовій літературі. Оскільки День усіх закоханих прийшов до нас із Західної Європи, то хотілося б побачити найвідоміших закоханих у світі, тобто Ромео та Джульєтту.

 

Виходять учні в образі Ромео і Джульєтти.

Уривок з трагедії «Ромео та Джульєтта» В. Шекспіра.

 

Ромео.

Мій світлий ангел, мов ясні далі,

Ти сяєш наді мною серед ночі,

Як легкокрилий посланець небес

Перед очима вражених людей,

Що, голови закинувши, слідкують,

Як серед хмар лінивих він ширяє

І по ефіру грудях чистих плава.

 

Джульєтта.

Ромео! О, навіщо ти, Ромео!

Зміни своє ім'я, зречися батька;

Як ні, то присягни мені в коханні,

І більше я не буду Капулетті.

О скинь же, скинь своє ім'я,Ромео,

Воно ж не є тобою і взамін

Візьми мене усю!...

 

Ромео.

Ловлю на слові!

Назви мене коханим, і у мить

Я вдруге охрещусь і більш ніколи

Не буду зватися Ромео.

 

Джульєтта.

Як ти зайшов сюди, скажи, й навіщо?

Як міг ти перелізти через мур?

Адже високий він і неприступний.

Ромео.

Кохання принесло мене на крилах,

І не змогли цьому завадить мури;

Кохання може все і все здолає,—

Твоя рідня мені не перешкода.

 

 

Ведуча 2. А зараз ми продовжимо наш святковий вечір конкурсно-розважальною програмою. (Вітаємо учасників нашого свята).

Пара №________________________________________________________________

Пара №________________________________________________________________

Пара №________________________________________________________________

Пара №_______________________________________________________________

Ведуча 1.Якщо будуть конкурси, то повинно бути і журі, а сьогодні до його складу входять шановні вчителі нашої школи

_____________________________________________________________________    ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________-_-_____    

Ведуча 2 Отже, наші романтичні пари готові до першого конкурсу

 “Любов з першого погляду”.

 Хлопцям і дівчатам роздаються листочки паперу і ручки. Команда хлопців і команда дівчат розміщуються одна проти одної. Ведучі зачитують запитання:

-Які улюблені квіти вашої дівчини?

-Яка марка машини до вподоби вашому кавалеру?

-Який колір подобається вашій дівчині?

-Яким видом спорту займається ваш хлопець?

-Яка музична група подобається вашій дівчині?

-Яку страву найбільше любить смакувати ваш хлопець?

Кожній парі за співпалу відповідь нараховується 1 бал.

 

Ведуча 1. Наступний наш конкурс «Знайомство ». Кожен з учасників отримує картку з завданням. Поки пари готуються, ми проведемо експрес-інтервю з нашими гостями.

Питання

1.У чому, на вашу думку, полягає вічна загадка любові  ?

2. У народі кажуть з милим рай в курені. А ви згодилися б на такий рай?

3.Класик сказав «Любові всі роки підвладні». Ви згодні з цим?

4.Чи можлива у наш час справжня любов ?

5.Як ви вважаєте, краще дівчині дарувати кожен день по квітці, чи одразу всі в одному букеті на день народження чи на свято всіх закоханих ?

 Ведуча 2.Питання для хлопців:  (на картках)          

1. Ви катаєтеся з дівчиною на чортовому колесі. Раптом вими­кають електрику, від несподіван­ки ваша дівчина випускає із рук сумочку і та падає на землю.

 Ваші дії?                                 

2. Ви відпочиваєте на пляжі з  вашою дівчиною. Але раптом чуєте крики про допомогу. Ви бачите, що кричить дуже ефектна блондинка, яка перед цим намагалася, щоб ви звернули на неї увагу, і вона зовсім не тоне. Ваші дії?

3.  До вас у гості прийшлу дівчина, яка вам подобається. Ви пригощаєте її чаєм, а вона несподівахо розбиває улюблену чашку вашого батька. Ваші дії?          

4. Ви прийшли до своєї дівчини і бачите її з іншим хлопцем .Ваші дії?

Ведуча 1.Питання для дівчат:  (на картках)

1. Пригощаючи хлопця склян­кою соку, ви ненароком забруд­нили йому одяг. Ваша мама по­вертається з роботи саме тієї миті, коли ви старанно намагаєтеся випрати йому штани, а він очікує вас у маминому халаті. Що ви ска­жете мамі?

2. Уявіть собі, що хлопець запросив вас на побачення о 12.30, але ваші уроки закінчуються о 15.00. Ваші дії?

3. На дискотеці хлопець, який вам дуже подобається, танцює  з іншою симпатичною дівчиною. Ваші дії?

4. Проходячи повз кінотеатр, читаєте, що в одному залі демонструють комедію, а в іншому класний бойовик, який так полюбляє ваш хлопець. Ваші дії?

Ведуча 2. Молодці. Конкурс показав, що ви добре умієте знаходити вихід із будь-якої складної ситуації, і це обов'язково буде оцінено нашим компетентним журі.

Просимо ,оцінки журі

Ведуча 1. Знаєш, коли хло­пець і дівчина подобаються одне одному, вони передають свої по­чуття мімікою і жестами.

Ведуча 2. Уміння зрозуміти іншого чудова риса. Ми пропо­нуємо наступний конкурс, який має назву «Зрозумій мене без слів».

Ведуча 1. Уявіть собі, що ваша дівчина знаходиться з іншо­го боку вулиці, ви її побачили і; хочете запросити кудись. А оскільки вона вас не чує, скористайтеся невербальними засобами спілкування мімікою і жеста­ми. Дівчата мають зрозуміти ваше запрошення за 30 секунд.

(Хлоп­цям по черзі пропонують картки із завданням.)

Завдання:

1.  Запрошення на балет.

2. Запрошення на мультфільм.

3. Запрошення в цирк.

4. Запрошення в бібліотеку.

Отже, оцінки журі

Ведуча 2. А зараз конкурс «Кмітливі та винахідливі»(Ми хочемо перевірити їх у кмітливості і винахідливості). Єгипетська цариця Клеопатра побилась об заклад з римлянином  Марком Антонієм, що він стане її чоловіком, якщо він програє парі. Клеопатра запевнила, що не встаючи з-за столу, вип'є вина на 10 млн. сестерціїв Антоній не повірив. Всі були дуже здивовані, коли вона вкинула у кубок з вином дві перлини, вартістю 10 млн., ковтнула їх разом з вином і виграла.

Почнемо з дівчат. Хто швидше дасть правильну відповідь на запитання

Кожна правильна відповідь оцінюється в 2  бали.

Одже, запитання

1.Голос що подається останньою модою (Писк)

2.Хто під зливою не змочить волосся (Лисий)

3.Від чого в качки лапи червоні (від колін)

4.Одинадцятирічна вихователька дітей (Школа)

5.У давньогрецькій міфології богиня краси (Афродіта)

6. Американський міліардер Пол Гетті стверджував, що вони як красива жінка, коли їх не цінують, вони йдуть до іншого(гроші)

7.У деяких південно - африканських племенах хлопець мав протягом 2 годин тримати голу руку у мішку з мурашками. Таким чином його готували до (весілля)

8. Йшло 2 батьки й 2 сини і знайшли 3 яблука, а як поділились вийшло по одному. Як вони поділились(Йшли дід, батько і син)

Ведуча 1. Наші дівчата з гідністю прийшли випробування , а зараз – іспит для наших юнаків. Хто швидше дасть правильну відповідь, яка оцінюється в 2 бали.

1. Як називається неголений слон?(Мамонт)

2. Якою рукою краще розмішувати цукор (краще ложкою)

3.Тіло жовте, серце чорне, тіло мовчить, а серце говорить (олівець)

4. На яку гілку сідає пташка після дощу? (На мокру)

5. Як називається чоловік, який дуже часто закохується у жінок (Дон Жуан)

6. Коли собака буває зайцем? (Коли він їде без квитка)

7. Хто носить найбільшу шапку (У кого найбільша голова)

8. Що тій козі буде, якій сім років мине (восьмий піде)

 

Зараз журі підрахує правильні відповіді дівчат і хлопців  .І оголосить результати пар.

Ведуча 2. Кожна дівчина напевне мріє стати  принцесою. А чи змогли б стати принцесами наші конкурсантки, ми зараз побачимо. Пригадуєте як відомій казці одна маленька горошинка стала причиною безсоння справжньої принцеси?

Ваше завдання, дівчата, набагато простіше : сісти на ці стільці і порахувати скільки там горошинок.

Кількість балів за конкурс…

Ведуча 1. На нашому вечорі здійснюється багато мрій. Ось дівчата наші стали принцесами. А зараз у вас – юнаки є можливість стати відомими гумористами. Зараз вам роздадуть картки, на яких написано початок анекдотів, вам потрібно їх закінчити.

Заздання на картках 

  1.                       В автобусі, в якому немає де яблуку впасти, один з пасажирів кричить: «Панове, посуньтесь, а ні – буду по головам йти». Лисий чоловік плює на долоню, гладить мокрою рукою по голові та каже : «Щоб..».
  2.                       Гість каже господарю:
    •                                      Вибачте, Ваш собака весь час на мене дивиться.
    •                                      Не звертайте уваги…
  3.                       8 Березня чоловік читає газету. Жінка миє посуд. Раптом він згадує, що сьогодні свято, а подарунка не купив. Тоді він, не відриваючись від газети…
  4.                       Чоловік дивиться футбол. Дружина весь час грає на скрипці. Чоловік не витримує: «Ну добре…».

Ведуча 2. У той час, як наші хлопці працюють над анекдотами, ми хочемо вам розповісти, як пізнати свою долю. Пропонуємо вам  декілька видів ворожіння.

Ведуча 1. Ворожіння перед дзеркалом.

Якщо ви дівчина, запаліть свічку, станьте перед дзеркалом, подержіть полум’я біля скла і 3 рази скажіть «Коханий мій, єдиний мій, покажися мені» . Якщо ваш коханий з'явиться у запотілому дзеркалі – 3 рази покрутіть вказівним пальцем біля виска. Якщо він досі не зник, значить він вас кохає.

Ведуча 2. Ворожіння на вугіллі

Закиньте гарячий вугіль за виворот своєму коханому. Який він вам вкаже шлях, туди і йдіть.

Ведуча 1. Ворожіння на сковороді.

Сядьте на гарячу сковорідку і якомога голосніше зарепетуйте : «Коханий мій , єдиний мій». Якщо він побачивши таку картину, не помре від сміху, значить він дійсно кас кохає.

А зараз послухаємо, чи вдалося нашим хлопцям стати гумористами.

 

Оцінки журі

Ведуча 2. Перед проведенням наступного  конкурсу давайте з вами послухаємо, як два українських парубки Лаврін і Карпо вибирали собі наречених.

Інсненівка «Кого б посватати…»

( Лаврін і Карпо)

(Входять два хлопці в українських вишивках)

Лаврін. Карпе, а ти кого сватати будеш?

Карпо. Посватаю, хто трапиться. Це ж не корова, а жінка!

Лаврін. Сватай Палажку. Кращої від Палажки немає на все село.

Карпо. То сватай сам, коли тобі так треба!

Лаврін. А у Палажки брови, як шнурочки. Моргне, ніби вогнем сипне: одна брова варта вола, а другій і ціни нема. А що вже гарна, наче намальована.

Карпо. Та чи тобі очі повилазили: у Палажки очі витрішкуваті, як у жаби, а стан кривий як у баби.

Лаврін. То сватай Хіврю. Вона доладна, наче писанка.

Карпо. І вже доладна! Ходить так легенько, наче в ступі горох товче, а як говорить, то носом свистить і гундосить!

Лаврін. То сватай Вівдю! Чим  же вона тобі не до вподоби? Говорить тонесенько, мов сопілка грає, а тиха, наче ягничка.

Карпо. Тиха, як теличка, і така ж безмозка! А я люблю щоб дівчина була трохи бриклива, щоб мала серце з перцем.

Лаврін. О! То  бери Химку. Ця як брикне, то й перекинешся, аж кісток не збереш.

Карпо. Та в Химки очі, як у сови, а своїм кирпатим носом вона чує, як у небі млинці печуть, а ноги криві, та як ходить, такі викрутаси виробляє!

Лаврін. То сватай Олену! Вона кругла, як цибулька, повновида, як повний місяць, а сама дівка здорова, наче тур. Як іде, то під нею аж земля стугонить.  

Карпо. Ото була б гарна дружина! Мордою хоч пацюки бий, сама товста, як бочка, а шия, хоч ярмо надягай.

Лаврін. То сватай Одарку! Ця тонесенька, як очеретина, гнучка станом, як тополя, з личка хоч води напийся, а сама красна, наче вишенька у садочку.

Карпо. Ой! Вже знайшов красуню! Та в неї лице, як тріска, стан, наче копистка, руки, як кочерги, сама, як дошка, а йде, то кістки торохтять.

Лаврін. Але ж ти вередливий! То сватай Юстину.

Карпо. Чи ти здурів? Юстина як гляне у вікно, то на це вікно три дні собаки брешуть, а на виду в неї наче сам чорт горох молотив!

Лаврін. А ось коли я буду вибирати собі дружину, то візьму гарну, як квіточка, червону, як калина в лузі, а тиху, як літечко.

Карпо. А мені аби була роботяща та проворна, та щоб трохи куслива, наче мухи в Спасівку, та щоб серце було з перцем!

Лаврін. Годі базікати! Пішли краще до праці, а то жодна дівчина на нас і не гляне!

 

Ведуча 1: А тепер конкурс "Подарую букет коханій". Зав'яжемо юнакам очі, і вони спробують (на повітряних кульках) намалювати коханим  квіти. Роботу виконуємо доти , поки звучить музика.

Цей конкурс оцінюється в 5балів.

Ведуча 2. Для проведення наступного конкурсу «Ідеальна пара»  ми роздамо парам аркуші на яких написані числа «1», «2», «3». Це нумерація відповідей до тих тестових питань, які будуть поставлені гравцям. Тобто до кожної життєвої ситуації вам буде запропоновано три підказки, тільки з однією з них ви маєте погодитись і за наказом ведучого показати номер з тим числом, який відповідає  вибраній вами підказці. Кожного разу, коли номер, показаний дівчиною, буде збігатися з номером хлопця, пара отримуватиме 2 бали. Отже, починаємо.

Ведуча 2. Пара № 1  А)Ваш хлопець вперше запросив вас на побачення, він    запропонував вам:

                                1)піти в театр;

                                2)відвідати кафе;

                                3)прогулятись вулицями.

Б)Дівчина вперше йде на побачення. При виході з дому вона скаже батькам що…                                   1)йде на побачення з юнаком;

2)йде в читальний зал бібліотеки;

3) йде на прогулянку з подругою.

Ведуча 1.Пара № 2     А)Йдучи на побачення з дівчиною, юнак:

1)попросить у батьків гроші, щоб пригостити дівчину шоколадкою;

2)гроші у батьків брати не буде, а заощадить на булочках;

3)не буде брати зовсім грошей, нема чого привчати дівчину до солодкого.

  Б) у вільний час ви:

1) спите;

2)відпочиваєте з друзями

3) допомагаєте батькам;

Ведуча 2. Пара № 3. А)Який подарунок найбільше сподобався б вашій дівчині?

  1.         Квіти;
  2.         Солодощі;
  3.         Прикраси.

Б)Ідучи на перше побачення, юнак :

1) купить дівчині одну велику червону троянду;

2)купить маленький симпатичний букет польових квітів;

3) не буде купувати квітів зовсім.

Ведуча 1. Пара № 4 А) Який з перелічених уроків найбільше подобається вам?

  1.         інформатика;
  2.         фізкультура
  3.         Трудове навчання.

Б) Ви посварилися. На вашу думку, хто перший з вас почне шукати шлях до примирення:

1)ваш хлопець;

2)ваша дівчина;

3) сварка приведе до розриву стосунків.

Результати конкурсу

Ведуча 2. Назва наступного нашого конкурсу «Чоловіки не плачуть». Це ми зараз і перевіримо. Кожен хлопець отримує цибулину, яку потрібно почистити і подрібнити. Оцінюється швидкість, якість, і звичайно, ніяких сліз.

Конкурс оцінюється 5 балами.

Оцінки журі…

Ведуча 1. Підходить до кінця наша конкурсна програма. Залишився останній тур, всі вже мабуть здогадалися, що він називається «Танцювальний». На декілька хвилин наш зал перетвориться на невеличкий танцювальний салон , де кожна із пар буде танцювати танець. А який саме, зараз вони дізнаються .Кожна пара зараз витягне картку з назвою танцю який вона буде танцювати.

На картках

1.Ламбада

2. Полька

3.Циганочка.

4.Рокен-рол.

 

Ведуча 2. Просимо наших суддів оголосити результати останнього конкурсу.

І підбити підсумки конкурсно-розважальної програми.

1 місце - ____________________________________________________

 

 

Ведуча 1. Ми бажаємо вам у майбутньому, щоб у ваших серцях завжди перемагали добро і кохання. І нехай ваше кохання буде щасливим, чистим і радісним.

Ведуча 2.  А ми продовжуємо. Зараз учні 7-11класів презентують нам свої «ВАЛЕНТИНКИ».

7 клас: Назва композиції …Захист

8 клас

9 клас

10 клас

11 клас

Ведуча 1.Швидко плине час. Сторіччя за сторіччям, разом і з ним змінюємося і ми.

Ведуча 2: А що ж кохання? Можливо, воно вже не існує – подумає іноді хтось І хочеться тоді крикнути: “Ні, ні  й ще раз ні! Любов жива і ніколи не зникне, доки існує життя. Адже кохання і є життя ”

Ведуча 1: Ідіть не зустріч коханню, і хто знає, можливо, сьогодні стріла Амура із солодкою отрутою раптово наздожене вас, і ваше серце ніколи не буде самотнім!

Ведуча 2: Любов – не кара, але й не гра.

 Вона не квітка, що зів’яне швидко.

 Любов – це дар. І Бог сам вибира,

 Хто заслужив оце пізнати диво.

Ведуча 1: Ще раз вітаємо вас із Днем святого Валентина, із Днем  усіх закоханих. Бережіть своє кохання, бо воно – сонце людських почуттів.

Ведучі (разом)  : Кохайте і будьте коханими!

         .До побачення! До нових зустрічей

docx
Додано
22 травня 2018
Переглядів
895
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку