Актуальність дослідження обґрунтована необхідністю розробки механізмів пріоритетних напрямів розвитку загальної середньої освіти, з метою забезпечення переходу освіти на нову, особистісно-орієнтовану парадигму.
Завдання дослідження:
1. Проаналізувати теорію і практику впровадження інтерактивних освітніх технологій в навчальний процес та виявити зв'язок цього впровадження з тенденціями розвитку сучасного суспільства.
2. З'ясувати сутність інтерактивних освітніх технологій навчання та виокремити відповідні інноваційні аспекти управлінської діяльності у зв'язку з впровадженням цих технологій в навчальний процес.
3. Теоретично обґрунтувати, розробити модель впровадженням інтерактивних технологій навчання та дослідити вплив її використання на підвищення якості навчального процесу.
Для успішної роботи в області інноваційної педагогіки вчитель повинен володіти наступними характеристиками:
.
Найбільш відомі технології навчання
та їх автори:
Бахмутської міської ради
Донецької області
«Впровадження
інноваційних технологій
в навчально-виховний
процес»
Вчитель початкових класів: Артемова В.А.
2018 рік
РЯД СУЧАСНИХ ОБСТАВИН ГЛИБОКО
ЗМІНЮЮТЬ ЕКОНОМІКУ І СУСПІЛЬСТВО:
Освіта має орієнтуватись на діяльнісні, розвиваючі технології, які формують у учнів уміння вчитися, оперувати і управляти інформацією, швидко приймати рішення, пристосовуватись до потреб ринку праці (формувати основні життєві компетенції)
Впровадження інформаційних технологій у навчально-пізнавальну діяльність учнів початкової школи – це один із шляхів.
Переваги комп’ютерних технологій у навчальному процесі
Інформаційні освітні технології
Технології створення та використання інформативних систем
(інформативні технології)