Використання технологій критичного мислення на уроках у початковій школі

Про матеріал
Критичне мислення – це: здатність людини чітко виділити проблему, яку необхідно розв’язати; вміння самостійно знайти, обробити, проаналізувати, та дати оцінку певній інформації; відкритість до сприйняття думок інших і одночасно принциповість у відстоюванні своєї позиції.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготувала вчитель початкових класів. Розсоха Т. В. Використання технологій критичного мислення на уроках у початковій школі

Номер слайду 2

Критичне мислення – це:здатність людини чітко виділити проблему, яку необхідно розв’язати;вміння самостійно знайти, обробити, проаналізувати, та дати оцінку певній інформації;відкритість до сприйняття думок інших і одночасно принциповість у відстоюванні своєї позиції.

Номер слайду 3

Чому вчителю важливо використовувати технологію розвитку критичного мислення?

Номер слайду 4

Що дають учневі навички критичного мислення? Критерії ефективності розвитку навичок критичного мислення. Формує власну думку. Цінує спільну роботу, в якій виникає загальне рішення. Здійснює обдуманий вибір між різними думками. Вміє цінувати чужу точку зору. Аргументовано сперечається. Вирішує проблеми. Наявність дослідницьких навичок. Виявляє інтерес до творчої діяльності

Номер слайду 5

МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИМетод «Ромашка Блума»Тема уроку2. Уточнюючі питання1. Прості питання5. Оцінюючі питання3. Пояснюючіпитання4. Творчіпитання6. Практичніпитання

Номер слайду 6

{775 DCB02-9 BB8-47 FD-8907-85 C794 F793 BA}Відтворення Прості питання: Хто? Коли? Де? Як? Розуміння. Уточнюючі питання: Чи правильно я зрозумів?Застосування. Практичні питання: Як можна застосувать…? Що можна зробити із…?Аналіз. Пояснюючі питання: Чому?Синтез. Творчі питання: Що буде, якщо…?Оцінка. Оціночні питання: Як ви ставитесь…?

Номер слайду 7

Метод ‘’ Ромашка Блума ‘’‘’ Ромашка Блума ‘’

Номер слайду 8

Метод «Шість капелюхів мислення»Метод шести капелюхів - це простий і практичний спосіб розділення процесу мислення на шість різних режимів, кожен з яких представлений метафоричним капелюхом певного кольору. Білий капелюх: інформація. З’ясуй конкретні факти. Жовтий капелюх: логічний позитив. Символічне відображення оптимізму. Дослідження можливих успіхів і позитивних сторін. Врахуй всі ризики. Проведи «Мозковий штурм»та знайди всі можливі рішення. Червоний капелюх: почуття та інтуїція. Поспівчувай. Переключись.

Номер слайду 9

Технологія ‘’ Шість капелюхів ‘’

Номер слайду 10

Прийом «Сенкан»Лисиця. Хитра, руда. Полює, переслідує, обдурюєЛісова жителька. Хижак.

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Головні завдання технології інтелект-карт наступні: розвивати креативність школярів;формувати комунікативну компетентність в процесі групової діяльності;формувати загально навчальні вміння, пов'язані зі сприйняттям, переробкою та обміном інформацією;покращувати всі види пам'яті учнів (короткочасну, довготривалу, образну, зорову і т. д.);- прискорювати процес навчання;- формувати організаційні уміння.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Створення інтелект- карти

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Дякую за увагу!

pptx
Додав(-ла)
Розсоха Тетяна
Додано
16 вересня
Переглядів
12
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку