5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

Випускний вечір "Сучасний випускник"

Про матеріал
Сценарій випускного вечора, який розповідає про те, яким повинен бути сучасний випускник.
Перегляд файлу

Випускний вечір «Сучасний випускник»

C:\Users\302-4\Desktop\16.png

(Звучать фанфари, потім церковна музика. Інсценізація «Створення випускника» . На сцені сидить Творець)

Янгол. Творець! Можна увійти?

Творець. Де ти літаєш? Заходь!

Янгол. Приголомшливий матеріал!

Творець. Ну, не томи! Хвалися!

Янгол. Господи, допоможи!

Творець. Ну, про що розмова? Показуй!

Янгол. Тема наукової роботи: «Створення випускника».

Творець. Хороша тема, творча! Продовжуй!

Янгол. Ось! Типовий проект випускника! (Розгортає плакат з дитячим малюнком-схемою чоловічка) Випускник складається з:

  • голови – 1 штука,
  • тулуба –  1 штука,
  • руки –  дві штуки,
  • ноги –  дві штуки,
  • плюс невеликий тюнинг.

Творець. Так, минули ті часи, коли ми працювали над виключно ексклюзивними моделями – Шевченко, Пушкін, Гоголь... А тепер? Тепер все поставлено на конвеєр.

Янгол. Так часу ж на нововведення немає! Он їх скільки!

Творець. Ні, треба їм надати індивідуальність. Я ось тут зібрав усяку всячину (Дістає чарівну коробку). Простеж, щоб кожному дісталося. Подивимося, що тут у нас. Книжечка – значить буде книголюб! Медаль!(Складає в  мішок)

Янгол. Чемпіоном буде!

Творець. Не виключено! А це що за штуковина?(Дістає диск)

Янгол. Комп'ютерний диск!

Творець. Це хто у нас буде?

Янгол. Юзер або хакер.

Творець. Це ж небезпечно?

Янгол. А кому зараз легко? Творець, можна я попрацюю?

Творець. Заради Бога.

Янгол.(Дістає гребінець)Гребінець – цей цирульником буде!

Творець. Бери вище, візажистом!

Янгол.(Дістає пасок)Ремінь? А! Солдатом! Ать, два!

Творець. Ну, чому відразу солдатом – може, люблячим батьком!

Янгол.(Дістає купюру)Купюра! 100 доларів!

Творець. Чудова дрібниця! (Проглядає на світло) Цей банкіром, значить, буде! Хороша професія (ховає купюру в кишеню). Що там далі?

Янгол(Дістає пачку цигарок) О! І це теж знадобиться!

Творець. Що робити? Жорстокий вік! (Робить вигляд, що хоче покласти в мішок, але ховає в кишеню)

Янгол.(Довго риється в коробці, дістає мізки) Фу, а це що за гидота?

Творець. Чому вас тільки в піднебесній школі вчили? Це ж мізки! Це саме головне у випускниках!(Фонограма.З'являється чортик, кидає щось у мішок і зникає.)

Творець. Я не зрозумів, що це було? Що за чортівня?

Янгол. Не хвилюйтеся, Творець, я думаю, що у нашій справі без цього теж не обійтися!

Творець. За творчий підхід ставлю 12 балів!

Янгол. Дозвольте розпочати на практиці?

Творець. Амінь!(Янгол і творець виходять зі сцени під церковну музику. Заставка на вихід ведучих.)

П.-О. Минуло 11 років. Доброго вечора, шановні батьки, вчителі, дорогі гості!

Доброго вечора всім присутнім! А тепер відкриємо невеличкий секрет. Директор школи хотів бачити їх  такими. (На слайді молоді люди в ділових костюмах).

Вчителі хотіли бачити такими. (На слайді відмінники з книгами)

Класні керівники хотіли бачити їх ось такими.(На слайді зображення ангела і пухнастого білого зайчика)

Батьки такими.(На слайді знамениті вчені, спортсмени)

А насправді вони  ось такі! Під ваші гучні оплески запрошуємо випускників 2019 року на сцену!

Під звуки фанфар випускники заходять до актової зали

Гучними оплесками вітаємо 

1) неперевершених і яскравих

2) Непосидючих, але терплячих

3) Талановитих, хоч трішечки лінивих

4) Відданих своїй справі й наполегливих

5) оптимістичних і ділових

6) стриманих, але надзвичайно креативних

7) вірних у дружбі й шанобливих до старших

8) комунікабельних  та творчих

9) цілеспрямованих у досягненні мети й розумінні того, чого хочуть від них

10) прагматичних і неповторних

11) обізнаних у надсучасних інформаційних технологіях, які здатні відправити власне фото з будь-якого мобільного пристрою, який знаходиться у них під рукою

12) закоханих у себе, здатних робити селфі 24/7

13) добрих, відкритих до спілкування, здатних підставити плече у важку хвилину

14) мрійливих , хоч  інколи фантазерів, здатних жити як у реальному, так і віртуальному світах

15) закоханих у свою школу  і дім

16) енергійних, запальних, учнів, які дивували нас усі 11 років навчання здатністю нестандартно мислити, створюючи ситуації екстриму й повної насолоди, бажання дати ремінця або зацілувати

Разом з ними всі 11 років  поруч були їх класні керівники  та перші вчителі.

Саме сьогодні для наших випускників востаннє звучить «Ода ліцею»

На святі присутні гості, яких ми раді вітати.

Вед. Ми вітаємо всіх працівників опорного закладу, хто був із нашими випускниками  11 років, хто допомагав їм робити перші кроки і навчав мудрості.

1. Адміністрація закладу і вчителі, які читали в 11 класі.

2. Педагоги ліцею

3. Працівники ліцею

Прийміть ці квіти як знак вдячності від учнів та батьків.

Охоронець 1. Vip-персона вже прибула?

Охоронець 2. Він же завжди вчасно приїжджає,  а тут щось немає до сих пір. Можливо, зайнятий.

Охоронець 1. Все перевірили, нічого підозрілого немає?

Охоронець 2. Намагався тут один прослизнути, директором прикидався.

Охоронець 1. Як вирахували?

Охраннік2. Дуже просто. Чим відрізняється справжній директор від підробки? Вічно заклопотаний, з купою паперів і командним голосом. А цей – у новому костюмі, нікуди не поспішає, і навіть жодного завалящого папірця при собі не має! Довелося затримати для з'ясування особи.

Охоронець 1. Добре! Ну що, начебто на сцені все гаразд?

Охоронець 2.(робить вигляд, що йому говорять по мікрофону) Все, йдемо, кажуть, на вході черга утворилася. Не турбуйтеся, наша фірма гарантує веселий настрій.(Виходять зі сцени.)

П.-О. Ну, а ми продовжуємо свято знань, отриманих у стінах рідної школи. Свято любові та поваги до вчителів, тріумф батьків, що виховали своїх дітей, які сьогодні залишають школу і вирушають підкорювати життєві висоти. Настає хвилююча мить. Зараз відбудеться вручення документів, які свідчать про те, що ми вже не учні, а самостійні дорослі люди. Вручити атестат і сказати напутні слова ми запрошуємо директора опорного закладу (Звучить музика. Вибігають двоє охоронців)

Охоронець 1. Ви вже вибачте нас, Анатолію Олексійовичу, що ми Вас затримали. Помилочка вийшла ...

Охоронець 2. Не впізнали Вас, значить, довго жити будете й багатим будете!

(Виступ директора. Вручення атестатів)

1.Яким же довгим був шлях до атестату. Озирнімося на хвилинку назад. Адже 11 років – це час. І чого в вас тільки не було.

2. Перше вересня… Дзвінок… Ромашки…

3. Банти… Косички… Первоклашки…

4. Буквар… Перша двійка… Невимита дошка…

5. Перше в класі прибирання…Нерозділене кохання…

6. Фараони…Глобус…Карта… Розмальовані всі парти…

7. Піфагор…Жири… Кислоти…Пушкін… Лермонтов … Незграбні ноти…

8. Для контрольної шпаргалка…спортмайданчик… зажигалка …

9. Танці…музика…гітара…дискотека…знову пара…

10. Вечір…сценка…фонограма…

11. А мене, як завжди не пустила мама…

12. Карантин… практична…випускне плаття…

Всі. Ось такий шлях атестату...

Випускник1. У нашому залі зараз відбудеться презентація нового багатосерійного кінофільму «Школа»!

Випускник 2. 11 довгих років йшли зйомки. За цей час було витрачено 150 кг крейди, 2300 штук зошитів, 2 млн. 300 000 нервових клітин, 150 кубометрів чорнила, з'їдено 880 000 булок у нашій їдальні, випито 120 000 літрів чаю.

Випускник 3. І ось готовий шедевр з життя сучасного школяра, драма про роки мук, екшин походів у їдальню, поема, присвячена всім, хто знаходився поруч.Рік 2008. Перший раз у перший клас.

Сценка «Урок у першому класі»

Вчителька. Так, діти, сьогодні ми будемо здавати техніку читання. __________________, прошу!

Першокласник 1 (піднімає з підлоги машинку, простягає вчителю)А можна я вам спочатку техніку здам, а потім читання?

Вчителька. Ну, здавай! (Бере машинку) Так. До дошки йде ...____. Читай!

Першокласник 2. А я це читати не буду!

Вчителька. Це чому?

Першокласник 2.А я вмію читати тільки слова з трьох букв!

Вчителька. Де ж я тобі знайду такий текст?

Першокласник 3. Де, де? В Улан-Уде! Іди отсюдова, двієчник нещасний! Можна, я здам перший?

Вчителька. Ну давай!

Першокласник 3. Абевегеде, єкелемене, іпересете.

Вчителька. Стоп-стоп-стоп. Ну, до чого така швидкість? Ти ж нічого не зрозумів з того, що прочитав.

Першокласник 3.Я все зрозумів, можу переказати дослівно!

Вчителька. Ну, перекажи!

Третій першокласник. Абвгд, єкелемене, іпересете!

Усі(хором)Єс !!!

Вчителька. Ну, що ж,усі працювали творчо, а значить, усі отримали…

Перший першокласник.12 балів!

Випускник. Чимало перепало і нашим батькам, адже всі одинадцять років вони були не просто з нами. Вони вчили домашні завдання, відповідали на дзвінки педагогів, а головне – намагалися створити атмосферу, в якій би могли гармонійно розвиватися ми – їхня чада.

Скандал у родині

(Дійові особи: батько, мати, син, бабуся, сусідка, голос)

Голос. Звичайна засульська родина. ( Син  учить уроки і плаче)

Мати Закрий рота. (Син плаче далі) Я тобі повторюю: стули пельку. Читай ще раз умову задачі.

Син. 33 емлекопи

Мати. Що?

Син. 33 емлекопи

Мати. Три землекопи. Що вони роблять?

Син. КОпають

Мати.  КопАють. Господи, батько-шофер, мати – на складі працює. У кого ти такий дебіт вдався.

Син. Мам, у школі сказали 400 гривен принести.

Мати. А де їх взяти – не сказали)

Син. Ма!

Мати. Не мамкай! Учи уроки! Нормальні діти ЗНО здадуть і поїдуть у вузи навчатися, а ти дома за мою спідницю сховаєшся – та й будеш у танчики грати.

Голос. Червяк, виходь.

Мати. А хто це кричить?

Син. Князь.

Мати. А чого це він князь, а ти Червяк. Хто вам клички роздає?

Син. Князь.

Мати. Я зараз піду і твоєму князю вуха повідриваю.

Голос. Полундра, мати Червяка йде.

Мати. Я зараз покажу матері Червяка.

Син. Ма, ну можна я мультики подивлюся.

Мати. Дурультики. (Заходить сусідка.)

Сусідка. Привіт, сусіди.  Чого кричите?

Мати. Щоб вам було за дверима все чути. Чого приперлася?

Сусідка. Солі позичите?

Мати. Ви кожен день по сіль ходите. Ви що, корови чи лосі?

Сусідка (до хлопця). Що, роки учиш? А мій в танчики грається. Ось сьогодні тільки нову броню купив.

Мати. Знаєте, що я вам скажу: балуєте ви свого князя. Взяла сіль?

Сусідка. Взяла.

Мати. Чеши звідси, княгиня. (ставить мисочку з котлетками на підлогу) Барсік, от паразит, котлетки їсти не хоче. Ось прийде Валера, я йому їх розігрію.

Чоловік. Всім привіт.

Син. Привіт, тату.

Мати. О, Червяк старший прийшов. Сідай, їж. Сусідка приходила.

Чоловік. І що сусідка?

Мати. Ти подивись, з порогу питає: що сусідка? Його не цікавить як дружина, син оболтус? Його цікавить, що сусідка робить?

Чоловік. Ну що ти знову починаєш?

Мати. Я ще й не починала (плаче)

Чоловік. Ти чого.

Мати. Йди геть!

Чоловік. Я сьогодні дружина Степанова бачив. Так вона так  розповніла.

Мати (перестає плакати) Де ти бачив?

Чоловік. На вулиці.

Мати. І що, дуже розповніла?

Чоловік. Ось така – не обнімеш!

Мати. (сміється). А тобі лише б на баб чужих подивитися. Вдома немає. Дай мені хоч телевізор подивитися (нажимає пульт і включає телевізор, а там говорять: «Записуйте телефон 33-17-15 «Чоловік на годину»)  О, Валерчик, на цілу годину! Учись!

Чоловік. Це про електриків!

Мати. Та хоч електрики! У нас дзвінок уже рік як не працює, ось сусідка і заходить, як на базарну площу. А ти все боїшся, щоб не вбило, ковбик резинок простилаєш. Чого сидиш, іди коврик стели, зараз мама моя прийде!

Чоловік. Так може не будемо стелити, от і перевіримо, бє током, чи ні.

Мати. Я тобі зараз так пошуткую. (заходить бабуся)

Бабуся. Любка, знову взуття порозкидала? Це не донька, а суцільний екстрим!

Мати. Мам, ну чого ти мене завжди лаєш, наче не рідна!

Бабуся. Сиди й не мамкай! А де мій онучок рідненький?

Син. Бабулічка

Бабуся. Іди поцьомай бабусю.

Син. Ну, бабуля.

Мати і бабуся разом. Іди поцьомай, тобі кажуть!(онук цілує)

Син. Бабуля, а можна я мультик подивлюся?

Бабуся. Який?

Син. Рапунсель.

Бабуся. Це що, про євреїв? Українські мультики треба дивитися (Співають з мамою) «Хай мама почує й відразу прийде…»

Син. Мам!

Бабуся з мамою (продовжують співати) «Хай мама дитинку свою віднайде…»

Син. Мам!

Мама. Та ти даси мені з бабусею поговорити?

Бабуся. Чого це ти на мого внука зіпаєш?

Мама. А ти на мене постійно кричиш, наче я не рідна.

Чоловік. Чого ви знову орете?

Мати. Ти чого вийшов, ану заховайся, щоб те ніхто й не бачив! (Починає грати музика «Главней всего погода в дома», а родина лається, розмахуючи руками)

Голос. А найголовніше  те, що й у квартирі ведуть розмову найрідніші люди!

Випускник4. Серія наступна. «Рідна душа».

Випускник5. Закінчилася початкова школа. Більшої трагедії для нас не могло і бути. Кожен день ходити по різних кабінетах, різні вчителі, ім'я кожного з яких неможливо запам'ятати.

Випускник 6. Жах, паніка. Що робити? І тут з'являється вона – класний керівник – рідна душа у цьому потоці різноманітності. Їй можна розповісти все, або майже все; вона може поговорить з батьками так, як... Загалом вміє розмовляти з батьками.

Випускник4. Вона знає про тебе багато таємниць, іноді невідомих тобі самому. Вона любить тебе таким, який ти є, хоча й каже, що тобі треба змінитися.

Випускник5. Ми вдячні нашим «класним» мамам – найстійкішим, терплячим, яким дісталося найбільше.

Сценка «Класний керівник»

(На сцену виходять назустріч один одному учні та учениці зі швабрами, ганчірками, роблячи вигляд, що миють підлогу. Назустріч їм виходить «класний керівник».)

Класний керівник. Все у ваших інтересах: чим швидше приберете клас, тим швидше підете мити парти.

Учень 1. Ми вже прибрали!

Учень 2. Ми вже помили!

Класний керівник. Пишіть пояснювальні записки.

Учень 3. Про що?

Класний керівник. Чому не були вчора у школі.

Учень 4. А ми були!

Класний керівник. А на контрольній з хімії?

Учень l. Ha контрольній з хімії не були.

Класний керівник. Ось і пишіть, чому.

Учень 2. (робить вигляд, що пише на долоні) Я, ..., учень 11 класу, не був вчора на контрольній тому... А що писати?

Класний керівник. Коли не знаєш про що писати, пиши правду!

Учень 2. Ага, не був на уроці тому, що закінчується на «у»!

Класний керівник. Сідай, за поведінку двійка!

Учень 2. 3а що?

Класний керівник. А за те, що закінчується на «о»! Ви зовсім розпустилися! Тому зараз буде виховна година!

Учень 3. Ой, ціла година?

Класний керівник. Може бути, і дві години!

Учень 4. He треба! Ми виправимося!

Учень 3. Ми більше не будемо!

Класний керівник. Ну ладно, повірю в останній раз!(Учасники виходять зі сцени)

Випускник 7. Ось так наші класні керівники Лариса Іванівна й Валентина Іванівна завжди закінчувала свої виховні бесіди.

Випускник 8.  І таких «останніх разів» були тисячі і тисячі!

Випускник 9. Ми завжди обіцяли, що це востаннє, але ...

Випускник 7. Вже через хвилину забували про свої обіцянки!

Випускник 8. А вони, як це не дивно, вірили нам і сподівалися, що з нас вийде щось путнє.

Випускник 9. Вже щось вийшло – ми стали випускниками!

Випускник.  Найбільшою проблемою для випускника є ЗНО. То зареєструватися вчасно потрібно, то сходити на пробне, то дати відповідь на тисячі «чого» і «чому». Ось і недавно робили опитування. І найбільша проблема-це ЗНО.

1. А в мене таке відчуття, зараз прийде Тетяна Анатоліївна  і скаже:

   - Яке ЗНО, це ж був розіграш.

2.  Слухайте, а чого нам чекати до того часу, коли почнеться ЗНО. Давайте візьмемо ситуацію у свої руки.

 3. ЗНО - це зло. І ми не будемо його здавати.

Всі разом. Давайте, давайте. (Всі підтримують пропозицію)

2. Що треба зробити в першу чергу?

1. Сьогодні гарно повеселитись, відтягнутись. А ще  я чув, що нас сьогодні ще сюрприз чекає.

3. Його може отримати будь-який випускник із знаннями математики, англійської, української, фізики, хімії, біології і хорошої фізичної підготовки

4. Не так то все просто. Давайте попробуєм:

3. ВО_ВО_ВОООООО. Оце якраз те, що нам треба. Це по любому спрацює. Ми ж ЗНО здавати не хочемо. (Виходить учень в шапочці з горою книжок)

5. Що ви на мене дивитесь, як Кличко на складнопідрядне речення?

1. А ти що не знаєш, ми протестуємо проти ЗНО.

 5. Як ? Ми мусимо здавати ЗНО!(Всі починають сміятись)

1. Я казав здати книжки в бібліотеку. Во, пригодились.

5.Що значить здати? Я ж купив!

2. Ти бойкотуєш з нами ЗНО?

5. Нє, я здаю!

 3.  (мах рукою). Бодя давай!  (Хлопці беруть ботаніка  на плече і виносять із залу)

2. Все повертаємось до протесту. Що ще потрібно зробити?

4. Може все-таки треба здавати.(Всі загуділи ООООООООООООО)

1. Може ЗНО не таке страшне як нам говорять.

3. А й справді, друзі, чого нам боятись ЗНО. Ми в школі вчились?

Всі разом. Вчились.

5. От і покажемо зараз чого ми навчились.

Сценка  “Екзамен з біології”.

( Артем Альбертович, Грицаюк Юліана, Мамчур Ліна).

Вчитель 1. І так , починаємо екзамен. Перше питання «Функція крові».

Учень. М… функція крові м… Кров потрібна людині для того, щоб заробляти від 500-1000 гривень.

Вчитель 2. Досить! Друге питання. Підійдіть до дошки.

Учень. Так, звісно.

Вчитель 1. Анатомія людини.

Учень.(ох..)

Вчитель 2. Так, де знаходиться апендицит?

Учень. Мені його вирізали. А де він знаходиться зараз я не знаю.

Вчитель 1. Зрозуміло, беремо шлунок.

Учень. (бере мозок)

Вчитель 2. Це ми не беремо, а включаємо!  Беремо  шлунок. Де знаходиться шлунок? Куди  потрапляє їжа?

Учень. (показує  на рот)

Вчитель 1. Куди вона далі йде?

Учень. ( показує вниз на вихід)

Вчитель 2. Так. Боже, тепер знаходимо середину.

Учень. ( ставить правильно)

Вчитель 1. Береш серце. Де знаходиться серце?

Учень. А це чоловік чи жінка?

Вчитель 1. А що є різниця?

Учень. Ну просто в жінок немає серця.

Вчитель 1. Так. Ідіть геть!

Учень. ( хапається за серце і ставить правильно)

Вчитель 1. Припустимо, а покажіть язик.

Учень. ( показує свій язик)

Вчитель 1.  Та ось тут покажіть язик ( показує на дошку)

Учень.( стає перед дошкою і показує знову свій язик)

Вчитель 1. Ой, господи! Беремо  печінку.

Учень. ( бере)

Вчитель 1. Печінку ставимо на місце.

Учень. ( пробує вгадати)

Вчитель 2. Холодно. Ще холодніше.

Учень. (ще водить, маючи висунутий язик)

Вчитель 2. Дуже холодно, дуже, я бачу ви не вловлюєте суть завдання.

Учень.( махає головою . що ні)

Вчитель 1. Сховайте язика.

Учень.(ховає язик)

Вчитель 2. Де нирки у людей знаходяться? Ви не пам’ятаєте, де знаходяться нирки? Давайте згадаємо. Де ж вони можуть бути?

Учень. (Згадує як його капали. Хапається за нирки і ставить їх неправильно)

Вчитель 1. І там у людини знаходяться нирки?

Учень. (б’є по нирці і зсуває її вниз.)

Вчитель 2. Беремо легені. Беремо  другу легеню.

Учень. ( здивовано дивиться і показує двома пальцями «ДВІ»)

Вчитель 1. Так, Петренко їх дві у людини. Ти б міг хоч якусь шпаргалку собі зробити.
Учень.(піднімає футболку і показує неправильне розташування наклеєних органів)

Вчитель 1. Пішов геть!

Випускник 1. Якщо син у справах всюди перший,
Зірки з неба запросто хапає...
Це усе батьків залізні нерви
Небеса до нього присувають.
Випускник 2. Як дочка росте усім на радість
І розумниця, й спортсменка і артистка —
Це матуся люба постаралась,
І наставником була і другом близьким.
Випускник 1. Ось вони  - ненагляднії чада:
Хлопчики ваші і ваші дівчата...
Діточки ваші, кровиночки ваші.
Ви не знайдете розумніш і краще.
Випускник 2. Скільки безсонних ночей і деньочків
Віддано вами для дочок, синочків.
Скільки нелегких і довгих років
Ви віддали для дочок і синів.
Випускник 1. Хто дітей ростив, кохав,
Ніченьки не досипав
За прокази хто сердився,
Навіть часом сторожився
Терпеливо, день за днем
Іх виховував ремнем.
Помагав учителям...
Дякуєм кому?
Разом. БАТЬКАМ.

1. Дорогі вчителі! 11 років поспіль ви щоразу говорили нам про те, як необхідні знання, говорили про відмінні оцінки і гарну поведінку. Ви стільки про це говорили, що нам довелося, зрештою, в це повірити. Ми дуже любимо вас, своїх учителів.

2. А ось деякі несвідомі стверджують, що вчителі – мучителі і любити їх нема за що… Але справжня любов – це коли любиш просто так, не за щось конкретне.

1. Зараз вперше будуть оприлюднені секретні архівні матеріали випускників. Любовні записки вчителям, що ми написали за 11 років навчання у школі, які так і не дійшли до адресатів.

2. Фізика. Шановний Сергію Володимировичу! Ми захоплювалися Вами, коли Ви приєднували один прохідок до амперметра, інший – до вольтметра, третій – до омметра. Потім підносили штепсель до розетки ...

1. Ми зітхали всім класом і думали – зараз як рвоне! Але нічого особливого не відбувалося. Омметр чинив опір, вольтметр напружувався і тільки у нас постійно падала планка.

2. Спасибі Вам за все й міцного Вам здоров'я!

3. Іноземна мова. Dear_Людмила Іванівна і Валентина Іванівна! Довгі роки ofstudies The Englishis важливі notonly для отримання a certi ficate, але також for a marketafter a cordon, за що ми вам are very thank ful!

4. Історія. Шановні Анатолію Олексійовичу І Павле Миколайовичу! Ви – історичні особистості. Розуміємо, що витримати нас на трьох предметах відразу вдалося б не кожному. А Ви змогли. Тож бажаємо Вам, насамперед, здоров'я і терпіння на майбутній навчальний рік!

5. Українська мова і література. Любити українську мову, літературу, український народ, бути патріотом та незламним духом нас навчала Корніяченко Лідія Григорівна. Тепер ми точно знаємо про тире між підметом та присудком, про те, чого ревли воли, як ясла були повні, і чого шелестіли липи.

6. Математика. Шановні Ларисо Іванівно і Тетяно Анатоліївно! Завдяки Вам ми навчилися отримувати корені на дошці, а не тільки на городах. Спасибі Вам за те, що вільно користуємося логарифмічною лінійкою! З її допомогою так легко проводимо прямі лінії! Зізнаємося, що дуже часто, обчислюючи вирази математичні, ми їх супроводжували між собою виразами українськими. Та все ж, прийміть щирі слова подяки від усіх випускників 2019 року!

7. Інформатика. Шановні Віталій Анатолійович і Тамара Василівна! Кожного уроку ми прорубували собі дорогу через терени до знань. І ось, нарешті, з'явилося світло в кінці тунелю. А що ж буде далі?

8. А далі ми бажаємо Вам здоров'я, терпіння і ще раз здоров'я, оскільки без нього терпіння стає абсолютно неможливим.

9. А на уроках зарубіжної  літератури Лідія Миколаївна вчила нас поганому.

10. Як це?!!

9. Вона змушувала нас читати чужі листи: лист Тетяни до Онєгіна і Онєгіна до Тетяни. І тепер ми точно знаємо, як потрібно освідчуватися в коханні.

11. Хімія. А тепер питання на кмітливість. Що пов'язує іноземну мову і хімію?

12. Я готовий відповісти без підготовки! На іноземній ми катали домашку з хімії!

11. Правильно! І як добре, що нам не задавали додому робити досліди! Ми б наробили! Ми б намішали!

12. А починалося все так добре! Пам'ятаєш, з яким завзяттям ми бігли у восьмому класі на уроки хімії? Ще б пак, хімічка досліди показувала!

13. Дякуємо Людмила Григорівна і Ганна Вячеславівна за те, що ми своїми очима бачили справжнє диво! А потім навчилися бачити ці чудеса навколо себе!

14. Ну, а якщо серйозно ... Дорогі вчителі! Спасибі Вам за тепло вашої душі, за науку життя, за все, чому ви нас навчили. Ця пісня для вас!

1.Ідуть роки, летять хвилини,
Біжить нестримно дикий час.
Та весь цей вечір, безсумнівно,
Не згасне в пам'яті у нас.
2. Веселий сміх чи сум незримий –
Минув шкільний останній рік.
І розуміти якось дивно,
що ти сьогодні – випускник.
3.Чудовий бал і вальс останній,
А далі – самостійний крок.
І хоч прощатись так печально-
Чекає інший нас урок.
4. І всюди пахнуть різні квіти,
А поруч рідні, вчителі...
 

Та взавтра ми уже не діти,
І точно вже не школярі.
5.Сьогодні нам сміються зорі,
І сонце теж для нас зійде.
Іти в життя ми вже готові,
Тож хай нас щастя поведе!

 

docx
Додано
26 лютого
Переглядів
367
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку