Виховний захід
Тема: Сум: не треба сумувати!
Мета: розвивати самоповагу, впевненість у собі, позитивне ставлення до інших, розвивати вміння знаходити правильне розв’язання проблеми.
ХІД ЗАНЯТТЯ
1. Інсценування вірша Н.Григор’євої « Сам удома».
Мамі с татом терміново
Треба йти до тітки Томи
На годину, це чудово- я один побуду вдома.
Зараз буду малювати
Небо й море я блакитне,
І година, треба знати, Пройде легко, непомітно.
2. Колективне складання « Правил доброти».
- нікого не ображати;
- всім допомагати;- нікому не заздритти; - чуйним до оточення.
3. Етюд із парасолькою
Нова парасолька в куточку стоял і сумувала. - Мабуть, хазяйка тебе покарала? Не бешкетуєш ти і не пустуєш, Ну а чому ж ти у куточку нудьгуєш?
- Я нудьгую тому,- парасолька сказала,- На дощу...на дощу я давно не бувала. Закінчи речення « Мені сумно, коли...»
4. Вправа «Закінчи фразу».
- Якщо мені весело, то я ...
- Якщо я хворію, то я ...
- Якщо мене ображабть, то я ...
- Якщо мене сварить мама, то я ...
- Коли до мене завітав друг, то я ...- Якщо мені сумно, то я ...
5. Малювання на тему « Веселий колобок».
На великому аркуші паперу дти по черзі малюють певну деталь малюнка, щоб вийшов веселий Колобок. Звернути увагу на те, що посмішка світчить про радість Колобка.
6. Вправи на релаксацію.
Діти беруть люстерка та спочатку відтворюють негативні емоції за допомогою міміки, а потім — позитивні. НАГОЛОСИТИ!!! КОЛИ ТИ РАДІСНИЙ,ВЕСЕЛИЙ,УСМІХНЕНИЙ, тоді виникає бажання у всіх спілкуватися з такою людиною.