Мета:
навчальна: ознайомити учнів з принципами форматування символів та абзаців; удосконалювати навички роботи в текстовому редакторі, вміння змінювати шрифт, розмір, накреслення, колір, вирівнювання, встановлювати відступи абзаца, міжрядковий інтервал;
розвивальна: розвивати інформаційну культуру учнів;
виховна: виховувати інформаційну культуру, виховання уміння працювати в групі; формування позитивного ставлення до навчання.
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Опрацювання текстових даних. Текстовий процесор Правила набору тексту. Заголовки. Заголовки виділяють. Збільшують розмір символів: Накреслення. Напівжирне. ВЕЛИКІ ЛІТЕРИЗаголовки короткіПеренесення слів не допускається. У кінці заголовка крапка не ставитьсяІнші розділові знаки зберігаються
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Опрацювання текстових даних. Текстовий процесор Правила набору тексту. Абзаци. Якщо текст документа складається з кількох абзаців, для введення тексту з нового абзацу потрібно натиснути клавішу Enter. Якщо рядки тексту не вміщаються на одній сторінці, вони автоматично переміщуються на наступну. Лінія розділу сторінок відображається на екрані.
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Опрацювання текстових даних. Текстовий процесор Правила набору тексту. Розділові знакипропуск не ставиться перед початком тексту обов’язково ставиться післязнаків пунктуації, як кома, крапка, крапка з комою, двокрапка, знак питання, знак оклику, три крапки, дужка, що закривається, лапки, що закриваються;пропуск не ставиться після, а ставиться перед дужкою, що відкривається, та лапками, що відкриваються;пропуск ставиться і перед, і після тире;пропуск взагалі не ставиться при використанні дефісу
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Опрацювання текстових даних. Текстовий процесор Правила набору тексту. Розділові знакиці "швидкі клавіші"Правила наборутому, щоякий-небудь. Книга – джерело знаньці (швидкі клавіші) дляякщо (швидкі клавіші), то«швидкі клавіші» це
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Опрацювання текстових даних. Текстовий процесор Редагування тексту. Редагування тексту — внесення змін у текст: виправлення помилок, видалення, переміщення, копіювання, вставляння фрагментів тексту та інших об’єктів. Фрагмент тексту — довільна послідовність символів тексту. Текстовий курсор — це об’єкт (вертикальна позначка, що блимає), який вказує на поточне місце в документі
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Опрацювання текстових даних. Текстовий процесор Редагування текстувставка пропущених символіввидалення зайвих символів заміна символів Виправлення помилок Помилки в документі можна виправляти також автоматично