Виховний захід. Змагання. "Моє професійне майбутнє очима одинадцятикласників"

Про матеріал
Виховна година 11 кл. Тема. “ Моє професійне майбутнє очима одинадцятикласників». Змагання. Мета: активізувати знання учнів про професії; розширити кругозір учнів з теми профорієнтації; розвивати мотивацію досягнення успіху; створювати умови для самопізнання; формувати моральні якості особистості, необхідні для успішного виконання професійної діяльності; формувати навички роботи в групі.
Перегляд файлу

Виховна година 11 кл.

Тема. “ Моє професійне майбутнє очима одинадцятикласників». Змагання.

Мета:

активізувати знання учнів про професії; розширити кругозір учнів з теми профорієнтації; розвивати мотивацію досягнення успіху; створювати умови для самопізнання;

формувати моральні якості особистості, необхідні для успішного виконання професійної діяльності; формувати навички роботи в групі.  

     Хід заняття

Вступна частина.

1.Слово керівника.

Життя постійно ставить нас перед вибором. У дитинстві з багатьох іграшок вибираємо найулюбленішу, в школі віддаємо перевагу найцікавішим, на наш погляд, предметам… Обираємо товаришів, друзів, коханих. І в основі вибору кожного з нас свої критерії, своє уявлення про добро і зло, честь і безчестя, правду і кривду.

   У кожної людини є свобода вибору. Вибір існує щоденно, щохвилини. Різний за своєю серйозністю. Неоднаковий за своїми наслідками.

    Одним із найважливіших кроків у житті є вибір професії. Адже займатися тим, що тебе цікавить, приносить радість, – одна з умов відчуття життєвої повноцінності.

      Своє майбутнє ми визначаємо задовго до останнього шкільного дзвінка. Обираючи професію, стараємося зважити всі «за» і «проти» того чи іншого заняття, що приваблює, «приміряти його на себе». Вибір професії – чи не найголовніший чинник того, як складеться твоє подальше життя та як ти в ньому будеш себе почувати. Адже всім хочеться не лише заробляти гроші, але й реалізувати свій потенціал та отримувати справжнє задоволення від своєї діяльності.

   Пройде зовсім небагато часу, і вам доведеться вибирати свій шлях у житті. І шлях цей почнеться з перехрестя, від якого розходяться не 3, як в казці, а 50 тис. доріг - саме стільки зараз існує професій. І дуже важливо не помилитися у виборі шляху. Адже від цього вибору залежить дуже багато: і матеріальний достаток, і коло спілкування, і інтереси, і щастя в житті. Недарма кажуть, що, обираючи професію, людина вибирає свою долю.   

 

  

2. Знайомство.

Учень промовляє своє ім’я та здібності, які він вважає у себе добре розвиненими.

(Наприклад: Оксана-швидко та легко зосереджується, Тарас- добре грає в шахи).

 

Основна частина.

Учні діляться на дві команди.

1.Завдання . Придумати цікаву назву команди.

2.Завдання. “Дай визначення”.

Дати визначення поданим словам. (За  кожне роз’яснення команда отримує1 бал.) Компетентність, професія, спеціаліст, посада, кваліфікація. Ці слова записані на дошці

3.Завдання. “Весела вікторина.”

Команда отримає по 12 питань, за правильну відповідь -1б.

1.                      В кого на роботі люди втрачають волосся.? (перукар)

2.                      Бачить землю з пташиного польоту? (пілот)

3.                      Цей чоловік весь час напругою керує… (електрик)

4.                      Професіонал, що бачить у людини всі органи … (рентгенолог)

5.                      Працює молотком та ціну речам набиває(аукціоніст)

6.                      Все нові й нові плаття виходять з-під його рук? (модельєр)

7.                      Хто дітям і мама і помічник і букви вчить? (вчитель)

8.                      Захистить невинного? (адвокат)

9.                      Трори мистецтва рятує… (реставратор)

10.                  Працюють в ямі у театрі»? (оркестрові музиканти)

11.                  Робота у воді? (водолаз)

12.                  На завданні горить? (пожежник)

13.                  Людина оперує… (хірург)

14.                  В пачці  хто танцює? (балерина)

15.                  Хто рахує, а вирахувати не може? (астроном)

16.                  Малює картини, а взнати важко… (карикатурист)

17.                  Хто «най сердечніший»? (кардіолог)

18.                  Професія де “його можуть відправити на мило?” (суддя)

Хто охороняє овець?… (чабан)

1Готує страви морякам?… (кок)

2Розпилює людину, а їй не боляче (фокусник)

3На знімальному майданчику головний… (режисер)

4Доглядає за садовими деревами (садівник)

 

4.Завдання. “Опис професії”.

Керівник зачитує опис, а команди мають відгадати. Яка команда перша здогадується хто це, та команда подає сигнал дзвіночком.

-Для людей цієї професії характерні спостережливість, концентрація уваги, спритність, уміння працювати з фактами (зіставляти, аналізувати, робити висновки, визначати шляхи пошуку доказів). Необхідно вміти чітко оцінювати людей, розуміти причини їхніх учинків, приймати рішення. Крім цього, потрібно вміти організувати невелику групу людей. Робота, в основному, у приміщенні, вимагає строгої дисципліни, знання законодавства (слідчий).

 

-Людині цієї професії потрібно володіти відкритістю, відзначати життєво важливі деталі, потрібно вести роздуми про глибокі почуття й різні явища. Вона повинен уміти передавати свої внутрішні бажання, почуття, думки та емоції інших людей.  Їй належить одночасне спілкування, як з партнерами, так і з глядачами. Людина цього профілю повинна володіти емоційною чутливістю і стабільністю, почуттям симпатії і живої уяви, умінням зосереджуватися, почуттям відповідальності, точності, творчими здібностями і хорошою пам'яттю. Потрібно вміти переносити духовні й фізичні навантаження. Люди, які мають поганий зір, фізичні дефекти, не можуть оволодіти даноюпрофесією. Для досягнення успіху буде недостатньо мати тільки один талант, тут потрібно багато роботи, навчання і репетицій (актор).

 

-Людині, цього профілю постійно потрібно бути готовою до роботи в будь-який час доби і року, у свята і вихідні дні, у приміщенні та поза ним. Має ненормований робочий день, так як  повинна стежити за всім, що відбувається у світі. Ця професія вимагає дуже високого розумового напруження,  уміння грамотно і коректно висловлювати свої думки. Необхідно помічати деталі, відрізняти важливе від неважливого і використовувати свою інтуїцію. У своїй роботі користується комп'ютером, телефоном та диктофоном.  Важливо бути посидючим, емоційно стабільним, відповідальним, точним і акуратним, відкритим і здатним до творчості (журналіст).

 -Людина, що обрала цю професію, повинна добре знати будову автотехніки та можливі причини виникнення поломки. Їй необхідно вміти користуватися технічними кресленнями та схемами; розуміти і розбиратися в різних частинах і вузлах транспортних засобів та їх впливі один на одного. Потрібно  знати різні види паливного і мастильного матеріалу, масел, спеціальних рідин та інших матеріалів, які застосовують в обслуговуванні та ремонті. При виконанні робочих завдань треба дотримуватися і пам'ятати правила безпеки трудової діяльності. Людина даної професії повинна бути здоровою і витривалою, тому що щодня доведеться застосовувати свою фізичну силу. Більшість робіт потрібно виконувати за допомогою пальників і ручних інструментів, можливе отримання невеликих тілесних ушкоджень - опіків, порізів(автослюсар)

 

 

 

Термометр, шприц, рецепт, ліки.

Грим, сценарій, сцена, мікрофон.

Шуруповерт, фуганок, свердло, лак.

Дошка, крейда, зошит, указка.

Бетон, каска, кельня, цегла.

Файл, клавіатура, миша, монітор.

Гайковий ключ, викрутка, домкрат, моторне мастило.

Голка, тканина, лекало, сантиметр.

Піч, крем, міксер, форма, упаковка.

Мольберт, палітра, фарба, полотно .

 

image

image

 

 

image

 

imageimage                        image

(За кожну правильну відповідь 1 бал).

6.Завдання. “Склади пазли”.

imageimageКомандам роздається файл з пазлами, треба,на швидкість, зібрати картинку і назвати, представник якої професії там зображений?

 

7.Завдання. “Вгадай,  хто це?”

 

На малюнку зображені люди різних професій, треба правильно назвати представників даної професії.

Заключний етап.

1. Підбиття підсумків, перемогла “дружба” та нагорода команд грамотами.

 

 

 

 

                                              ДОДАТОК Е 2.4

 

 

pdf
Додано
11 березня
Переглядів
105
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку