вивчення англійської мови у позакласній роботі

Про матеріал
Формування в учнів початкових класів мотиваційного компоненту вивчення англійської мови у позакласній роботі
Перегляд файлу

 

Формування в учнів початкових класів мотиваційного компоненту вивчення англійської мови у позакласній роботі

 

Сучасні батьки бажають, аби їх дитина розпочинала вивчати мову якомога раніше, часто навіть з дошкільного навчального закладу. Слід зазначити, що таке бажання батьків є цілком об’єктивним, адже володіння іноземною мовою  надає їх дітям ряд конкурентних переваг при працевлаштуванні й реалізації у професії, підвищує соціальну мобільність, піднімає освітній рівень. До того ж, володіння іноземною мовою дозволить дитині в майбутньому легше знаходити порозуміння з представниками інших країн, носіями іноземної мови; вивчення іноземної мови також справляє позитивний вплив на гармонійний інтелектуальний та особистісний розвиток людини.

У наш час англійська мова входить до числа обов’язкових предметів, що вивчаються в початковій школі. Це дуже важливий етап у навчанні дітей, оскільки в початкових класах закладаються базові знання мови, навички її застосування і , звичайно, бажання її подальшого вивчення. Практикована школою методика викладання англійської мови в початкових класах повинна ґрунтуватися на іграх, активній діяльності, візуальних методах, бути наочною і зрозумілою дітям.

Метою роботи є розкриття ролі позакласних заходів у процесі навчання англійської мови учнів початкової школи, що сприяє формуванню в учнів початкових класів мотиваційного компоненту вивчення англійської мови.

Позакласна робота з іноземної мови має велике загальноосвітнє, виховне і розвиваюче значення. Ця робота не тільки поглиблює і розширює знання іноземної мови, але і сприяє також розширенню культурологічного кругозору школярів, розвитку їх творчої активності, естетичного смаку і, як наслідок, підвищує мотивацію до вивчення мови та культури іншої країни.

При організації та проведенні позакласного заходу від учителя вимагається тонке і вміле спостереження і вивчення інтересів учнів, врахування їх вікових та психологічних особливостей, їх інтересів.

Вибір теми позакласного заходу для того чи іншого рівня навчання визначається, з одного боку, обсягом мовного матеріалу, з іншого боку, рівнем загальноосвітньої підготовки учнів, можливістю реалізації деяких міжпредметних зв'язків. Необхідно максимально використовувати знання і вміння учнів, набуті ними в процесі навчання та участь у позакласній роботі, мінімально завантажувати їх вивченням нового матеріалу, особливо такого, який містить незнайомі лексичні одиниці та граматичні явища.

Важливо пам’ятати, що у процесі організації позакласних заходів з англійської мови необхідно враховувати психологічні особливості як кожного окремого учня, так і колективу, дотримуватися основних принципів організації позакласних заходів з англійської мови. Матеріал, що використовується у позакласних заходах, має бути цікавим, пізнавальним, розвиваючим, має враховувати індивідуальні особливості, здібності й рівень підготовки молодших учнів з означеної мови.

Основні завдання, які ставить учитель при позакласній роботі, наступні:
1. Поглиблювати і розширювати знання і практичні навички учнів;
2. Розвивати логічне мислення і кмітливість;
3. Виявляти обдарованіших і здатних дітей, сприяти їх подальшому розвитку;
4. Виробляти інтерес до іноземних мов;
5. Залучати дітей до цікавого зайняття;
6. Зміцнювати дисципліну, 

7. Виховувати цілеспрямованість, організованість і колективізм.

Позакласні заходи з англійської мови є вагомою складовою всього навчально-виховного процесу початкової школи. Вони розкривають низку додаткових можливостей як для вчителів, так і для учнів. Методично правильно організовані та проведені позакласні заходи не лише систематизують та поглиблюють набуті знання учнів з англійської мови, але й вдосконалюють сформовані у них навички, сприяють підвищенню мотивації до вивчення мови та знайомства з культурою народу, мова якого вивчається, розвивають комунікативну компетентність, допомагають розкрити творчі здібності учнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mother’s Day

 

Мета: удосконалювати вміння декламування, інсценування; розвивати почуття гордості за свою родину; виховувати любов, повагу до своїх матусь, формувати вміння бути уважними та толерантними у стосунках із рідними.

 

Ведучий.

У цей щасливий ясний день,

Коли яскраво світить сонце

І небо світле, голубе,

Всі діти раді мам вітати.

Вони бажають розказати про те,

Як сильно люблять їх.

І хочуть всім подарувати

Корзину квіток весняних.

 

 Діти :     1. What a happy day today!

                All the children sing and play.

All the children are very gay.

Oh, the happy, happy day.

 

2. The sun is so bright today,

Because it is the Mother’s day.

 

3. The sky is so blue today,

Because it is the Mother’s day.

 

4. And we are now so gay,

Because it is the Mother’s day.

 

5. I love my dear mummy,

I love her very much.

And do you love your mummy?

(хором)Of course, and very much.

 

6. Make a basket for our mothers

And fill it with flowers gay.

 

(діти по черзі приносять букетик квітів і розказують вірш)

 

7. My mother likes flower that are bright

 

8. My mother likes flower that are white

 

9. My mother likes flower with a smell

 

10. My mother likes flower very well

 

11. Each bright flowers wants to say:

“Happy Mother’s Day!”

 

Ведучий. Діти дуже люблять своїх мам, але інколи вони бувають дуже неслухняними, як пустотливі мавпочки у пісні «Five Little Monkeys».

 

(Інсценізація пісні. Діючі особи: мама, лікар, мавпочки. Мавпочки стрибають на ліжку, одна з них падає і ніби розбиває голову, мама викликає лікаря, лікар всім по черзі забороняє стрибати на ліжку, а в кінці пісні дозволяє повернутися назад.)

 

Five Little Monkeys

 

Five little monkeys jumping on the bed,

One fell off and bumped his head.

So Momma called the doctor and the doctor said,

No more monkeys jumping on the bed.

 

Four little monkeys jumping on the bed,

One fell off and bumped his head.

So Momma called the doctor and the doctor said,

No more monkeys jumping on the bed.

 

Three little monkeys jumping on the bed,

One fell off and bumped his head.

So Momma called the doctor and the doctor said,

No more monkeys jumping on the bed.

 

Two little monkeys jumping on the bed,

One fell off and bumped his head.

So Momma called the doctor and the doctor said,

No more monkeys jumping on the bed.

 

One little monkey jumping on the bed,

He fell off and bumped his head.

So Momma called the doctor and the doctor said,

No more monkeys jumping on the bed.

 

No little monkeys jumping on the bed,

None fell off and bumped his head.

So Momma called the doctor and the doctor said,

Put those monkeys back in bed!

 

Ведучий. В цей день хочеться побажати всім всього найкращого.

 

Діти: 1. I wish you happiness.

 

          2. I wish you luck.

 

3. I wish you good health.

 

4. I wish you all the best.

          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сценарій казки «Red Riding Hood – 2»

Characters:

Red Riding Hood                   Grandmother

Pussy-cat                                Kittens

Mrs. Hen                                Cuckoo

Lady-bird                                Wolf

Mother                                    Author

 

Author: There is an old woman lived under a hill.

              She has a granddaughter, so pretty and neat.

 

Grandmother: Oh, my dear girl.

              Thank you for you coming.

              This is for you and your mother.

              It’s a can of milk.

              Be careful along the way.

 

Red Riding Hood: Thank you, Granny, goodbye!

 

Meeting 1. (Red Riding Hood and Pussy-cat)

 

Red Riding Hood: I love little pussy,

                               Her coat is so warm.

                               And if I don’t hurt her

                              She’ll do me no harm.

                                Pussy-cat, pussy-cat,

                             Where have you been?                                                

 Pussy-cat: I’ve been to London to look at Queen.

Red Riding Hood: Pussy-cat, pussy-cat,

                             What did you do there?

Pussy-cat: I frightened a little mouse under the chair.

Red Riding Hood: Pussy-cat, pussy-cat,

                            Do you want a glass of milk?

Pussy-cat: Oh, thank you. I like milk.

 

Meeting 2. (Red Riding Hood and kittens)

 

Red Riding Hood: Where are you going,

                            My little kittens?

Kitten 1: We are going to town

             To get us some mittens.

Red Riding Hood: What? Mittens for kittens!

                          Do kittens wear mittens?

Kitten 2: Yes, because little kittens

             May get could without mittens.

Red Riding Hood: My little kittens,

               Would you like a glass of milk?

Kitten 3: Oh, thank you. We like milk.

 

Meeting 3. (Red Riding Hood and Mrs. Hen)

 

Mrs. Hen: Chook, chook, chook.

Red Riding Hood: Good morning, Mrs. Hen.

                    How many chickens have you got?

Mrs. Hen: My dear girl, I’ve got ten:

               Four of them are yellow

              And four of them are brown,

              And two of them are speckled red.

              The nicest  in the town.

Red Riding Hood: This is for you and you chickens. Bye!

 

Meeting 4: (Red Riding Hood and Cuckoo)

 

Red Riding Hood: Cuckoo, cuckoo,

                           What do you do?

Cuckoo: In April I open my bill;

              In May I sing all day;

              In June I change my tune

              And in July I always fly.

Red Riding Hood: this is for you.

Cuckoo: Thank you very much.

 

Meeting 5: (Red Riding Hood and Lady-bird)

 

Red Riding Hood: Lady-bird, lady-bird,

                           Fly away home.

Lady-bird: My house is on fire

                And my children all gone.

                All except one, her name is Ann.

               She has crept under the warming pan.

Red Riding Hood: I know where is your daughter.

                       Is this she?

Lady-bird: Yes, thank you very much.

 

Meeting 6: (Red Riding Hood and Wolf)

 

Wolf: Little girl, little girl, where have you been?

Red Riding Hood: I’ve been to see grandmother

                              Over the green.

Wolf: What did she give you?

Red Riding Hood: Milk in a can.

Wolf: What did you say for it?

Red Riding Hood: Thank you, Grangam.

Wolf: I am a wicked wolf.

          I don’t like milk.

          But I like to eat the children.

Red Riding Hood: Help! Help! Help!

 

 All animals help her to drive away the wolf

 

Meeting 6: (Red Riding Hood and Wolf)

 

Red Riding Hood: Hello, mum!

Mother: Hello, my dear!

Red Riding Hood: this is for you.

Mother: Oh, the can is empty.

Red Riding Hood: We haven’t got any milk,

              But we have got many friends.

              Many good friends.