Виховний захід для 7 класу "Подорож морями інформатики"

Про матеріал

Розробка виховного заходу з інформатики для 7 класу "Подорож морями інформатики". В комплекті є презентація до уроку, емблеми команд та медалі.

Етапи підготовки і проведення виховного заходу:

І.Етап - планування виховного заходу. На даному етапі йде підбір питань, завдань для заходу, місця і часу проведення.

2.Етап - вибір мети. Мета даного заходу підібрана таким чином, щоб не тільки можна було розвивати логічне мислення, але й виховувати дружелюбність та взаєморозуміння.

З.Етап - організація діяльності учнів. Учні раніше були попереджені про проведення заходу.

4.Етап - проведення заходу. Захід проводиться у формі змагання. Завдання, що ставляться командам, містять елементи для розвитку логічного мислення.

5.Етап - підведення підсумків. Після проведення заходу обговорити його з вчителем, із присутніми студентами-практикантами з метою вивчення успіхів та невдач.

Перегляд файлу

Виховний захід на тему:  «Подорож морями інформатики»

Мета:

  • навчальна:    навчання   швидко   знаходити   вірну   відповідь   на       поставлене запитання, а також логічно мислити при виборі відповідей;
  • виховна: виховання почуттів дружби та взаєморозуміння;
  • розвиваюча: розвивання спритності, творчої активності.

Обладнання:  презентація "Подорож морями інформатики", картки    із висловами, прислів'ями, 3 аркуші паперу формату А4, емблеми, грамоти.

Міжпредметні зв’язки: інформатика, образотворче мистецтво, література, історія

 

Етапи підготовки і проведення виховного заходу:

І.Етап - планування виховного заходу. На даному етапі йде підбір питань, завдань для заходу, місця і часу проведення.

2.Етап - вибір мети. Мета даного заходу підібрана таким чином, щоб не тільки можна було розвивати логічне мислення, але й виховувати дружелюбність та взаєморозуміння.

З.Етап - організація діяльності учнів. Учні раніше були попереджені про проведення заходу.

4.Етап - проведення заходу. Захід проводиться у формі змагання. Завдання, що ставляться командам, містять елементи для розвитку логічного мислення.

5.Етап - підведення підсумків. Після проведення заходу обговорити його з вчителем, із присутніми студентами-практикантами з метою вивчення успіхів та невдач.

 

Сценарій заходу

Ведучий 1.

Інформатика — наука,

Про яку скажу вам так,

Що без неї не запустиш

Ні ракету, ні літак.

 

Ось включаю я комп'ютер,

Загорається екран,

Натискаю кнопку Enter

І пірнаю в океан…

Ведучий 2.

Тож почнімо конкурс юних інформатиків за назвою "Подорож морями інформатики". Сьогодні я вас запрошую у подорож, але не просту, а казкову подорож океаном комп'ютерних знань на чудовому кораблі.

 Ведучий 1.

Перш за все нам потрібно познайомитися з учасниками конкурсу, тобто командами. Для цієї подорожі нам потрібно обрати капітанів та придумати командам назву своїх кораблів. (Представлення команд).

Ведучий 2.

Та яке змагання без журі? Оцінити ваші вміння, знання люб'язно погодилися:

(оголошує членів журі)

Ведучий 1.

Команди познайомилися одна з одною. Отже, можна розпочинати конкурс. Ми розпочнемо його з острова «Розминки». Мешканці острова просять розібратися з запитаннями, яким вони не можуть дати раду. Вам необхідно дати правильні відповіді на поставлені запитання. Журі стежить за відповідями учасників та веде підрахунки. За правильну відповідь - 1 бал.

Ведучий 1. Запитання для першої команди:

1. Наука, що вивчає властивості інформації, закономірності її пошуку, збирання, збереження, передавання і обробки? (інформатика)

2. «Модна» назва електронної пошти (email)

3.Назвіть пристрій введення інформації, розташований на вашому робочому місці (клавіатура)

4. Програма, яка дає змогу опрацьовувати тексти?(текстовий редактор)

    5.     Шкідлива програма (вірус)

    6.     Програма для створення текстових документів (WORD)

    7. Символ - роздільник (пробіл)

    8. Всесвітня глобальна мережа (Інтернет)

 

Ведучий 2. Запитання для другої команди:

1.Назвіть пристрій виведення інформації, розташований на вашому робочому місці.(монітор)

2.Як називається покажчик, який вибирає на екрані об'єкти для подальшої роботи?(курсор)

3.Назвіть пристрій для введення графічної інформації.(сканер)

4.Значок, який є посиланням на існуючий файл чи папку (ярлик)

    5.Пристрій для підключення до Інтернету (модем)

    6. Програма для створення презентацій (POWER POINT)

    7. Популярний серед школярів вид комп'ютерних програм (гра)

    8. Зломщик комп'ютерних програм (хакер)

 

 (Результат за 1 конкурс).

 

Ведучий 2.

 Антична мудрість говорить: "Знання - це сила". Ви показали наскільки ви сильні знаннями. Ми з вами вже відвідали перший острів та отримали перші бали. Доведеться добре попрацювати й надалі, щоб їх було більше, ніж у команди суперника. Отже, ласкаво просимо на острів «Художній»

 

Ведучий 1: А зараз ми запрошуємо по 1 дуже творчому учаснику з кожної команди отримати завдання для роботи в програмах PAINT

 

Ведучий 2: Завдання такі:

  • Створити малюнок «Букет любій мамі» в графічному редакторі PAINT

Учасники сідають за комп’ютери та починають працювати

 

Ведучий 1:  Поки по 2 представники від команд працюють за комп’ютерами, з іншими ми починаємо конкурс „Пантоміма”.

 

Ведучий 2: Зараз команди за допомогою міміки й жестів будуть зображати той предмет з інформатики, що написаний у них на аркуші. Інші команди повинні відгадати, що вони зображають.

 

Ведучий 1: Прошу  одержати в мене завдання. На підготовку дається 1 хв. За відгадане слово команда отримає 1 бал.

На карточках написано: Зобразити мімікою й жестами:

для команди 1:   клавіатура, мікрофон , диск

для команди 2:   принтер,  комп’ютерний вірус, навушники

 

Ведучий 2: Поки команди думають, а ми прочитаєм правила поведінки в кабінеті інформатики.

 


Ось зайшли ми всі до класу,

Інформатика у нас.

Галасує та стрибає

Наш невихований клас.

 

П’є Миколка зараз «Колу»

І на клаву щедро ллє.

А Іванко у розетці

Щось там гвоздиком довбе.

 

Не сиджу і я без діла –

Викрутку свою узяв

І системний блок швиденько

На частинки розібрав.

 

Флешку з вірусами хутко

Мій товариш підключив

І програми всі у компі

За хвилину замочив.

 

І тепер у нашім класі

Вчитель інформатики

То словами, то на пальцях

Нам будує графіки.

 

Без компів нам на уроці

Стало дуже сумно.

Виконуйте всі правила,

Поводьтеся розумно.


 

Ведучий 1: Отже, слово командам. Запрошуємо  1-шу   команду.

По черзі команди демонструють свої мініатюри.

 

 По курсу острів «Музичний». На цьому острові мешканці вимагають від вас знань. Але не турбуйтеся, вам необхідно лише згадати та написати слова з інформатики, які б містили ноти: до, ре, мі, фа, соль, ля, сі. Перемагає та команда, яка більше придумала слів за 2 хвилини. Конкурс оцінюється 1 слово – 1 бал.

 

Ведучий 2. Обережно, праворуч від кораблів мілина. Щоб не сісти на мілину, треба обов'язково пройти «Реставрацію». Кожну команду очолює капітан. Давайте перевіримо їх логічне мислення. Завдання капітанам - з окремих слів скласти вислів. Хто швидше і вірно складе - отримує 2 бали.

Вислів: І. Від майстра на набирайся вправності, а від комп'ютера - розуму.

Вислів: 2. Розумній людині будь-яка справа не страшна з комп'ютером.

 

Наші кораблі, пройшовши всі випробування, до того ж не сівши на мілину, потрапили на останній острів  «Проект».  Кожна група отримала домашнє завдання: створити карту країни Інформатика. Їм було надано тільки зупинки. Тож до вашої уваги проект «Карта країни Інформатика». (Групи презентують продукти своєї діяльності).

І команда – «Історія розвитку компютерної техніки»

ІІ команда – «Залежність від Інтернету: міф чи реальність?»

(Підведення підсумку за 5 конкурс).

Ведучий 1. Хочу вас привітати з тим, що ви бездоганно впоралися з усіма труднощами, які приготувало вам море. І оскільки ми з вами покинули останній острів, то продовжуємо своє плавання по безкрайому океану комп'ютерних знань!

Ну а поки журі рахує, то я розповім вам щось цікавеньке:

  •         Близько 400 років тому винайшли механічну обчислювальну машину.
  •         Близько 150 років тому винайшли друкарську машинку.
  •         80 років тому була здійснена перша телевізійна передача.
  •         70 років тому зроблений перший електронний комп’ютер.
  •         57 років тому початок кольорового телемовлення.
  •         30 років тому виник Інтернет

А зараз слово надається журі,

(Нагородження переможців і учасників).

Ведучий. На жаль, гра закінчилася. Та ми побували на багатьох островах, дізналися багато нового та, звичайно ж, вдосконалили свої знання.

До нових зустрічей!

 

doc
Додано
23 жовтня 2018
Переглядів
1230
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку