18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Виховний захід до Дня учителя "Спецвипуск ТСН"

Про матеріал

Інсценівка "Спецвипуск ТСН" стане гарною окрасою дудь-якого сценарію до Дня вчителя. Наш "спецвипуск" здивує Вас своєю оригінальністю, актуальністю, новизною авторського задуму.

Перегляд файлу

(Інсценівка  до  Дня  учителя)

Дійові особи:

Алла Мазур,  Лукян Сельський, кореспонденти ТСН

 

K:\DCIM\100CANON\IMG_2677.JPGАлла Мазур: Доброго дня,шановні глядачі.

Лукян Сельський:  Вітаємо вас.   У студії ТСН каналу «1+1» незмінні ведучі Алла Мазур.

А  М:  Та Лукян Сельський.

Л С: Сьогодні у випуску

А М:Українські вчителі готуються  зустріти своє чергове професійне свято

Л С: Про їхні радощі та тривоги, здобутки та перемоги…

А М:Надії та сподівання, плани та їх виконання…

Л С: Про це та інше у випуску, як завжди , цікаво, доступно, лаконічно та оперативно.

А М: Отже, тема дня: На порозі – День учителя.

Л С: З вітальним словом до усієї просвітянської еліти виступив прем’єр-міністр України. З прямим включенням з Кабінету міністрів наш власний кореспондент Анастасія Бортнік.  Анастасіє….

А. Бортнік:  Вітальну телеграму Микола Янович готував сьогодні відрання. Інтрига зберігається, чим же цьогоріч прем’єр-міністр порадує освітян? Нарешті телеграма у мене в руках  і я її готова озвучити: «Шановні освітяни! Вітаю вас із професійним святом. Перед вами роботи – ліс не рубаний. Прочистіть його. Море бездонне – штурмуйте його. Поле не оране – зоріть його. Успіхів Вам!   Ось таким  багатозначним було сьогоднішнє привітання прем’єр-міністра України освітянам.    Студіє…

 

Л С : Дякуємо вам,Анастасіє. І головне: жодних обіцянок. Продовжуємо випуск.

 

А М : Наші кореспонденти на сьогодні провели соціологічне опитування серед учителів з приводу        

         питання,яке хвилює психологів найбільше: з яким настроєм зустрінуть своє професійне свято педагоги?

 

Л С : Не розумію,Алло, чому таким  важливим став настрій? У попередні роки,скажімо,психологи        

               цікавились,яку  зачіску  зроблять ,чи, скажімо, що   одягнуть на урочистості.

 

А М:  Розумієш, Лукяне, учитель, навіть коли одягне протигаз, не перестане бути учителем, а от коли з його    

            лиця зникне посмішка – тривожний сигнал.

 

Л С:  Отож,  запрошуємо до слова соціологів.

                                                              (Аналіз  діаграми)

K:\DCIM\100CANON\IMG_2677.JPGА М:    Дякуємо, Оксано. А ми продовжуємо випуск новин. У нас тільки найсвіжіші факти.

 

Л С:   Алло, надійшла інформація, що на численні прохання освітян підняти заробітну плату уряд відповів відмовою.  Тоді ініціативна група вчителів висунула пропозицію виплачувати ту ж саму зарплату, але двічі на місяць.  Як ти думаєш, уряд розгляне цю пропозицію?

 

А М:  було б дуже доречним, якби учителям підняли заробітну платню, а то вона у мене вища, ніж у них. Тоді б педагоги могли собі дозволити купувати електронні конструктори уроків, магнітні дошки…

 

Л С:  Хтозна…Може, і мультимедійні проектори, ноутбуки для  кожного класу…

А М:  Яким би казково-легким було тоді їхнє життя…

 

Л С:  Як у героїні нашої реклами.

                                      РЕКЛАМА

1    Ти – молода учителька…

2   Або молодий учитель…

3     А, може, не молода, а досвідчена…

4     Або ж із солідним стажем…

 

1  Байдуже, хто ти. Головне – який ти!

2  Будь упевненим в собі.

3   Будь неповторним.

4  Будь стильним!

 

1  У цьому вам допоможе наша ручка «Три в одному: ручка – конспект – міні-дошка».  Займає мало місця,  зручна у користуванні, легка, мобільна, не вимагає додаткових витрат.

 

РАЗОМ: користуйтесь нашою ручкою

1   І завуч не придереться!

 

Л С:  До чого тільки не додумаються наші вчителі, аби зекономити на масло. Продовжуємо випуск.

 

А М: Але це свято було б неможливим, якби  не…

 Л С:  якби не  хто, Алло?

А М:  Якби не учні – ті, заради кого вчителі недосипають ночі, готуючи цікаві уроки,

       Ті, заради кого вчителі ходять по домівках , вивчаючи умови проживання,

                                     ті , хто їх боляче ранить нерозумінням

                                  і ті, за ким хочеться плакати на випускному.

 

Л С:  Аби з’ясувати , які вони, учні сьогоднішні, в одну зі шкіл була відкомандирована спеціальна група відважних репортерів. Спробуємо зв’язатись з ними.  Алло, студія на зв’язку.

 

Репортер 1:  Студіє, ми десь тут, у школі. Спробуємо розповісти про те, що нам вдалось побачити.

Репортер 2:  Увага! Увага! Наш мікрофон встановлено на площадці другого поверху.

Репортер 1: до кінця перерви лишилось 5 хвилин.

Репортер 2: В коридорі біля вікна ми бачимо Токарського Андрія та Бацанського Михайла.

Репортер 1: Вони обидва в хорошій формі. Раптом Михайло дає запотиличник Андрію.

Репортер 2:  Як? Такого бути не може.

Репортер 1:  Андрій відповідає серією легких ударів.

Репортер 2: До них приєднується ще троє хлопців з 8-Б: Груба, Федорчук, Смолярчук.

Репортер 1:  у результаті цього п’ятиборства Андрій і Михайло втрачають форму.

Репортер 2: В Андрія відірваний рукав і відлітає один ґудзик.

Репортер 1: У Мишка на згадку під оком величезний синець розміром з куряче яйце.

Репортер 2: Змагання продовжуються. Швидкісний спуск перилами східців здійснює  Вільчинський Сашко.

Репортер 1: Один із прийомів боротьби самбо, а саме «Больовий прийом» провів Дубенчук Микола : він 

                      знову смикнув за волосся Оксанку Вінцюк.

Репортер 2: Це ту, що змовчить?

Репортер 1: Ні, це не та, що змовчить. І ось уже двоє хлопчиків із 6-Б попідруки ведуть Миколу до  

                       медпункту.

Репортер 2: Ой, а хто це пронісся понад нами, наче вітер?

Репортер 1: Ти не пізнала? Це ж Главацький  Олег з 6-А. А от і Марина Христюк на горизонті. Знов, мабуть,

K:\DCIM\100CANON\IMG_2679.JPG                          пропонує йому дружбу.       Ні-ні, ми не бачили, Богдан тут не пробігав.

Репортер 2: Ну ось, нарешті, лунає дзвінок.

Репортер 1: Біля дверей в кабінет англійської починаються змагання  з важкої атлетики. Особливо 

                       відзначився Веремчук Максим. Він застосував жим, штовхачок,  ривок і… увірвався у клас  

                      першим.

Репортер 2: Але він спізнився. Під першою партою  вже лежить  Лозко Льоня і пускає мильні бульбашки.

Репортер 1:  До початку уроку залишається зовсім …нічого.

Репортер 2: Бугайчук Андрій та  Моніч Сашко  на останніх секундах закінчують вправу, задану додому.

Репортер 1: Зовсім несподівано з кабінету хімії вибігає Шевчук Денис і біжить у напрямку найближчого  вікна, де вправно ховає щоденник. Судячи зі швидкості виконання дії , випливає, що це  місце   зайняв він давно.

Репортер 2:  Але для учасників усіх цих неспортивних змагань вже приготовані найрізноманітніші   сюрпризи.

Репортер 1: Починаючи від одиниці за поведінку і закінчуючи викликом батьків до школи.

 

Репортер 2: Але ж і  уявити школу без них неможливо.

 

Репортер 1:  на цьому наш репортаж закінчується.

Репортер 2: Дякуємо за увагу! 

 

 

K:\DCIM\100CANON\IMG_2678.JPGЛ С:  І насамкінець – прогноз погоди

А М:   Що ж прогнозують синоптики на День учителя? Про це нам повідомить  Анастасія Поліщук.

 

Прогноз:  На День учителя синоптики прогнозують місцями невеликі опади у вигляді премій, грошових винагород..   На території Волинської області і особливо у Ківерцівському районі пройдуть зливи пошанувань і захоплень від учнів і батьків.

 

               А сила вітру , що несе переміни, сягатиме 30 м за секунду.

 

       Показник термометра учительського настрою буде максимально високий.

 

             В окремих районах спостерігатиметься мінлива хмарність у вигляді недописаних конспектів, недоперевірених зошитів.         

 Але хвилюватися не слід: наступний день обіцяє бути спокійним, нічого унікального у природі не відбуватиметься – Червона книга учителя відпочиватиме.

 

            А загалом на усій території України утримається стабільно сонячна, весела, святкова погода.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                     ©  Л. М. Кондратюк

docx
Додано
23 липня 2018
Переглядів
794
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку